Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Applen toimari Tim Cook kuulemma lukee joka päivä n. 800 sähköpostiviestiä ja vastaa jokaiseen

Vierailija
15.10.2021 |

Tai ainakin jossain vaiheessa teki näin.

Mä olen työelämässä enimmillään lukenut n. 100 viestiä päivässä ihan ajatuksella ja vastannut niistä ehkä 50:een ja musta tuo alkoi olla jo todella rasittavaa....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti valitat pomojen palkoista?

Vierailija
2/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

silti valitat pomojen palkoista?

En mä ottanut palkkoihin tässä mitään kantaa.

Varmaan erilaisilla ihmisillä on erilaiset geenit ja ominaisuudet ihan lähtökohtaisesti ja pystyvät tekemään asioita joita minä en ikinä pystyisi tekemään.

Vierailija
4/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen tänäänkin lukenut monta sataa viestiä av:lla ja vastannutkin ainakin sata kertaa :D

Vierailija
5/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen kovasti, jos edes yhden minuutin per viesti käyttäisi aikaa lukemiseen ja vastaamisen niin silti siihen menisi yli 13 tuntia aikaa....

Vierailija
6/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Elon Musk lukee ja vastaa varmaan satoihin viesteihin. Hän nimenomaan haluaa hoitaa työnsä pääosin sähköpostin kautta ellei ole sitten jossain tehtaalla kiertämässä. Aamu alkaa aina sillä että hän lähettää kymmenittäin viestejä alaisilleen. Sen jälkeen hän syö vasta aamiaisen. Hän on laatinut ihan formaatin tai ohjeistuksen siitä, että miten sähköpostiviestit pitää laatia ihan sitä myöten että minkälainen viestin otsikko pitää olla.

Vierailija
7/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä puppua. Tuo olisi reilut 33 sähköpostiviestiä tunnissa ja noin yksi viesti joka toinen minuutti. Tämä siis silloin jos lukisi niitä ympärivuorokautisesti nukkumatta lainkaan.

Vierailija
8/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen kovasti, jos edes yhden minuutin per viesti käyttäisi aikaa lukemiseen ja vastaamisen niin silti siihen menisi yli 13 tuntia aikaa....

No ei kai tuo nukukaan kuin jotain 3-4h yössä.

Vierailija
9/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä isossa puulaakissa, jossa keskijohdossa itse sain about 50-100 spostia, päivästä riippuen.

Suurpomo sai arvatenkin about 300-500 spostia päivässä. Hänen tyylinsä viestiä oli:

”Sinä hoidat”

”OK”

Allekirjoitus oli pelkkä etunimen eka kirjain, tyyliin

M.

Vierailija
10/10 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat henkiseltä suorituskyvyltään jamaikalaisia satasenjuoksijoita. Suomalaisessa kommunismissa opetetaan, että kaikki ovat samanlaisia.