Haluan Viikinkimuijan
Aion matkustaa jonnekin Norjan syrjäseudulle ja etsiä itselleni blondin kaunottaren. Ainoa ongelmani on saada hänet muuttamaan kanssani Pariisiin, johon muutan töiden takia. Miltä kuulostaa? M28
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:04"]
Islannista voit löytää myös
[/quote]
Eivät ole yhtä kauniita kuin norjalaiset. Lisäksi heidän kielensä ei ole yhtä seksikäs. Ap
Ihanalta! Odotan jo sua täällä! Gunnar ja Harald piirittävät mua niin että ahdistaa. En kestä sitä kalan katkuu. Tuu siis pian hakemaan omasi pois! (Mutta vain jos nimesi on David Beckham.) Rakastavin terkuin: Hilde
Eikö Suomesta muka löydy blondeja ?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:07"]
Ihanalta! Odotan jo sua täällä! Gunnar ja Harald piirittävät mua niin että ahdistaa. En kestä sitä kalan katkuu. Tuu siis pian hakemaan omasi pois! (Mutta vain jos nimesi on David Beckham.) Rakastavin terkuin: Hilde
[/quote]
No minulla on sama kampaus kuin Beckhamilla (ja Justin Timberlakella). Kelpaako? Ap
Mä haluun taas viikinkimiehen, on ne niin erilaisia kuin suomalaiset hiiret.
Viikinkimiehet on niiiin komeita <3
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:15"]
Mä haluun taas viikinkimiehen, on ne niin erilaisia kuin suomalaiset hiiret.
[/quote]
Olen samaa mieltä kanssasi. En ole suomalainen. Ap
En usko että viikinkinaiselle kelpaa muu kuin tasavertainen viikinkimies, ugrilaiset ei ole ehkä sen makuun.
Mun geenitesti osoitti mussa olevan paljon viikinkiä vaikka muka ihan suomalainen pitäis olla. Suku rannikolta et ilmeisesti joku viikinki aikoinaan teki siitosreissuja tännekkin päin.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:22"]
Mun geenitesti osoitti mussa olevan paljon viikinkiä vaikka muka ihan suomalainen pitäis olla. Suku rannikolta et ilmeisesti joku viikinki aikoinaan teki siitosreissuja tännekkin päin.
[/quote]
Älä yritä, hiiri...
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:22"]
[/quote]
Älä yritä, hiiri...
[/quote]
Mitä tää oikeesti on aina nousuhumalassa ja humalassa ylipäätään aina muutaman jälkeen tekee mieli nuuskii vauhtii. Siis vain ja ainoastaan vauhtia. Vain ja pelkästään jurrissa vieläpä... outoa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:19"]
En usko että viikinkinaiselle kelpaa muu kuin tasavertainen viikinkimies, ugrilaiset ei ole ehkä sen makuun.
[/quote]
"Don't believe everything you read on the internet." - Abraham Lincoln
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:19"]
[/quote]
Päinvastoin ruotsalaiset ja norjalaiset naiset ovat hulluna esimerkiksi amerikkalaisiin miehiin. Vaikuttaa siltä, että "tasavertaiset viikinkimiehet" ovat emaskuloituja luusereita.
Noh, ainahan sitä voi kokeilla.