Mitä mieltä nimestä Bettina?
Ehdotelkaa toisia nimiä.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 11:49"]Minulla oli koira nimeltä Bettina, spanieli.
[/quote][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 11:49"]Bettina Lisbet/Lisette
[/quote] Bettina Lisette on kiva.
Ap
Hyi elämä. Tulee nimestä mieleen se koulun pahin nirppanokkapissis ja horo.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 11:49"]Minulla oli koira nimeltä Bettina, spanieli.
[/quote] Mites aina, kun kysytään kimestä Bella, Bettina, Belle, Bianca, se on tai ON OLLUT koiran nimi?
Joo, kiva nimi, jos olet svenska talande bättre folk. Suomalaisen suussa B:llä alkavat vääntyvät kyllä P:llä alkaviksi: Pella, Pettiina, Pirkitta ...
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 11:49"]Minulla oli koira nimeltä Bettina, spanieli.
[/quote] Mites aina, kun kysytään kimestä Bella, Bettina, Belle, Bianca, se on tai ON OLLUT koiran nimi?
[/quote]
Koska ne on koirien nimiä
Mun nimi on Bettina, ja toisena nimenä on Tuulia. Bettina nimi on omasta mielestä ihan kiva, mutta asia joka ärsyttää on että yleensä ihmiset kutsuvat Pettiinaksi. Aina saa olla selventämässä miten nimi kirjoitetaan :D "Pehmeä B ja yksi I". Yhtäkään kaimaa en ole ikinä tavannut, enkä koiraa joka nimi on Bettina. Tosin omasta mielestä Bettina ei sovi jos sukunimi on supisuomalainen ja päättyy -nen. Oma sukunimeni on erittäin harvinainen ja ihmiset yleensä luulee että mun sukunimi on etunimi :D Mun sukunimi loppuu siis -ina.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:10"]Mun nimi on Bettina, ja toisena nimenä on Tuulia. Bettina nimi on omasta mielestä ihan kiva, mutta asia joka ärsyttää on että yleensä ihmiset kutsuvat Pettiinaksi. Aina saa olla selventämässä miten nimi kirjoitetaan :D "Pehmeä B ja yksi I". Yhtäkään kaimaa en ole ikinä tavannut, enkä koiraa joka nimi on Bettina. Tosin omasta mielestä Bettina ei sovi jos sukunimi on supisuomalainen ja päättyy -nen. Oma sukunimeni on erittäin harvinainen ja ihmiset yleensä luulee että mun sukunimi on etunimi :D Mun sukunimi loppuu siis -ina.
[/quote]
ois kiva tietää sukunimi kuulostaa niin erikoiselta :)
Suomeksi melko mahdotonta lausua. Ruotsiksi tai saksaksi lausuminen onnistuu, nimen kauneudesta voi olla sitten montaa mieltä. Mutta älä anna täysin suomenkielisenä!
Bettina Lisbet/Lisette