Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin mukavan sinkkumiehen...

Vierailija
15.10.2021 |

Oli niin mukava että mietin vain että miksi on sinkku??? Ja samaan aikaan inhoan tätä skeptistä ajattelutapaani jonka mukaan siihen sinkkuuteen paljastunee piakkoin ikävänpuoleinen syy. Itse veikkaan playeria.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa sitten löytyi vastaava mies. Kysyin mieheltä lopulta suoraan miksi oli sinkku. Kertoi olleensa kovin valikoiva. Teki lopulta usean kuukauden seurustelun jälkeen ghostauksen. Ilmeisesti ei sitten jaksanutkaan sitoutua tai niitä kriteereitä löytyi lopulta lisää. Tai ehkä uutuudenviehätys kantoi vain tuohon asti.

Kuulostaa niin tutulta!

Vierailija
22/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on aika paljon ihmisiä ja elämäntapoja. Ei ehkä kannata olettaa että kaikki haluaisivat olla juuri samanlaisia kuin kaikki muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelet miksi mies on sinkku. 

Miksi sinä, AP, olet sinkku?

No minussa on monta syytä miksi. Suurimpana varmaan laiskuus noihin treffipalveluihin. Toki varmaan muitakin vikoja on. Enemmän ajatukseni Aloituksessa oli kyseenalaistaa omaa ajatusmaailmaa että miksi ihmeessä pitää aina löytää joku vika ihmisestä. Siinä muuten yks syy sinkkuuteen, kun tutustumisajan käyttää vian etsimiseen. Ja toki tiedän että joku pelko/epävarmuushan tässä on.

Ap

Vierailija
24/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Olen elänyt ja aina ollut sinkkuna. Aina päätynyt ja tai päässyt korkeintaan sille, niin kuin sanotaan friend zonelle. Kavereia ja ystäviä muita läheisiä minulla on aina ja tai oikeammin niin kauan kuin pystyn muistamaan sekä miehiä että naisia.

Itsestäni on vuosien saatossa varttunu kaikei täysin tunnoton ja ilm. vääristyneen omankuvan omaava koska en yksinkertaisesti pysty hahmottamaan mikä on se syy tai todennäkösemmin, mitkä ovat ne syyt, jotka ovat estäneet minua pääsemästä ja saamatta mahdollisuutta elää ja olla parisuhteessa. Valitettavasti.

Kun olisihan se, ainakin kerran eläessä mukava saada kokea ja tuntea elävänsä niin, että vierellä olisi se yksi ja eriyinen ja samalla saattaisi olla itse jollekulle, jotain erinomaisen paljon vastaavaa.      

Vierailija
25/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ikisinkku. Varmaan jollekulle olisin "kelvannut". Mutta miksi olla suhteessa vain sen olemisen takia? Jos minä kiinnostuisin jostain naisesta, niin sehän tarkoittaa, että hän on ensimmäinen josta olen kiinnostunut tosiaan. Voikohan sitä nainen ajatella kohteliaisuutena / kehuna? 

Voi ajatella, jos olet oikeasti hyvä saalis. Jos taas et, niin...

Vierailija
26/26 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti AP nyt kannattaa sabotoida orastava suhde sinua kiinnostavan miehen kanssa alkamalla kyselemään tuollaisia.

Voisit itse asiassa vaikka lopettaa suhteen jo etukäteen, kun eihän se mies voi kuitenkaan hyvä olla, kun on sinkku ja kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi