Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä helpottaa kun on useampia lapsia.

Vierailija
14.12.2014 |

Minusta oli ihan kamalan työlästä kaikki kun oli vain se yksi lapsi, jonka ympärillä kaikki pyöri. Sisaruus on suurin lahja lapselle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaa meidän perhettä jossa yksi lapsi ja siskoni kolmen katrasta niin väittäisin että minulla on helpompaa ja lapseni on ikäisekseen fiksu. Toki taantuma tulee jossain vaiheessa.
Meille tulee toinen lapsi vuoden päästä jos on tullakseen, jos ei niin hyvin pärjäämme näinkin.

Vierailija
22/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että elämä helpottaa ihan sillä, että ei hanki yhtään mitään lisää. Ei lasta, ei koiranpentua, ei ala rakentaa omakotitaloa, ei ota lisävastuita töissä, ei pyri mihinkään vaan oottelee ajan kulumista. Parissa vuodessa elämä on muuttunut hyvinkin verkkaiseksi ja rauhalliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 14:04"]Minusta oli ihan kamalan työlästä kaikki kun oli vain se yksi lapsi, jonka ympärillä kaikki pyöri. Sisaruus on suurin lahja lapselle.
[/quote]Uskomatonta paskaa! En ole eri mieltä sisaruudesta, mutta tuo työläyden väheneminen on pelkkää paskapuhetta.

Vierailija
24/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä helpota, aina joku kiukuttelee, huutaa, vaatii jotain. Uloslähtö yhtä tuskaa kun vaatteet kadoksissa kun joku kuljettaa niitä, kiukutellaan ihan kaikesta. Olis pitäny jättää lapset tekemättä