HUS: SUOMESSA ALKANUT 5. KORONA-AALTO. Miksi rokotukset eivät vaikuttaneetkaan?
Suomalaisista on enää niin pieni osa rokottamatta, että vaikka kaikki loputkin rokotettaisiin, on vaikea uskoa että nin pieni liike pysäyttäisi koronan.
Joten taistellaan jokainen vuorollaan hengenvaarallinen Covid-19-tauti läpi.
Kommentit (1584)
Rokottamattomille annettava lasku sairaalahoitoa vaativista covid-19 -hoidoista. Ainakaan minun veromarkkojani ei teille heru.
Ei minua ainakaan kiinnosta ottaa koronarokotetta. Paljon siitä höyrytään siellä täällä mutta milloin kansalaisiin on otettu konkreettisesti yhteyttä ja kerrottu millainen epidemiatilanne maassamme vallitsee ja mitä sen vuoksi olisi kannattavaa tehdä? Milloin kansalaisia on pyydetty ottamaan koronarokote? En ole minä ainakaan sellaisesta kuullut. Jos ei seuraisi viestintävälineitä niin ei tietäisi tuon taivaallista mistään rokotteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itteä ainakin v i t u t t a a. Rokottamattomat luuserit pilasivat tämän. Rajoituksia tulee.
Huomaa että maskin käyttö ja siitä johtuva hapenpuute on vaurioittanut aivotoimintaasi...
Jos sun rokote toimii, niin mitä se sulle kuuluu jos joku ei halua tuota myrkkyä itseensä laittaa?Minä en teitä hoida. Häivyin hoitoalalta ja viimeinen niitti oli rokottamattomat kuormittamassa sairaaloita. t.eri
Minä hoidan. Olen vannonut sairaanhoitajan eettisen valan. Minä kannatan itsemääräämisoikeutta ja inhimillisyyttä 💚
Vierailija kirjoitti:
Kenties parasta, mitä tästä koronasta voisikin kehkeytyä, olisi maailman kahtiajako.
Ryhmässä A olisivat ne, jotka haluavat totella kaikkia auktoriteetteja, ja pitävät sitä kunnia-asiana. Ryhmäkurista lipsuminen tai konsensuksen kyseenalaistaminen on petturuutta ja johtaa leiritykseen.
Ryhmässä B olisivat vapautta, aitoa demokratiaa ja ihmisten itsemääräämisoikeutta kannattavat, jotka olisivat halukkaita ottamaan vastuun niin itsestään kuin ympäristöstään ilman minkään ulkoisen auktoriteetin käskyjä.
Ryhmä B olisi pieni, mutta taivaallinen.
Ryhmä A olisi suuri, ja käytännössä maailmanlaajuinen Pohjois-Korea.
Mielenkiintoinen kommentti.
Jotain ajateltavaa jopa rokotetuille, siis niille jotka jostain kumman syystä nyt pienien voittojen perässä juhlii mm. koronapassia, näkemättä suurta kuvaa mihin kaikki tämä todennäköisesti johtaa.
Jokaisen rokotetun pitää myös muistaa se, että entä jos saat kolmannesta piikistä niin pahan haitan, ettet jatkossa halua ottaa neljättä piikkiä. Mitä sitten aiot, sitten jäät samaan limboon kuin nyt nämä rokottamattomat joille naureskelet. Ei, koronapassi ei anna sinullekaan vapautta, vaikka nyt niin kuvittelet.
Tämä on historian eniten paha työkalu mitä on koskaan keksitty, kyllä se aikanaan kaikkien ymmärrykseen tulee. Toivotaan vain, että sitten ei ole liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteesta ei ole mitään hyötyä. Delta tarttuu ja uusia muunnoksia tulee.
Olen ottanut kaksi rokotetta, ja nyt kipeänä flunssassa.
Ei testata, koska olen ottanut kaksi rokotetta. Töissä on pitänyt olla, ja olen mahdollisesti altistanut ison joukon ihmisiä, jos en koronaan, niin ainakin flunssaan.
