Av-viestissä 2? voisko joku kertoa
Mikä tuo 2 on? Niitä viljellään täällä vähän väliä, enkä tajua. Voisko joku kertoa?
Kommentit (10)
Mobiililla ei pääse 2 sivulle viestejä lukeen. Niin monet laittaa sit 2.
Mobiililla, kun viestejä lukee, nii joutuu kommentoida, että pääsee yleensä toiselle sivulle. Siks ehkäpä 2.
Kännykällä ei läheskään aina pääse selaamaan sivuja, jooten on pakko kirjoittaa viesti jotta pääsee näkemään toisen sivun
Ainaki mun samsungilla ja lumialla pääsee... käyttääkö joku oikeesti tuota mobiili versiota jos on kännykällä täällä?!?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:21"]Ainaki mun samsungilla ja lumialla pääsee... käyttääkö joku oikeesti tuota mobiili versiota jos on kännykällä täällä?!?
[/quote] käyttäisin sitä tietokoneversiota jos se toimis, mutta ana silti heittää mobiiliversioon vaikka menisin tietokoneversioon. Aika perseestä. Ja siis ap ja muut jotka ei tiedä, eli mobiiliversiolla ei pääse kakkos sivulle jos ei kommentoi, niin yleensä aina sanotaan 2.
Ok, kiitos kaikille! Nyt ollaan taas hiukan viisaampia :D
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:21"]Ainaki mun samsungilla ja lumialla pääsee... käyttääkö joku oikeesti tuota mobiili versiota jos on kännykällä täällä?!? [/quote] käyttäisin sitä tietokoneversiota jos se toimis, mutta ana silti heittää mobiiliversioon vaikka menisin tietokoneversioon. Aika perseestä. Ja siis ap ja muut jotka ei tiedä, eli mobiiliversiolla ei pääse kakkos sivulle jos ei kommentoi, niin yleensä aina sanotaan 2.
[/quote]
Miks. Mulla kai kysyy aina mobiili versiota tai täysversio ja valitsen siis täysversion. Sehän on ihan perseestä se mobiili versio, ei näy paljo mikään. En käytä millään sivustoilla muutaku täysversiota...
Ennen kun joku alkaa urputtaa että "kirjottakaa url-osoiterivin perään /sivu/2" niin TIEDETÄÄN. Mutta kakkostelu jatkuu niin kauan kun modet korjaavat sivut :).
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:31"]
Ennen kun joku alkaa urputtaa että "kirjottakaa url-osoiterivin perään /sivu/2" niin TIEDETÄÄN. Mutta kakkostelu jatkuu niin kauan kun modet korjaavat sivut :).
[/quote]
Vajokki mee kaltaistes seuraan ja lopeta netissä käyminen, teet kaikille palveluksen
Kun joillain puhelimilla ei pääse seuraavalle sivulle jollei kommentoi keskustelua ja siihen on vakiintunut tämä "2". Ps modet korjatkaa nyt jumaliste tää vika!