Jos nainen kutsuu 3.treffeillä kotiinsa...
ja aikaisemmilla on vain käyty kahvilla, niin "kuuluuko" ohjelmaan mielestänne sitten
- keskustelu
- flirttailu
- kiltti koskettelu
- suutelu
- rohkea koskettelu
- vällyjen väliin pyrkiminen
Kommentit (5)
Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi omaan kotiin kutsuminen olisi jokin merkki muusta kun kahvittelusta (tai muusta kun mitä jollain kaupunkitreffeillä tehdään).
Kannattaa kuulostella tilannetta ja toimia sen mukaan. Pyysin kerran mukavan miehen ensimmäisten treffien päätteeksi kotiini, koska olisin halunnut jatkaa juttelua hänen kanssaan vähän rauhallisemmassa paikassa, käytiin siis ensin leffassa. Mies meni ihan oudoksi ja sanoi lähtevänsä kotiin. Myöhemmin paljastui, että hän luuli minun haluavan seksiä ja piti siksi minua liian helppona, hän kun ei halua "sellaista" naista. Ei siis kannata olettaa mitään, avoin kommunikaatio yleensä toimii.
Tilanteen mukaan. Huomaat kyllä kun menet sinne, millaisissa tunnelmissa hän on.
Rankka strap-on pano 25 cm tekokullilla sinun pyllyysi. Kuivana! Sen jälkeen imurilla puolen tunnin täysimut kullillesi niin että pallit ovat täysin tyhjät rusinat. Tämän jälkeen vaatteesi poltetaan ja naisen veljet hakkaavat sinut metsätiellä ja jättävät lumihankeen lepäämään.
Kaikkea voi yrittää, mutta naisen toiveita pitää noudattaa heti ekasta sanomisesta.