Tämä homma lähtee lapasesta ihan kohta...
Mikä on syy sille, että rokotettuja ei testata?
Näin saadaan kätevästi tilanne vaikuttamaan siltä, että koronaa sairastaa ja levittää vain ja ainoastaan rokottamattomat. Törkeää tilastojen vääristelyä, rokottamattomien syyllistämistä ja painostamista.
Niin, te apinat sairastutte siihen pahemmin ja kuormitatte yhteiskuntaa sairaslomilla ja hoidolla.
Ne kerropas sinä apina nyt, kuinka monta rokottamatonta ihmistä on yhteensä ollut kuormittamassa sairaalahoitoa tähän mennessä. 1,5 vuoden aikana.
Rokotteen pitäisi kaiken sanotun mukaan suojata rokotettuja, joten miksi rokottamattomia tarvitaan suojaamaan rokotettuja?
Nyt rokottamattomia on vähemmän kuin aiemmin, joten silloin tautitapauksien määrän ei pitäisi nousta suuremmaksi kuin silloin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomille annettava lasku sairaalahoitoa vaativista covid-19 -hoidoista. Ainakaan minun veromarkkojani ei teille heru.
Eikä minun veroeurojani roketetuille!
Onneksi voimme itse kohdentaa nämä. Not.
Voiko rokotteen yhteydessä käsivarteen laitettu siru vaikuttaa jotenkin puhelimen toimintaan, kun välillä puhelin ilmoittaa 4G olevan käytössä ja joskus 5G.
Auttaisiko jos tekisin päähäni foliohatun, ettei vain tulisi neurologisia ongelmia? Ja myös silmäsuojat.
Ruotsissa 70% koronakuolemaksi luokitelluista tapauksista kahdesti COVID-piikitettyjä
https://www.svd.se/forskare-ser-en-vikande-vaccineffekt-i-sverige
Svenska Dagbladetin mukaan noin 7 jokaisesta 10 koronakuolemaksi luokitellusta ihmisestä on saanut kaksi kokeellista COVID-piikitystä eli heidät käsitetään täysin rokotetuiksi.
Valtamedian Svenska Dagbladet viittaa tiedoissaan Ruotsin kansanterveysviraston uusiin lukuihin. Tarkasteltuna ajanjaksona seitsemän kymmenestä Covid-tautiin liittyvistä kuolemista koski ihmisiä, jotka oli rokotettu kahdella annoksella koronarokotetta.
”On vaikea tietää, miksi yhä useammat kuolleista ovat täysin rokotettuja, ja mahdollisen häviävän rokotussuojan lisäksi asiaan on useita mahdollisia selityksiä”, kirjoittaa SvD.
Syyskuun lopussa paljastettiin, että jopa 85 prosenttia Pfizerin mRNA-COVID-piikituksen antamasta immuniteetista on kadonnut seitsemän kuukautta toisen injektion ottamisen jälkeen.
Ettekö usko edes Ruotsin valtamediaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai säkin uskot tähän maailmanhistorian suurimpaan valheeseen? Ei kai kukaan edes vielä tiedä että millaisia vaikutuksia sillä, tai niillä rokotteilla, koska niitähän on useampia (ja kukaan ei tiedä mikä rokote tehoaa kehenkin ja millä tavalla), voi olla ihmiselle
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän paljon valtio on loppuen lopuksi syytänyt rahaa koronan vuoksi. Suorasti ja epäsuorasti. Lobannut esim mediaa, jotta media mainostaa ja valistaa ihmisiä. Tekee mainoksia ja kuuluttaa koronaa joka tuutista. Se kuka sulle maksaa, sen viestiä viet. Valtion leivissä istuu myös ihmisiä jotka ihan työkseen tuhlaavat aikaa näihin(minun mielestä turhanpäiväisten) ohjeiden ja mainosten tekoon. Lisäksi kaiken maailman jäljitykset, testaukset, piikitykset, rokotukset. Turhia minun mielestäni. Karanteenit, lobbaukset, maskit ynnä muut pleksit. Turhia. Ja poliitikkojen kallis aika. Ja näistä kaikista hölmöistä ohjeista syntynyt työttömyys, stressi, huoli ja murhe sekä lastemme tulevaisuus. Minä en allekirjoita mitään näistä enkä olisi halunnut laittaa näihin latiakaan!! Mutta minut pakotetaan, verojen muodossa. Kyllä se sapettaa.
