Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteita, joista aika ajoi ohi

Vierailija
15.10.2021 |

Aloitan: keittokirjat. Kuka ostaa, kun netti on pullollaan reseptejä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CD-levytelineet. Mulla on vielä nurkassa täynnä levyjä. En ole avannut vuosiin… mutta kun ei jaksa hävittääkään niitä.

Mä hävitin keväällä ison kasan cd- ja dvd-levyjä. Tuli hyvä fiilis kun sai turhaa roinaa pois.

Eivät ne ole menneet kokonaan pois. Itse saat tietysti hävittää mitä haluat.

Äskettäin oli lehdessä Halutaan ostaa -palstalla cd-levyjen ostaja. Tiedä sitten mitä olisi valmis maksamaan.

Vierailija
62/67 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solarium. Tai kaipa jotkut vielä käyttää mutta pääasiassa aika on ajanut noista ohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvalappustereot, kannettava cd-soitin, MP3-soitin

Vierailija
64/67 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmuistiot, jotka oli lankapuhelimen vieressä pöydällä. Ei siis puhelinluettelo, vaan erillinen muistio mihin oli laitettu tuttujen ihmisten tai muiden tärkeiden numerot. Erityisen makeita omasta mielestäni (olin lapsi) oli 80-luvulla sellaiset puhelinmuistiot, jotka näyttivät puhelimelta. 

Vierailija
65/67 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäkone. Jalkahierontalaite. Bullworkkers.

Vierailija
66/67 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassi.

Espanja.

Suomen hallitus.

Skyr.

Vierailija
67/67 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cd-levyjä moni sanoo turhakkeiksi, mutta kuunteletteko te muut vain listapoppia, jos pärjäätte ilmankin? 

Kysyn vilpittömästi, koska minulla on kasa 90-luvun (ja 2000-luvun alun) black metal-levyjä, joita ei todellakaan löydy mistään Spotifysta. :D

Minulla vähän sama juttu ja panikoin miten saisin talletettua ne biisit mitä ei löydy mistään. Itse olen aina youtubesta löytänyt musiikkia ja sieltä biisejä, jotka tahtoisin tallentaa jonnekin ja näitä ei missään spofifyssä ole. Cd:tä ei hanki myöskään niihin löytyä mistään jos ovat omakustanne yms levyjä, joita muutenkin myyty vähän. Jos siis joskus youtubesta katoavat niin en kuule niitä enää koskaan. Sori jos on tyhmä kysymys, mutta mietin tätä asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi