Tuotteita, joista aika ajoi ohi
Aloitan: keittokirjat. Kuka ostaa, kun netti on pullollaan reseptejä.
Kommentit (67)
Solarium. Tai kaipa jotkut vielä käyttää mutta pääasiassa aika on ajanut noista ohi.
Korvalappustereot, kannettava cd-soitin, MP3-soitin
Puhelinmuistiot, jotka oli lankapuhelimen vieressä pöydällä. Ei siis puhelinluettelo, vaan erillinen muistio mihin oli laitettu tuttujen ihmisten tai muiden tärkeiden numerot. Erityisen makeita omasta mielestäni (olin lapsi) oli 80-luvulla sellaiset puhelinmuistiot, jotka näyttivät puhelimelta.
Leipäkone. Jalkahierontalaite. Bullworkkers.
Koronapassi.
Espanja.
Suomen hallitus.
Skyr.
Vierailija kirjoitti:
Cd-levyjä moni sanoo turhakkeiksi, mutta kuunteletteko te muut vain listapoppia, jos pärjäätte ilmankin?
Kysyn vilpittömästi, koska minulla on kasa 90-luvun (ja 2000-luvun alun) black metal-levyjä, joita ei todellakaan löydy mistään Spotifysta. :D
Minulla vähän sama juttu ja panikoin miten saisin talletettua ne biisit mitä ei löydy mistään. Itse olen aina youtubesta löytänyt musiikkia ja sieltä biisejä, jotka tahtoisin tallentaa jonnekin ja näitä ei missään spofifyssä ole. Cd:tä ei hanki myöskään niihin löytyä mistään jos ovat omakustanne yms levyjä, joita muutenkin myyty vähän. Jos siis joskus youtubesta katoavat niin en kuule niitä enää koskaan. Sori jos on tyhmä kysymys, mutta mietin tätä asiaa.
Äskettäin oli lehdessä Halutaan ostaa -palstalla cd-levyjen ostaja. Tiedä sitten mitä olisi valmis maksamaan.