Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS: SUOMESSA ALKANUT 5. KORONA-AALTO. Miksi rokotukset eivät vaikuttaneetkaan?

Vierailija
16.10.2021 |

Suomalaisista on enää niin pieni osa rokottamatta, että vaikka kaikki loputkin rokotettaisiin, on vaikea uskoa että nin pieni liike pysäyttäisi koronan.

Joten taistellaan jokainen vuorollaan hengenvaarallinen Covid-19-tauti läpi.

Kommentit (1584)

Vierailija
581/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy aaltoja. Ei edes laineita. Paitsi joku kusi-ryöppy... taas...

Vierailija
582/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteesta ei ole mitään hyötyä. Delta tarttuu ja uusia muunnoksia tulee.

Olen ottanut kaksi rokotetta, ja nyt kipeänä flunssassa.

Ei testata, koska olen ottanut kaksi rokotetta. Töissä on pitänyt olla, ja olen mahdollisesti altistanut ison joukon ihmisiä, jos en koronaan, niin ainakin flunssaan.

Tämä homma lähtee lapasesta ihan kohta...

Mikä on syy sille, että rokotettuja ei testata?

Näin saadaan kätevästi tilanne vaikuttamaan siltä, että koronaa sairastaa ja levittää vain ja ainoastaan rokottamattomat. Törkeää tilastojen vääristelyä, rokottamattomien syyllistämistä ja painostamista.

Vainojen aikoja eletään. Mutta se jonka selkäranka ei katkea, lopulta palkitaan. Pysykää vahvoina siskot ja veljet. Välttäkää maskinaamoja ”zombeja” (eivät osaa ajatella omilla aivoilla, eli ovat aivottomia kuin zombit)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei testata, koska olen ottanut kaksi rokotetta. Töissä on pitänyt olla, ja olen mahdollisesti altistanut ison joukon ihmisiä, jos en koronaan, niin ainakin flunssaan.

Näin saadaan kätevästi tilanne vaikuttamaan siltä, että koronaa sairastaa ja levittää vain ja ainoastaan rokottamattomat. Törkeää tilastojen vääristelyä, rokottamattomien syyllistämistä ja painostamista.

Ja tällä systeemillä saadaan rokotetut elämään pelossa. Koronan vastaisia toimia on löysennetty liikaa. Ihmiset ei enää välitä. Pakotetaan ihmiset flunssassa töihin. Vit*ttaa.

Vierailija
584/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties parasta, mitä tästä koronasta voisikin kehkeytyä, olisi maailman kahtiajako.

Ryhmässä A olisivat ne, jotka haluavat totella kaikkia auktoriteetteja, ja pitävät sitä kunnia-asiana. Ryhmäkurista lipsuminen tai konsensuksen kyseenalaistaminen on petturuutta ja johtaa leiritykseen.

Ryhmässä B olisivat vapautta, aitoa demokratiaa ja ihmisten itsemääräämisoikeutta kannattavat, jotka olisivat halukkaita ottamaan vastuun niin itsestään kuin ympäristöstään ilman minkään ulkoisen auktoriteetin käskyjä.

Ryhmä B olisi pieni, mutta taivaallinen.

Ryhmä A olisi suuri, ja käytännössä maailmanlaajuinen Pohjois-Korea.

Käytännössä tästä alkaisi loputon vääntäminen siitä, mitkä varotoimenpiteet luokiteltaisiin ryhmään B kuuluvaksi vastuun ottamiseksi ympäristöstä ja mitä puolestaan pidettäisiin ryhmään A kuuluvana sokeana auktoriteettiuskoisuutena.

Vierailija
585/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi hallinnolla on näin suuri tarve valehdella kansalle ja lietsoa eripuraa.

Vierailija
586/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hel...... hyvä että ei testata. Sama kuin täysin terveitä ihmisiä testataan ja laitetaan karanteeniin. Ei mitään järkeä.

Kyllä olisi hyvä testata kaikki flunssaiset, oli rokotetta tai ei.

Nyt kun on rokote otettuna, en tiedä mikä tauti minulla on, ja kun ei ole ollut kuumetta, oli mentävä töihin. Sen tiedän että olen hel**tin kipeä kaulasta ylöspäin, mutta en halua ottaa enää särkylääkettä, kun olen sitä jo 10 päivää popsinut. Jos vaikka kuume nousisi ja tappaisi pöpön.

Samoiten kaikki altistuneet karanteeniin, oli rokotetta tai ei. Rokote ei suojaa taudilta tai sen levittämiseltä, vaan laskee riskiä vakavaan tautimuotoon.

Nyt on flunssakausi ja se on normaalia.

Olen ollut jo pari viikkoa flunssassa, nyt on sitkeä tauti ja nyt on mennyt jo makuaisti ja kaikki maistuu samalta. Ja töissä olen käynyt normaalisti ja kaupassa. Enkä ole moneen viikkoon käyttänyt maskia tai käsidesiä ja on flunssa parempi hengittää. . Luotan, jos saan koronan, se tulee lievempänä, kun olen saanut jo 2. rokotetta.

