Onko kukaan muu tunnistanut miehen katseessa
kiinnostuksen? Mietin siis, että oliko se oma mielenhäiriöni vai mikä kun tutun miehen kanssa jutellessa tunnen välillä selvästi lämpöä. Voisi siis olla myös minusta itsestäni kiinni tuo tunne, mutta kun ei sitä tunnu kuitenkaan joka kerta katseidemme kohdatessa. En ole mitenkään lahjakas tulkitsemaan muita ihmisiä, siksi ihmettelen asiaa täällä. Enkä ole mikään tyttönen enää, joten on niin outoa kun jonkun katse aiheuttaa lähestulkoon punastumisen ja vilunväreitä.
Kommentit (9)
Voi kunpa ihmisten tarkoitusperät lukisikin otsassa... Eipä tarvisi tällaisia miettiä kun pitäisi keskittyä siivoukseen.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 15:10"]
Minkälainen se katse on?
[/quote]
Sellainen lämmin ja intensiivinen. Ei siitä voi erehtyä.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 15:10"]
Minkälainen se katse on?
[/quote]
En osaa kyllä kuvailla sitä katsetta muuten, mut tuntuu lempeältä ja porautuu syvälle. Ja samalla puhutaan sit ihan mitä tahansa. Katsoo ihan selvästi mua useammin kuin muita jos siinä on muitakin paikalla. Ja pidempään. Mut ei siis joka kerta sitä samaa efektiä ei tunnu.
Minä tunnistin miehen katseessa kiinnostuksen neljä vuotta sitten baarissa. Panemiseksi meni heti ja yhdessä ollaan yhä :) kyllä sen katseesta nimenomaan huomaa onko toinen kiinnostunut vai ei.
Jaahas. No minulla on pieni epäilys että mies olisi varattu... Mitä ihmettä se sitten katsoisi minua niin? Hän kyllä tietää että minä vasta erosin pitkästä suhteesta. Ja taas alkaa se oman vaiston epäileminen. :(
Jos se on haikaillu sun perään jo pitemmän aikaa, muttei aiemmin ole tehnyt elettä, koska olet ollut parisuhteessa? Nyt sitä mietityttää onko se oman kumppaninsa kanssa tyytyväinen vai olisiko ruoho kuitenkin toisaalla vihreämpää.
Kun se seuraavan kerran katsoo sinua kiinnostuneesti/kiinnostavasti, kysy siltä mitä se miettii.
Kyllä sen nimenomaan katseesta huomaa. Ja äänestä.