Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eutanasia sallittava psyykkisesti sairaille

Vierailija
14.12.2014 |

Elämäni on lopullisesti pilalla. En saa oikeaa hoitoa ahdistukseen&masennukseen mistään enää. Rahat on loppu, ei ole työpaikkaa eikä tutkintoa. Ei yhtään ystävää tai perheenjäsentä. Tälläisessä tilanteessa oleville on oltava tarjolla oikeus inhimilliseen kuolemaan. Vastaavassa jamassa olevat eläimet olisi lopetettu aikapäiviä sitten. Miksi minulle ei tarjota kivutonta kuolemaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki eläimet lopetetaan joilla ei ole rahaa eikä tutkintoa,

Vierailija
2/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä. Odotan innolla että jonain päivänä tämä käy vielä toteen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:15"]

Kyllä kaikki eläimet lopetetaan joilla ei ole rahaa eikä tutkintoa,

[/quote]

Et taida laisinkaan ymmärtää, millaista kärsimystä psyykkiset sairaudet aiheuttavat.

Vierailija
4/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on itsemurhakeinoissa? Hankit jotain heroiiniä ja vedät yliannostuksen. Mikä siinä nyt on niin vaikeeta? Jos oikeasti haluaisit kuolla, niin tuskin nillittäisit mistään inhimillisestä kuolemasta.

Vierailija
5/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan piikille...

Vierailija
6/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:21"]

Mikä vika on itsemurhakeinoissa? Hankit jotain heroiiniä ja vedät yliannostuksen. Mikä siinä nyt on niin vaikeeta? Jos oikeasti haluaisit kuolla, niin tuskin nillittäisit mistään inhimillisestä kuolemasta.

[/quote]

no heroiinia ei myydä joka kadunkulmassa. Lisäksi yliannostuskuolemat vaativat asiantuntemusta, pahimmassa tapauksessa jää eloon monielinvaurioisena. 

Vierailija
7/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:21"]Mikä vika on itsemurhakeinoissa? Hankit jotain heroiiniä ja vedät yliannostuksen. Mikä siinä nyt on niin vaikeeta? Jos oikeasti haluaisit kuolla, niin tuskin nillittäisit mistään inhimillisestä kuolemasta. [/quote]  Luuletko että jos haluaa kuolla niin kivulla ja kuoleman epävarmuudella ei ole mitään väliä?

[/quote]

Luulen. Typerät kakarat. "En mä tollasta kuolemaa halua vaan sellasen luksuskuoleman. Mulle ei kelpaa tavallinen". Toivon tosiaan, että saatte sen eutanasianne.

Vierailija
8/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exit Sveitsissä. On tosin kallis.

Vierailija
9/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:21"]Mikä vika on itsemurhakeinoissa? Hankit jotain heroiiniä ja vedät yliannostuksen. Mikä siinä nyt on niin vaikeeta? Jos oikeasti haluaisit kuolla, niin tuskin nillittäisit mistään inhimillisestä kuolemasta.
[/quote]

Miten tällaset vinkit aina tuleekin niiltä tyypeiltä joilla ei ooe mitään käsitystä vakavasta masennuksesta? Luuletko että jos haluaa kuolla niin kivulla ja kuoleman epävarmuudella ei ole mitään väliä?

Vierailija
10/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sallittaisiin, siirtäisit vastuun kuolemastasi jollekin toiselle. Joku toinen joutuisi ehkä miettimään lopun elämäänsä "oliko tämä oikein".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän