Ejakulaatio kp 10/29 & kortsun käyttö muutenkin huolimatonta - raskaanako?
Siis voinkohan olla raskaana...
Tapasin isänpäivän aattona ihanan miehen <3, jonka kanssa ollaan harrastettu seksiä aina kun nähdää, 1-2 krt viikossa tällä hetkellä...
Joka yhdyntä olemme ennen h-hetkeä harrastaneet jonkin aikaa seksiä myös ilman kortsua...Yhden kerran (noin 5 pv ennen ovulaatiota) mies jopa laukesi kokonaan sisälleni vahingossa...Kävin tietenkin pesulla sen jälkeen, mutta eihän se nyt mitään estä, jos tavara on jos sisällä...eipä sitä sieltä pesemällä tietenkään enää pois saa.
Nyt on kp 29 ja lämmöt koholla, närästää ja tunteet TODELLA pinnassa. Aloin mm. itkeä tänä aamuna ihan hysteerisesti kun tuli mieleen, että ihanan yhteisen viikonlopun jälkeen miehen täytyy iltapäivällä lähteä...Siis täysin kontrolloimatonta itkua, en tajua itsekään, mistä se tuli!
Minun puolestani raskaus ei olisi katastrofi, vaikka emme olekaan tunteneet kauan...eikä varmasti miehenkään puolesta. Molemmilla on lapsia ennestään, miehellä yksi ja minulla kaksi.
No joo, mutta TUSKIN oon raskaana, 5 pv ennen ovulaatiota tapahtuneesta yhdynnästä. Ja se kortsu on kuitenkin laitettu aina muulloin hyvissä ajoin ennen laukeamista päälle.
Kommentit (3)
Oletko 16v? Kai aikuinen osaisi tietää, mitä tapahtuu kun kikkeli menee pinppiin.
Onnittele miestä elarimaksuista :)
No hei, eipä nuo mahdollisuudet oikeasti kauhean hyvät ole - kuinka kauan jotkut laskee oviksi ym. ja sitten yksi pamahtaa laakista paksuksi!
Tarviiko tätä laittaa jokaisella vauvapalstalle?