Tuotteita, joista aika ajoi ohi
Aloitan: keittokirjat. Kuka ostaa, kun netti on pullollaan reseptejä.
Kommentit (67)
Tietokoneiden näytönsäästäjät, Tässä videossa etenkin kohdasta 1.20 eteenpäin neljä makeaa näytönsäästäjää. Suosikkini oli tuo kummitustalo, joka on noin 2 minuutin kohdalla mutta myös muistakin tykkäsin.
P i l l u. Silikoniset tekovärkit on parempia
Vierailija kirjoitti:
Silakkapihvit
Ruoasta puheeb ollen: pallojuusto
Cd-levyjä moni sanoo turhakkeiksi, mutta kuunteletteko te muut vain listapoppia, jos pärjäätte ilmankin?
Kysyn vilpittömästi, koska minulla on kasa 90-luvun (ja 2000-luvun alun) black metal-levyjä, joita ei todellakaan löydy mistään Spotifysta. :D
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneiden näytönsäästäjät, Tässä videossa etenkin kohdasta 1.20 eteenpäin neljä makeaa näytönsäästäjää. Suosikkini oli tuo kummitustalo, joka on noin 2 minuutin kohdalla mutta myös muistakin tykkäsin.
Oi että, tästä tuli niin nostalginen fiilis. Kaipaan osittain niin siihen 2000-lukua edeltäneeseen maailmaan. Siis huom! osittain… maailma oli yksinkertaisuudessaan vähän rauhallisempi ja ihanempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Navigaattori
On se edelleen ihan kätsä. Varsinkin vakiovarusteena👍
Päivän lehdet. Suurin osa uutisista on luettu jo edeltävänä iltana useaan kertaan. Toki paikallisuutiset ovat sitten eri asia mutta nämä iltapulut ym. jotka elävät skandaaliotsikoilla.
Videovuokraamot.....5 elokuvaa tasarahalla ja leffamaratoonit. Ja kyllä ärsytti, jos videota ei oltu kelattu alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Piippari
Mä ajattelin torista tai jostain hommata piipparin ja faksin. Itsepintaisesti käyttää niitä, vaikka olen liian nuori edes ymmärtämään miten ne oikein toimii.
Olen miettinyt jos hankkisin kotiin vitriinin johon laittaa just noita menneiden aikojen muistoja. Joskus tulee kaivattua vanhaa palikkalankapuhelinta (aika ajoi ohi), kämäistä Win-NT tietokonetta (aika ajoi ohi), 3310/matopeliä (aika ajoi ohi) ja muuta roinaa jota oli ennen olemassa.
Ja tyyliin just noita manuaalisia kirjoituskoneita, kirjepaperia, filmirullakoteloita, C-kasetteja, kasettisoittimia, avaimenperähittiklipsuja, piirtoheittimiä, diaprojektoreja. Muistan että ekaluokalla oikeasti katsottiin kuvia diaheittimellä, tyyliin tämä on hirvi ja tuossa on kärpässieni.
Tekisi mieli koota kotiin pieni teknologiamuseo noista lähimenneisyyden haamuista.
Digikamera. Puhelimissa nykyään yhtä hyvät, ellei paremmat kamerat.