Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen elämä sinulla olisi jos saisit päättää?

Vierailija
14.12.2014 |

Minä viettäisin ylemmän keskiluokan arkea. Minä ja aviovaimo akateemisia, molemmat hyvissä ammateissa ja palkka yli 4000 euroa ennen veroja. 2-3 lasta jotka käyttää järkeä, menestyy koulussa ja väistää ongelmia kun tarvitsee. Kotina velaton ok-talo, kesämökin sijasta toinen asunto Helsingissä ja lisätuloja erilaisista sijoituksista niin rahastoihin kun yhteen tai kahteen startup-yhtiöön.

Entä teillä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin asua mieheni kanssa jossain kivassa asunnossa ja olisin terve. Rahaa riittävästi, ei liian vähän eikä liikaa. En vaadi paljoa. Vain onnea.

Vierailija
42/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin helsinkiin ja kauan himoitsemani haluttu mies rakastuisi minuun ja muuttaisimme yhteen. Saisin huippu työpaikan alalta johon olen kouluttautunut ja uusia ihania ystäviä. Nauttisin elämästä ja korkeasta elintasosta sekä matkailusta. Pitäisin myös tiiviisti yhteyttä tänne päin mistä olen kotoisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaankin koko maailman diktaattori. Joka maailmankolkassa olisi patsaita minusta alasti muna pystyssä. Jokaisen, niin miehen kuin naisenkin, pitäisi kerran päivässä käydä kumartamassa minun patsastani ja imeä taikka suudella patsaan penistä. Pitäisin isoa haaremia jossa olisi paljon miehiä ja naisia. Harrastaisin paljon irstasta seksiä haaremini kanssa. Minulta kerättäisiin spermaa talteen päivittäin jolla siitettäisiin tuhansia ja tuhansia lapsia minulle. Vain minun valitsemat miehet saisivat lisääntyä. Tämän luvan saisi tietenkin helpoiten antamalla minun panna itseään oikeen kunnolla. Maailma olisi täynnä seksiä ja mässäämistä ja juomista. Toki joillain alueilla olisi köyhää ja kurjaa, mutta kunhan minulla olisi kaikki hyvin niin se riittäisi. Ihmisiä olisi pitkäksi jonoksi asti tapaamaan minua. Saisin sieltä valita komeimmat miehet ja naiset joiden kanssa harrastaa seksiä tai joiden seurassa viettää aikaa. Tällainen olisi minun maailmani. Aika vaatimaton olen omasta mielestäni. Tällainen maailma olisi kaikkien hyvä elää.

Vierailija
44/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäisin sellaista kaupunkilaista ja menemää DINK-elämää, jossa tärkeää ovat mielekäs työ, hyvä parisuhde, rakkaat ystävät, harrastukset ja kaikenlainen elämästä nauttiminen. Eli juuri sellaista kuin elän nyt.

Korkeintaan lottovoitto, kiitos, niin saisi tehdä samoja asioita vielä vähän isommalla budjetilla.

Vierailija
45/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin terve ja minulla olisi hyviä ystäviä, ehkä myös ihana ja luotettava miesystävä. Olisin joko taiteilija/suunnittelija tai biologi, ja olisin hyvin työllistetty ja pystyisin myös matkustelemaan. Asuisin kivassa asunnossa, oikeastaan ihan sama olisiko se kerrostalossa vai omakotitalossa.

Vierailija
46/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:24"]

Olisin varmaankin koko maailman diktaattori. Joka maailmankolkassa olisi patsaita minusta alasti muna pystyssä. Jokaisen, niin miehen kuin naisenkin, pitäisi kerran päivässä käydä kumartamassa minun patsastani ja imeä taikka suudella patsaan penistä. Pitäisin isoa haaremia jossa olisi paljon miehiä ja naisia. Harrastaisin paljon irstasta seksiä haaremini kanssa. Minulta kerättäisiin spermaa talteen päivittäin jolla siitettäisiin tuhansia ja tuhansia lapsia minulle. Vain minun valitsemat miehet saisivat lisääntyä. Tämän luvan saisi tietenkin helpoiten antamalla minun panna itseään oikeen kunnolla. Maailma olisi täynnä seksiä ja mässäämistä ja juomista. Toki joillain alueilla olisi köyhää ja kurjaa, mutta kunhan minulla olisi kaikki hyvin niin se riittäisi. Ihmisiä olisi pitkäksi jonoksi asti tapaamaan minua. Saisin sieltä valita komeimmat miehet ja naiset joiden kanssa harrastaa seksiä tai joiden seurassa viettää aikaa. Tällainen olisi minun maailmani. Aika vaatimaton olen omasta mielestäni. Tällainen maailma olisi kaikkien hyvä elää.

[/quote]

En tunne sinua sen paremmin mutta olisi kuitenkin kunnia saada käydä suutelemassa patsaasi pipulia joka aamu. Uskon että maailma olisi hyvä paikka jos olisi diktaattori, vai pitäisikö sanoa dicktatti, joka rulaisi maailmaa heppi tanassa.

Vierailija
47/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija
48/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin löytänyt unelma mieheni, meillä olisi 1-2 lasta, ihana omakotitalo ja hieman parempi tuloiset työt kuin minulla on nyt. Mutta tämä kaikki on vielä minulle mahdollista!

Vierailija
49/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/50 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti sama kun nyt. opiskelen ja nautin tästä huolettomuudesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi