Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joko on lapsille lahjat ostettu? mitä?

Vierailija
05.12.2014 |

Meillä on nyt rahallisesti tiukkaa, joten kumpikin lapsi saa vain kaksi lahjaa!

Esikoinen toivomansa muisti pelin ja hirviöbarbin , pienempi puisen ti ti nalle palapelin ja vauvanuken. Molemmilta isovanhemmat tulee rahaa ja Karkkipussi.

Tiukan rahatilanne takia sanoin miehelle, että minulle riittää lahjaksi hyvää teetä ja piparin makuista suklaata! Mies itse toivoo villasukkia. .

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo, listat on kyllä. kaks vanhinta ei ole vielä toiveita esittäneet. voi, kun voiskin antaa vaan muutaman satkun rahaa/nuppi niin ei tarttis mitään ostella, ostaisivat ite mitä haluavat.

Vierailija
2/6 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelitte tehdä jotta ensi joulu ei olisi samanlainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sen verran yksinkertaisia toiveita, että käytännössä saavat koko toivelistat. Toivottiin pelejä, kirjoja ja videoita. Listan ulkopuolelta ostin kynsilakkaa.

Vierailija
4/6 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-v tytölle on petshoppeja, legoja, nukkekodinkalusteita, dvd, pehmolelu..toivottavasti en sorru ostamaan enempää.

Vierailija
5/6 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo älypuhelimen, leffoja, kirjoja, conssit. Vielä pyyhe, lisää kirjoja, ulkoinen kovalevy, suklaata, yksi kurssi, sinin moppi, haalari, simsin lisäosia, kuulokkeet, laturi ja rahaa kirjekuoriin.

Vierailija
6/6 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v. tyttö saa Hevisaurus dvd/cd:n, legopaketin (Lego Friends, viidakkotukikohta tms.), puisen miekan ja kilven, aamutähden,  ison automaton ja pikkuautoja, palapelin.

8v. poika saa Lego Hobitti XBox-pelin, Star Wars-kirjan (olisko ollut jo Taistelu Jedien Kristalleista nimeltään), legopaketin (Lego The Movie, superpyöräjahti), puisen miekan ja kilven, aamutähden, palapelin.

Yhteensä lahjoihin meni noin 230e.

Ovat kaikki lasten omia toiveita. Ei mekään olla kovin rikkaita, päinvastoin mutta olemme säästänyt rahaa pitkin vuotta jotta lapset saavat niitä lahjoja joita ovat toivoneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi