Annatteko miestenne juoda alkosta niitä vahvempia oluita?
Sis että on enemmän alkoholia kuin III-kaljassa? Onko fiksua antaa ostaa niitä kun haluaa maistella? :/ Minusta ei ole kivaa kun voi mennä enemmän päähän ja en halua mitään juoppoa katsella.
Kommentit (23)
Jos on mukamas maun takia pakko ostaa jotain 6% kaljaa niin lantraat sen vedellä sopivaksi. Kyllä mies oppii sitten
Ei meillä kukaan vettä vahvempaa saa juoda ja miehen viikkorahat eivät riitä kaljaan ja tupakkaan.
Siis täh! Ettekö tee itse olutta? Sitä kun voi tehdä juuri sen vahvuista mitä itte haluaa ja on helpompi kuin simanteko.
Mies on töissä Alkossa eikä mua haittaa että tuo joskus "töitä kotiin" - ymmärrän että hänella pitää olla edes jokin käsitys siitä mitä myy. Ja tosiaan, olen naimisissa aikuisen ihmisen kanssa joka tekee ihan itse päätökset siitä juoko keskiolutta vai 6% olutta.
Onko tuollaisiakin naisia todella?
Ei yhdestä pullosta 6% olutta tule edes humalaan, joten miksi asia vaivaisi minua yhtään?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:01"]
Ei meillä kukaan vettä vahvempaa saa juoda ja miehen viikkorahat eivät riitä kaljaan ja tupakkaan.
[/quote]
Juu. Kuulin juuri eräästä miehestä joka ei saanut viikkorahaa tupakkiin ja kaljaan. Hän sitten lähti työmatkalle (aiheesta) Helsingistä Lahteen. Otti hotellihuoneen, maksatti sen firmalla - kävi paikan päällä kuittaamassa sen. Ja ajoi kotiin Helsinkiin. Sai päivärahan joka maksettiin matkaennakkona käteisenä. Tuli firmalle kalliiksi tuo kotiyö, jopa useampi. Mutta saipahan kaljaa ja tupakkia kun rahat eivät menneet emännän tilin kautta.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:59"]Ei minun mieheni ole koskaan tarvinnut kysyä lupaani siihen, mitä juo.
[/quote]
Tämä. Juo mitä mitä juo, eihän se minulle kuuluu. Kunhan juominen tapahtuu kohtuuden rajoissa eikä lapsien silmien edessä.
Herran jumala, olutta? No en! Meilä eletään kotona 30-lukua ja kieltolakia. Alkoholi on ehdottomasti kielletty.
Annan (heh) juoda koska tiedän että hyviä ne jotkut tummat oluet on. Olikohan se joku Es... No, mikä lie. Mies ei vaan tykkää enää juoda niitä, just sen takia että niissä on prosentteja enemmän.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:59"]Ei minun mieheni ole koskaan tarvinnut kysyä lupaani siihen, mitä juo. [/quote] Tämä. Juo mitä mitä juo, eihän se minulle kuuluu. Kunhan juominen tapahtuu kohtuuden rajoissa eikä lapsien silmien edessä.
[/quote]
Näin juuri. Jos vaivaudun paheksumaan sitä, että mies ylipäätään jotain alkoholipitoista juo, ongelma on minun päässäni, ei hänen. Oikeat suurkuluttajat ja alkkikset on asia erikseen.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:05"]
[/quote]
Juu. Kuulin juuri eräästä miehestä joka ei saanut viikkorahaa tupakkiin ja kaljaan. Hän sitten lähti työmatkalle (aiheesta) Helsingistä Lahteen. Otti hotellihuoneen, maksatti sen firmalla - kävi paikan päällä kuittaamassa sen. Ja ajoi kotiin Helsinkiin. Sai päivärahan joka maksettiin matkaennakkona käteisenä. Tuli firmalle kalliiksi tuo kotiyö, jopa useampi. Mutta saipahan kaljaa ja tupakkia kun rahat eivät menneet emännän tilin kautta.
[/quote]
Ok...
39€ kokopaiväraha tai 18€ puolipäiväraha, 200 km auton kilometrikorvauksia 0,43€ / km, tekee 104-125€ / keikka. Kyllä sillä jo muutaman oluen ja tupakka-askin ostaa! :-)
Meillä harvoin edes on keppanaa, kun oluet yleensä hankitaan Tallinnasta A-oluena.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:05"]
[/quote]
[/quote]
Ok...
39€ kokopaiväraha tai 18€ puolipäiväraha, 200 km auton kilometrikorvauksia 0,43€ / km, tekee 104-125€ / keikka. Kyllä sillä jo muutaman oluen ja tupakka-askin ostaa! :-)
[/quote]
Niin se tupakkahan paljastuu hajusta. Pitää varata tuon kaverin vielä vähän rahaa sisupastilleihin.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:15"]
Meillä harvoin edes on keppanaa, kun oluet yleensä hankitaan Tallinnasta A-oluena.
[/quote]
Laatuolutta A:na, peltitölkistä :D
Tottakai annan. Meillä ei juoda humalan vuoksi ja ne kotimaiset keppanat ja A oluet on hirveitä! Kun meillä on illallisvieraita ja tietty jouluna, blinijuhlissa tms ostamme muutaman pullon noita vahvempia laatuoluita.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:01"]
Tottakai annan. Meillä ei juoda humalan vuoksi ja ne kotimaiset keppanat ja A oluet on hirveitä! Kun meillä on illallisvieraita ja tietty jouluna, blinijuhlissa tms ostamme muutaman pullon noita vahvempia laatuoluita.
[/quote]
Miksi jouluna? Raittiina juhlana. Ymmärtäisin jos juhannuksena.
Ei minun mieheni ole koskaan tarvinnut kysyä lupaani siihen, mitä juo.