Tuotteita, joista aika ajoi ohi
Aloitan: keittokirjat. Kuka ostaa, kun netti on pullollaan reseptejä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
CD-levytelineet. Mulla on vielä nurkassa täynnä levyjä. En ole avannut vuosiin… mutta kun ei jaksa hävittääkään niitä.
Mä hävitin keväällä ison kasan cd- ja dvd-levyjä. Tuli hyvä fiilis kun sai turhaa roinaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholinhuuruiset ravintolaillat.
Fine dining, pitkä menut ja viinipaketit on ihan hyvin muodissa. Kyllä niistä hyvät sievät tulee nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
HArry Potterin värisevä luuta.
Kyllä ainakin 13 vuotias tyttäreni on tuosta tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
CD-levytelineet. Mulla on vielä nurkassa täynnä levyjä. En ole avannut vuosiin… mutta kun ei jaksa hävittääkään niitä.
Itse en avannut niitä paljoa uutenakaan. Koodasin ne mp3:ksi ja levyn jätin hyllyyn.
Reseptit netissä on siitä hyviä, että niissä on useimmiten arviot käyttäjiltä. Tietää onko hyvä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Reseptit netissä on siitä hyviä, että niissä on useimmiten arviot käyttäjiltä. Tietää onko hyvä vai ei.
Siitäkö sen tietää?
Kirjepaperit. Muistan nuoruudesta mikä taivas Tiimari oli, kun 80-luvulla vielä kirjoitettiin kirjeitä :).
Yksityisyys, kun joka paikassa on joku kamerakännykän kanssa. Todella ärsyttävää! Joku mokaa tai hölmöilee, niin aina joku kaivaa kännykän ja alkaa kuvata. 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäkö sen tietää?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisyys, kun joka paikassa on joku kamerakännykän kanssa. Todella ärsyttävää! Joku mokaa tai hölmöilee, niin aina joku kaivaa kännykän ja alkaa kuvata. 😠
Totta. Ja somen kautta humblebragit ym.
"Hajuvedet"
Mikä ne on korvannut? Sana 'parfyymit' tai 'tuoksut', sitäkö tarkoitat?
Hajuvedet on kätevä sana. Se kattaa parfyymit, eau de toilettet ja muutkin mahdolliset versiot.
Toivon, että aika ajaisi kohta somen ohi. Tuottaa ihan liikaa häiriötä ihmisten elämään, kateutta, addiktiota, suoritupaineita, riittämättömyyden tunnetta… lista on loputon.
Tietyllä teemalla olevat hyvät keittokirjat on kyllä edelleen ihan hyviä tuotteita. Itselläni on esim. suomalaisille suunnattu japanilaisen ruoan keittokirja - tosi hyvä, kun käytetään enemmän helposti kaupoista löytyviä aineita ja selitetään joitain konsepteja auki. Vegaaniset leivontakirjat on myös ihan kivoja, vaikka leivontareseptejä tuleekin etsittyä ensisijaisesti netistä. Mutta joo, ehkä semmoiset peruskeittokirjat on vähän mennyttä maailmaa, ainakin niille, jotka harrastaa ruoanlaittoa huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hävitin keväällä ison kasan cd- ja dvd-levyjä. Tuli hyvä fiilis kun sai turhaa roinaa pois.
Eivät ne ole menneet kokonaan pois. Itse saat tietysti hävittää mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Kirjepaperit. Muistan nuoruudesta mikä taivas Tiimari oli, kun 80-luvulla vielä kirjoitettiin kirjeitä :).
Tulipa kaipuu siihen aikaan… 🥰
Puhelinvastaaja, C-kasetti, VHS, alppiaurinkolamppu, Neiti Aika, pulsaattoripesukone.