Ja sinun ylipainosta johtuvia sairauksia!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa 70% koronakuolemaksi luokitelluista tapauksista kahdesti COVID-piikitettyjä
https://www.svd.se/forskare-ser-en-vikande-vaccineffekt-i-sverige
Svenska Dagbladetin mukaan noin 7 jokaisesta 10 koronakuolemaksi luokitellusta ihmisestä on saanut kaksi kokeellista COVID-piikitystä eli heidät käsitetään täysin rokotetuiksi.
Valtamedian Svenska Dagbladet viittaa tiedoissaan Ruotsin kansanterveysviraston uusiin lukuihin. Tarkasteltuna ajanjaksona seitsemän kymmenestä Covid-tautiin liittyvistä kuolemista koski ihmisiä, jotka oli rokotettu kahdella annoksella koronarokotetta.
”On vaikea tietää, miksi yhä useammat kuolleista ovat täysin rokotettuja, ja mahdollisen häviävän rokotussuojan lisäksi asiaan on useita mahdollisia selityksiä”, kirjoittaa SvD.
Syyskuun lopussa paljastettiin, että jopa 85 prosenttia Pfizerin mRNA-COVID-piikituksen antamasta immuniteetista on kadonnut seitsemän kuukautta toisen injektion ottamisen jälkeen.
Ettekö usko edes Ruotsin valtamediaa?
Tätä koronarokoteagenda ei kerro: Koronakuolemat ovatkin nousussa Suomessa
Koronakuolemat Suomessa kasvussa:
HUS ex-johtaja Aki Lindén Twitterissä:
"Koronakuolemia Suomessa 16/6-16/7 oli 14, 16/7-16/8 oli 25 ja 16/8-16/9 oli 48.
Laitoin tämän lukusarjan näkyville siksi, että näitähän ei nyt ”kuulu” esittää, kun suurten mediatalojenkin mielestä tämä ”ei sovi tunnelmaan”. Valitettavasti epidemia ei ole ohi - vielä."
https://mobile.twitter.com/LindenAki/status/1438476492548284420
Hienoa etteivät kaikki poliitikot ole myyneet sieluaan tälle "elinkeinoelämän ja talouden takia yleisvaarallinen tartuntatauti flunssaksi vääristelemällä tilastoja" -agendalle.
Myös vuoden takaiseen vastaavaan ajankohtaan verrattuna koronakuolemat ovat Suomessa nyt 6,7 kertaiset. Tuolloin ei ollut edes koronarokotteita käytössä:
HUS ex-johtaja Aki Lindén Twitterissä:
"Vuosi sitten 16.6.- 16.9. kuoli koronaviruksen aiheuttaman sairauden takia 13 henkilöä, tänä vuonna 16.6.- 16.9. kuoli 87 henkilöä, huolimatta laajoista rokotuksista. Syy on viruksen aikaisempaa tarttuvampi deltamuunnos. Ero on merkittävä. Epidemia ei ole vielä ohi."
https://mobile.twitter.com/LindenAki/status/1438571796622675973
Näin HUS:in ex-johtaja Aki Lindén twitterissään kertoo, mutta nämä faktat halutaan piilottaa, koska ne eivär sovi valittuun talouslähtöiseen narratiiviin jota valtamediakin ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ap. faktaa pöytää ja tutkittua tietoa, että korona leviää rokotettujen keskuudessa?