Aina flunssat ovat kuuluneet syksyyn. Eikä edes mielessä ole käydä testissä. Tänäänkin olin kaupungilla koko päivän ja uimahallissa.

Vierailija
587/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetepakottajat ette pääse pakoon. Meillä on nimenne!! Te aloititte ettekä jättäneet meitä rokottamattomia rauhaan! Me emme tehneet mitään mutta te vain ahdistelette! Haluatte sotaa, Me annamme teille sisällissodan!!!!!

Vierailija
588/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas miksi pride tyypit näyttää olevan voimakkaasti rokottamattomia vastaan? Onko tässä joku semmonen psygolokinen juttu että vihdoin joku muu ryhmä ketä syrjitään niin laitetaan bensaa liekkeihin?

Vierailija
589/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hel...... hyvä että ei testata. Sama kuin täysin terveitä ihmisiä testataan ja laitetaan karanteeniin. Ei mitään järkeä.

Nyt kun on rokote otettuna, en tiedä mikä tauti minulla on, ja kun ei ole ollut kuumetta, oli mentävä töihin. Sen tiedän että olen hel**tin kipeä kaulasta ylöspäin, mutta en halua ottaa enää särkylääkettä, kun olen sitä jo 10 päivää popsinut. Jos vaikka kuume nousisi ja tappaisi pöpön.

Samoiten kaikki altistuneet karanteeniin, oli rokotetta tai ei. Rokote ei suojaa taudilta tai sen levittämiseltä, vaan laskee riskiä vakavaan tautimuotoon.

Olen ollut jo pari viikkoa flunssassa, nyt on sitkeä tauti ja nyt on mennyt jo makuaisti ja kaikki maistuu samalta. Ja töissä olen käynyt normaalisti ja kaupassa. Enkä ole moneen viikkoon käyttänyt maskia tai käsidesiä ja on flunssa parempi hengittää. . Luotan, jos saan koronan, se tulee lievempänä, kun olen saanut jo 2. rokotetta.

Aina flunssat ovat kuuluneet syksyyn. Eikä edes mielessä ole käydä testissä. Tänäänkin olin kaupungilla koko päivän ja uimahallissa.

Mun alkoi yhtäkkiä mieli alkaa käyttää maskia taas.

Vierailija
590/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän ensin asiantuntijat olleet sitä mieltä että 70% kattavuus riittää. Huomaatteko, maalitolppia siirretään koko ajan pikkuhiljaa.

Tuo oli arvio ennen kuin delta levisi kaikkialle.

Huomaatteko, virus muuntuu koko ajan pikkuhiljaa, jos sen annetaan levitä.

Virus muuntuu koko ajan, koska se oppii kiertämään sitä vastaan nostettuja tehokeinoja.

Ei. Virus ei opi mitään. Se kopioituu, elää sellaisena kuin on sen ajan mitä elää ja kuolee. Kopioimisprosessi ei ole kovin huolellinen, virheitä sattuu. Joskus sattuu sellainen virhe, että syntyvä virus onkin tosi ärhäkkä, esim. levää tehokkaasti tai aiheuttaa pahan taudin. Joskus toiste taas sattuu sellainen virhe, että virus elää hyvin lyhyen aikaa ja kuolee pois ennen kuin sitä ehditään edes huomata. Joskus sattuu sellainen virhe, ettei mitään eroa oikeastaan edes huomaa. Jos tämä virheellisesti kopioitunut virus elää ja kopioituu uudelleen, niin siitä tietysti tulee niitä samanlaisia alkuperäiseen verrattuna virheellisiä kopioita (variantti) ja uusia satunnaisesti virheellisiä versioita, ja pyörä jatkaa kulkuaan.

Mitä enemmän virus pääsee kopioitumaan, sitä enemmän tulee satunnaisia virheitä ja sitä enemmän siis myös niitä ärhäköitä viruksia aiheuttavia virheitä. Toki rokotuksilla saattaa olla tässä yhteydessä sellainen rooli, että ne normaalisti heti isäntänsä tappavat virukset yleensä eivät pääse leviämään kovinkaan paljoa, mutta jos rokotettu sairastuukin van lievemmin, myös nopeasti tappava virus leviää enemmän -- ja päätyessään rokottamattomaan tappaa. Tätä ei tosin käsittääkseni ole mitenkään aukottomasti todistettu.

Mutta siis minkäänlaista oppimisprosessi tähän ei liity, vaan kaikki on puhtaasti sattumaa ja todennäköisyyksiä.

Kyllä virus oppii. Tämä virus osaa tulla baariin vasta puolen yön aikoihin, ennen puolta yötä tämä virus ei ole baareissa. Lisäksi ravintolassa virus ei iske silloin kun ihmiset syö, eli maskin voi ottaa pois mutta jos olet kirjastossa niin silloin se tietää iskeä paikalle.

Välillä virus ottaa pieniä lomia kuten ihmisetkin, kesäloma, joululoma jne. Tämä virus on myös todettu iskevän pienyrittäjien liikkeisiin, ei isoihin marketteihin kuten prisma ja cittari.

Kiitos tästä. Hyvin kerrottu.

Vierailija
591/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaas miksi pride tyypit näyttää olevan voimakkaasti rokottamattomia vastaan? Onko tässä joku semmonen psygolokinen juttu että vihdoin joku muu ryhmä ketä syrjitään niin laitetaan bensaa liekkeihin?

Kiusaamisesta siinä on kyse, niinkuin kaikessa muussakin tuomitsemisessa ja syrjinnässä ja pakottamisessa. "En halua ottaa rokotetta." - "Hä hää, yks pelkää piikkiä, läl-läl-lää!"

Vierailija
592/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pride tyypit ovat suvaitsevia.

Vierailija
593/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ihme ettet parannu vaan saat long ... jotakin

Vierailija
594/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on niin tyhmiä että joisivat fairyä suoraan pullosta jos thl sanois että se auttaa flunssavirukseen. Mä en jaksa yhtäkään idioottia joka uskoo tähän farssiin. Kaikki maskinaamat oikeesti pysykää kaukana maskittomista, meitä ei kiinnosta teidän flunssan pelko.

Mutta uskot kuitenkin mitä jossain hörhöjen fb-ryhmissä tai valemedioissa sanotaan? Jostainhan sinäkin olet käsityksesi saanut. Kyllä minä mieluummin uskon epidemiologeja ja rokotetutkijoita, mutta jos se on farssia johonkin Nordiniin verrattuna niin mikäs siinä.

Vierailija
595/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotetepakottajat ette pääse pakoon. Meillä on nimenne!! Te aloititte ettekä jättäneet meitä rokottamattomia rauhaan! Me emme tehneet mitään mutta te vain ahdistelette! Haluatte sotaa, Me annamme teille sisällissodan!!!!!

Ja vitut.

Meidät hakataan ruotuun ja rokotetaan väkisin tai nälkäkuolema. Koronapassi jää voimaan ja siihen aletaan pikkuhiljaa lisäämään mm. liikkumisrajoituksia, oikeuksia ammatinharjoitukseen jne...

Vierailija
596/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vitut.

Meidät hakataan ruotuun ja rokotetaan väkisin tai nälkäkuolema. Koronapassi jää voimaan ja siihen aletaan pikkuhiljaa lisäämään mm. liikkumisrajoituksia, oikeuksia ammatinharjoitukseen jne...

Heti stoppi rokotenatseille!

Vierailija
597/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itteä ainakin v i t u t t a a. Rokottamattomat luuserit pilasivat tämän. Rajoituksia tulee.

Huomaa että maskin käyttö ja siitä johtuva hapenpuute on vaurioittanut aivotoimintaasi...

Jos sun rokote toimii, niin mitä se sulle kuuluu jos joku ei halua tuota myrkkyä itseensä laittaa?

Minä en teitä hoida. Häivyin hoitoalalta ja viimeinen niitti oli rokottamattomat kuormittamassa sairaaloita. t.eri

Vierailija
598/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ap. faktaa pöytää ja tutkittua tietoa, että korona leviää rokotettujen keskuudessa?

Nimenomaan rokotukset ehkäisevät tartuntoja, jos tarkastelet esim. yli 60v osuutta, jotka sai 2. rokotteen kesällä ja 70-80v ei juuri tartuntoja ole.

Suomessa on rokottamattomia n. 750.000 joiden keskuudessa tauti leviää, erityisesti ikäluokassa 20-50vuotiaat.

Tällaisia ovat Suomen rokottamattomat – voi jakaa kolmeen ryhmään

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008325487.html?cs

Ps. Heti piikille!

Suomessa siis toiset lainalaisuudet kuin Ruotsissa, Israelissa ja Britanniassa, joissa 70-80% vakavasti sairastuneista ja koronaan kuolleista sekä tartunnoista tuplarokotetuilla? Myös huippurokotusten maissa mm. Seychelleissä, Gibraltarissa jne. tartunnat ihan tapissa.

Seychellien asukkaat rokotettiin kiinalaisella rokotteella, joka oli mitä oli.

Aina uusi seli-seli. Kiina on pärjännyt erittäin hyvin koronapandemian hoidossa rokotteillaan.

Vierailija
599/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vitut.

Näinpä. Aina lisätään uusia kuuliaisuusvaatimuksia, että passi pysyisi voimassa ja olisi ihmisoikeudet voimassa. Ja perusteluna aina "Hei, tämä on yhteiseksi hyväksi. Vastuulliset ihmiset tottelevat, eikö niin?"

Vierailija
600/1584 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, te apinat sairastutte siihen pahemmin ja kuormitatte yhteiskuntaa sairaslomilla ja hoidolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi