Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini, UUNITUORE ISÄ yrittää minua koko ajan!

Vierailija
14.12.2014 |

Heille syntynyt vauva n.1kk sitten. Tämä isä on minua nuorempi. Itse näytän ikäistäni nuoremmalta.

En ole yhtään flirttailut yms tälle miehelle. Nyt tuo ko. ukko on usein ikkunassa, jo kun palailen kotiini ja tulee silloin muka ulos että törmää minuun, vie roskat, tupakoi, yms

Aloitti puh.nron ruinaamisen n. 3vkoa sitten. Sanoin, etten halua elämääni ongelmia, enkä anna numeroa. Sanoi, että ei ei, ei tule ongelmia, pidetään salaisena.    Nykyisin kuljen nopeaan vaivihkaa itse ulos,töihini ym, lenkille,  etten vaan törmäsii tähän mieheen. Tulee nyt koko ajan viereen ja ruinaa numeroa, jos näkee, ottanut myös yhtäkkiä kädestä kiinni, mutta laitoin nopeaan oveni kiinni. 

En aio antaa numeroa, minua ei kiinnosta kyseinen mies.Enkä alkaisi varattuja muutenkaan.

Enkä aio puhua naisystävälleen/vauvansa äidille mitään.  Pistää vielä minun syyksi, vaikka olen käyttäytynyt kuten tähänkin asti elämässäni. Moitteettomasti.  Mitä itse tekisitte tilanteessani?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan että et anna varatulle miehelle. Pyydä lopettamaan tai kerrot puolisolleen. Tämän jälkeen jos ruinaa niin sanot että et anna vähä-älyisille miehille.

Vierailija
2/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä varasi, ties mitä se seko saa päähänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:28"]Pidä varasi, ties mitä se seko saa päähänsä.
[/quote]
Älä jää sen kanssa kahdenkesken missään tilanteessa!

Vierailija
4/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha tässsä vaan, että olen sellainen, että haluan vain elää rauhassa ja en tod.halaua mitään konflikteja. Siksi koitan vältellä "törmäämästä"  ko. mieheen ja aion vaan aina kieltäytyä. Jospa se ajan myötä uskoo ja lopettaa...

ja vaikka olen  ihan hauskannäköinen, niin en ole seksin perään.  Enkä helppo saalis kellekään.  En harrasta mitään typeriä yhden illan panoja.

Vierailija
5/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa homma videolle joskus kun tulet töistä ja mies tulee ruinaamaan. Niin tietenkin ettei hän huomaa, mutta puheet ja jutut tulee nauhalle. Ja näytä sille naiselle.

Vierailija
6/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika häiriintyneeltä. Ei normaali pettäjämieskään toimi noin. En kyllä osaa yhtään antaa muita vinkkejä kuin se että älä ignooraa mitenkää.. tai en tiedä innostaako se vain enemmän. Muuta pois

Vierailija
7/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano naakadti että jätä minut rauhaan ja kävele pois. Toista joka kerta, älä sano mitään muuta.

Vierailija
8/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sano NAPAKASTI.

Vierailija
9/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos videointivinkistä. taidan alkaa ottaa jokaikisen yrityksenkin nyt videolle. siinäpähän sitten on faktaa pöytään tarvittaessa.  -ap- 

Olen noin kolmen vkon ajan jo sanonut, etten anna numeroa.  En kyllä jaksaisi mokoman ukon takia muuttaa, toivon että he muuttavat mielummin.

Vierailija
10/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:24"]

Naapurini, UUNITUORE ISÄ yrittää minua koko ajan!

[/quote]

Pullapoika vai piparkakku-ukko?

Vierailija
11/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että lopettaa. 

Jos sulla on joku miesystävä, niin köy hänen kanssaan lenkillä...ehkä törmäätte tuooåhon vonkaajaan.

LOPETA.  se kai se on. Etkä annanumeroa...

kyllähän sen saa halutessaa selville. Ehkä juttu on hänelle on leikki.

mutta typerä leikki. Sano jotenkin ystävällisestä, mutta päättäväisesti , että tuo on ikävää ja loukkaavaa sekö sinua, että ujuttautua ja vauvaa kohtaa. Ja et halua olla mitään tekemisissä sellaisissa jutuissa. Kerro se mitä tänne kirjoititkin ajatuksistasi.sano,Ja että miehethän pitäisi olla hoitamassa vaimoa ja vauvaa.

Vierailija
12/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavi vähän haaroväliäsi ja kysy että et tiedä mitään tehokasta lääkettä satiaisiin..

Vierailija
13/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tosiaan häiriintyneeltä tuo miehen käytös, ei tuo "normaalia" flirttaavaa käytöstäkään ole. Pidä varasi, kuulostaa tosi ahdistavalta. 

Vierailija
14/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla silikonitissit?

Vierailija
15/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikirjaimet S.T.?

Vierailija
16/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää. Miehillä on tarve levittää siementä.

Vierailija
17/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole silikonitissejä. huoliteltu, luonnonkaunis, raikas ulkonäkö. ei ylipainoa. Sellainen näpsäkkä hyvällä tapaa.   nimikirjaimet ei tietääkseni ole S.T,  itse asiassa en edes tiedä mihen etunimeä.  -ap-

Vierailija
18/18 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne himot tuoreilla isilläkin... Älkää tuomitko.