Voiko harkita Jkrjestettyä avioliittoa vaihtoehtona jos ei jaksa deittailla enää?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ilmottaudu ensitreffit alttarille ohjelmaan, niin muu tekevät valinnan valmiiksi sinun puolestasi.
😂muuten hyvä idea mutta tuohon ohjelmaan meneminen on noloa. Ap
Koreassa on ravintoloita joissa on miehiä syömässä ja ravintolaan saapuneet naiset johdetaan näiden pöytään jos sattuisi suhde kiinnostamaan. jos ei kiinnosta niin nainen seuraavaan pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Koreassa on ravintoloita joissa on miehiä syömässä ja ravintolaan saapuneet naiset johdetaan näiden pöytään jos sattuisi suhde kiinnostamaan. jos ei kiinnosta niin nainen seuraavaan pöytään.
Itä-Aasiassa muutenkin vielä voimissaan oleva perinne nuo järjestetyt. Kiinan sinkkumarkkinoista olen katsonut muutaman dokkarin, Japanin meininki myös tuttua. Harmi, että taidan olla muutaman vuoden liian vanha ja tuohon, tähän mennessä epätoivoisetkin on jo pariutuneet muualla paitsi ehkä Kiinan maaseudulla, jossa ihan oikeasti pula naisista.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ap nainen?
Olen N30. Ap
Voi harkita, mutta kuka avioliittoa sun puolesta viitsisi alkaa järjestämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Aasiassa muutenkin vielä voimissaan oleva perinne nuo järjestetyt. Kiinan sinkkumarkkinoista olen katsonut muutaman dokkarin, Japanin meininki myös tuttua. Harmi, että taidan olla muutaman vuoden liian vanha ja tuohon, tähän mennessä epätoivoisetkin on jo pariutuneet muualla paitsi ehkä Kiinan maaseudulla, jossa ihan oikeasti pula naisista.
Eikös nuo ole maksullista bisnestä tuolla Aasiassa?
Vierailija kirjoitti:
Voi harkita, mutta kuka avioliittoa sun puolesta viitsisi alkaa järjestämään?
Totta puhut. Harmi, kun täällä kaikki saavat näinkin runsaasti omaa tilaa. :D Kukaan ei viitsi tehdä mitään ekstraa. Kuitenkin itselläni ei ole mitenkään järisyttävän iso kaveripiiri. Ap
Ilmottaudu ensitreffit alttarille ohjelmaan, niin muu tekevät valinnan valmiiksi sinun puolestasi.