G: Äitisi ilmoittaa tulevansa kylään. Ensireaktiosi?
Kommentit (77)
Voi kun kiva! Nähdään usein muutenkin, mutta aina äidin luona. Meillä voisin esitellä uusia sisustusjuttuja ja sitten otettaisiin yhdet päivähömpsyt ja puhuttaisiin komeista miehistä ;)
Pyörtyminen! Kuollut 6 vuotta sitten
Outoa, onko jotain vialla? Äiti asuu noin 5 km päässä, mutta käynyt meillä (asuttu tässä nelisen vuotta) vain pari kertaa eikä ikinä oma-aloitteisesti. Useammin kai käynyt kukkia kastelemassa lomamme aikana kuin siten, että oltaisiin kotona.
"Täh?"
Avattuna:
a) milloin se on oppinut, että ilmoittaa etukäteen tulostaan
b) jos se nyt ilmottaa etukäteen, pitääkö siihen jotenkin varautua
c) tässä on nyt varmasti jotain outoa taustalla
d) tuleeko se nyt sohvalle istumaan ja ihmettelemään ja kahvikutsua odottamaan
e) mikä sitä vaivaa?
Ensireaktioni olisi, että tuo ei ole äitini. Hän ei koskaan kutsu itseään kylään tai tule spontanisti. Mutta jos näin olisi, olisin varmaan ihan mielissäni mikäli olisin yksin kotona. Jos poikakaveri olisi kylässä silloin, se olisi aika kiusallista, koska he eivät ole ennen tavanneet ja poikakaverini on yhdeksän vuotta minua vanhempi, eikä äitini tiedä sitä.
Muuten kiva, mutta en jaksa siivota....
-24v yksin asuva ja lapseton opiskelija
"Jee, kivaa, koska! Mitä teet tässä kaupungissa?"
Ei ole käynyt mun luona kertaakaan kun muutin toiseen kaupunkiin, enkä usko että ihan vaan mua tulis tänne huvikseen tapaamaankaan :(
IHANAA!!!!!!!!!!!! Mitähän mä tarjoisin äidille?? Nyt kämppä siistiks ja pöytä kauniiksi!
Jaa siinäpäs tulee :D kivaa vain. Ei se yöksi kuitenkaan jää. Ja jos äiti tulee niin isäkin tulee. Joten äkkiä siivoan ja keitän kahvit
Hohhoijaa... Tosi kiva lapsille, että tulee, mutta itse en aina jaksaisi. Äitini on kyllä mukava ja ollaan hyvissä väleissä, mutta on aikamoinen tättähäärä. Äitini käy meillä muutaman kerran vuodessa ja on aina muutaman yön kerrallaan.
Ottaisin avosylin vastaan jos eläisi. Parasta olis saada näyttää, että me selvittiin kurjasta lapsuudesta sittenkin ilman mielenterveysongelmia ja alkoholismia.
Ihana yllätys, tervetuloa! Aivan liian harvoin käy.
Voi ei. Toivottavasti mies on silloin kotona ettei äiti kehtaa kovin pahasti ilkeillä.
No varmaan sanoisin, että onko tämä väärä numero vai joku mauton piilokamerapila. Tai sitten nipistelisin itseäni. Unessa äitivainaa mulle kyllä tulee vieläkin joskus juttelemaan ja joskus näen unta, että äiti oli lähetetty tuonpuoleisesta takaisin ja aivoinfarkti olikin parantunut.
Kauheaa olisi jos kuolleista nousisi, sitä ihmistä ei kaipaa kukaan..
Kiva juttu, tervetuloa! Tule milloin tahansa ja viivy niin pitkään kuin haluat. Samaa toivottaisin anopille, mutta hän on valitettavasti jo haudassa.