Nimenomaan rokotukset ehkäisevät tartuntoja, jos tarkastelet esim. yli 60v osuutta, jotka sai 2. rokotteen kesällä ja 70-80v ei juuri tartuntoja ole.
Suomessa on rokottamattomia n. 750.000 joiden keskuudessa tauti leviää, erityisesti ikäluokassa 20-50vuotiaat.
Tällaisia ovat Suomen rokottamattomat – voi jakaa kolmeen ryhmään
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008325487.html?csPs. Heti piikille!
Suomessa siis toiset lainalaisuudet kuin Ruotsissa, Israelissa ja Britanniassa, joissa 70-80% vakavasti sairastuneista ja koronaan kuolleista sekä tartunnoista tuplarokotetuilla? Myös huippurokotusten maissa mm. Seychelleissä, Gibraltarissa jne. tartunnat ihan tapissa.
Seychellien asukkaat rokotettiin kiinalaisella rokotteella, joka oli mitä oli.
Aina uusi seli-seli. Kiina on pärjännyt erittäin hyvin koronapandemian hoidossa rokotteillaan.
Se Kiinan rokotehan on jopa aito perinteinen rokote. Se antaa immuniteetin tähän virukseen. Jos jonkin rokotteen haluaisin, niin tämän. Outoa kyllä ettei länsimaissa sitä sitten haluta antaa kellekään, koska näin pääsisi eroon loputtomasta piikkitilauspalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän paljon valtio on loppuen lopuksi syytänyt rahaa koronan vuoksi. Suorasti ja epäsuorasti. Lobannut esim mediaa, jotta media mainostaa ja valistaa ihmisiä. Tekee mainoksia ja kuuluttaa koronaa joka tuutista. Se kuka sulle maksaa, sen viestiä viet. Valtion leivissä istuu myös ihmisiä jotka ihan työkseen tuhlaavat aikaa näihin(minun mielestä turhanpäiväisten) ohjeiden ja mainosten tekoon. Lisäksi kaiken maailman jäljitykset, testaukset, piikitykset, rokotukset. Turhia minun mielestäni. Karanteenit, lobbaukset, maskit ynnä muut pleksit. Turhia. Ja poliitikkojen kallis aika. Ja näistä kaikista hölmöistä ohjeista syntynyt työttömyys, stressi, huoli ja murhe sekä lastemme tulevaisuus. Minä en allekirjoita mitään näistä enkä olisi halunnut laittaa näihin latiakaan!! Mutta minut pakotetaan, verojen muodossa. Kyllä se sapettaa.
Ja sinun ylipainosta johtuvia sairauksia!
Asiaa!! (y)
Toivottavasti yhteiskuntaa ei kohta taas suljeta noiden rokottamattomien takia. Mieluummin niin, että muiden ei tarvitse luopua enää harrastuksista ym. vaan rokottamattomien ainoastaan. Hyvään suuntaan ainakin ollaan menossa, kun koronapassi alettiin vaatia baareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ensin asiantuntijat olleet sitä mieltä että 70% kattavuus riittää. Huomaatteko, maalitolppia siirretään koko ajan pikkuhiljaa.
Tuo oli arvio ennen kuin delta levisi kaikkialle.
Huomaatteko, virus muuntuu koko ajan pikkuhiljaa, jos sen annetaan levitä.
Virus muuntuu koko ajan, koska se oppii kiertämään sitä vastaan nostettuja tehokeinoja.
Ei. Virus ei opi mitään. Se kopioituu, elää sellaisena kuin on sen ajan mitä elää ja kuolee. Kopioimisprosessi ei ole kovin huolellinen, virheitä sattuu. Joskus sattuu sellainen virhe, että syntyvä virus onkin tosi ärhäkkä, esim. levää tehokkaasti tai aiheuttaa pahan taudin. Joskus toiste taas sattuu sellainen virhe, että virus elää hyvin lyhyen aikaa ja kuolee pois ennen kuin sitä ehditään edes huomata. Joskus sattuu sellainen virhe, ettei mitään eroa oikeastaan edes huomaa. Jos tämä virheellisesti kopioitunut virus elää ja kopioituu uudelleen, niin siitä tietysti tulee niitä samanlaisia alkuperäiseen verrattuna virheellisiä kopioita (variantti) ja uusia satunnaisesti virheellisiä versioita, ja pyörä jatkaa kulkuaan.
Mitä enemmän virus pääsee kopioitumaan, sitä enemmän tulee satunnaisia virheitä ja sitä enemmän siis myös niitä ärhäköitä viruksia aiheuttavia virheitä. Toki rokotuksilla saattaa olla tässä yhteydessä sellainen rooli, että ne normaalisti heti isäntänsä tappavat virukset yleensä eivät pääse leviämään kovinkaan paljoa, mutta jos rokotettu sairastuukin van lievemmin, myös nopeasti tappava virus leviää enemmän -- ja päätyessään rokottamattomaan tappaa. Tätä ei tosin käsittääkseni ole mitenkään aukottomasti todistettu.
Mutta siis minkäänlaista oppimisprosessi tähän ei liity, vaan kaikki on puhtaasti sattumaa ja todennäköisyyksiä.
Virus mutatoituu koko ajan ja jos ihmisen elimistö ei kykene sitä hävittämään, mutatoitumisessa valikoituu vallalle kannat, joihin vastustuskyky tehoaa heikoiten ja mutaatiot, jotka selviävät muista torjuntakeinoista.
Vaikka mutatoitumista tapahtuu eniten vapaassa ympäristössä, se johtaa myös nopeiten harmittoman kannan pääsyä vallalle, koska vakavasti sairastuttava ja tappava kanta ei leviä yhtä tehokkaasti.
Rajoitukset, kuten maskit ja etäisyydet, hidastavat leviämistä, mutta edistävät herkemmin tarttuvan kannan yleistymistä. Koska rokotukset eivät estä viruksen lisääntymistä, ne edistävät rokotukselle vastustuskykyiset mutaatioiden pääsyä valtaan ja vahvempien virusten muodostumista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti yhteiskuntaa ei kohta taas suljeta noiden rokottamattomien takia. Mieluummin niin, että muiden ei tarvitse luopua enää harrastuksista ym. vaan rokottamattomien ainoastaan. Hyvään suuntaan ainakin ollaan menossa, kun koronapassi alettiin vaatia baareihin.
Ei tälläkään kertaa. Yksikään rokottamaton ei halua sulkuja. Niitä haluavat rokotetut.
Ja sitä saa mitä tilaa.
Onko tämä nyt sitten Pikku Myy -aalto? Mikä seuraavaksi? Niisku?
Maailman johtajat ovat nyt poikkeuksellisen huolestuneita ihmisistä, vaikka eiväthän he koskaan ennen ole olleet näin huolestuneita, vaan sen sijaan luonnonvaroja on saanut ylikäyttää, ilmaa saatuttaa, olla nälänhätää eri maissa, ripulia lapsilla afrikassa tappaen lapsia, sotia jne., näiden tappaessa maailmassa iät ajat. Nyt he haluavatkin rokottaa kaikki aivan pakolla, koska nyt on pahempi uhka verrattuna kaikkiin noihin mainitsemiini kuolinsyihin, ainakin sen perusteella, että nyt ongelmaan tosiaan puututaan (pakkorokotus jne..)
Kuka uskoo, että he todellakin haluavat parantaa terveyttämme rokotteella (pääasiassa vanhat monisairaat ihmiset riskiryhmänä), kun ovat kuitenkin ennen olleet puuttumatta noihin mainitsemiini kuolinsyihin? Mistä tämä yhtäkkinen moraalinen parannus ja onko se aito? Minä en ainakaan usko.
Se rokotus ei auta mitään. Miten voi olla pehempi tilanne kuin ilman rokotuksia?