Toisen ulosteesta.
Olen miettinyt miksi toisen ihmisen paska haisee aina pahemmalta kuin oma. Esimerkiksi jos menee vaikka huoltoaseman vessaan ja joku on käynyt istunnolla juuri ennen sinua, niin haju suorastaan kuvottaa ja yököttää. Sama pätee usein myös perheenjäsenten kanssa. Osaisko joku kertoa?
Kommentit (6)
Koska turrut siihen oman paskan hajuun sielä istuessa ja vessaan mentäessä se käry iskee suoralta naamaan
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:08"]
Koska turrut siihen oman paskan hajuun sielä istuessa ja vessaan mentäessä se käry iskee suoralta naamaan
[/quote]
En usko ihan tuohonkaan, koska istuessa pöntöllä sitä kamalaa paskan käryä (mikä olis verrattavissa toisen ulosteeseen) ei tule missään vaiheessa. Ei toimituksen alussa, ei lopussa. Vai pitäiskö tästä päätellä, että suurimmalla osalla ihmisistä on suolistossa/ruokavaliossa jotain vikaa, ja vain mun kakka ei haise?
ap
On ihmisiä jotka paskovat orvokkeja. Ap kuuluu näihin.
Se oma paska vaan tuoksuu omaan nenään paremmalle, sama pierujen kanssa
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:08"]
[/quote]
En usko ihan tuohonkaan, koska istuessa pöntöllä sitä kamalaa paskan käryä (mikä olis verrattavissa toisen ulosteeseen) ei tule missään vaiheessa. Ei toimituksen alussa, ei lopussa. Vai pitäiskö tästä päätellä, että suurimmalla osalla ihmisistä on suolistossa/ruokavaliossa jotain vikaa, ja vain mun kakka ei haise?
ap
[/quote]
Koska se käry hiipii. Se ei tule yhtäkkisesti vahvana pölähyksenä
pppffffffffffffff!