Miksi täällä on joillakin miehillä kova tarve jatkuvasti puhua naisiata halventavasti, ja niin rumasti kuin vain keksii?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa naisiata?
Saa nähdä, saatko selville..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paras orgasmi miehelle,41 vastausta, Mitä teet naisen eteen 14 vastausta tyyliin, teen lumiukon, loput haukkumista.
Kyllä herrat on herroja aina vaan.
Siitä ”paras orgasmi miehelle” keskustelusta on tällä hetkellä noin kolmasosa jankkausta siitä miten miehen pitäisi antaa naiselle orgasmi sekä siitä seuraavaa metakeskustelua jankkaamisesta. Sen ketjun toipumisennuste on sangen huono.
No pitääkö miehen "antaa" naiselle orgasmi?
Kyllä se meillä päin on tapana ollut, samoin kuin ketjun alkuperäisessä aiheessa pysyminenkin.
Miehekkäällä asenteella ja kunnon panoilla pidetään tytöt tyytyväisenä ja feminismit pelkkinä tyttöjen iltojen siiderinhuuruisina uhoiluina. Sukupuoliroolit on ja pysyy. Aatteet vaihtuu melkein muotivaatteiden tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Ketjun otsikko kysyy miksi miehet halventavat naisia ja puolet vastauksista käyttää pientä penistä lyömäaseena.
Oh the irony!
Ai, Montakos sanaa löydät nyt tästä tollaista? vaikka ei se ole olennaista. Etkö osaa siiis nähdä kuinka monilla eri snaoilla naista täällä halvennetaan. En vaan tajua miksi.
Ehkä tollasen yli kannattaa mennä. Osa ei koskaan opi, joten kannattaako niiden kanssa vängätä kauheasti?
Ja kyllä asiallistakin keskustelua on täällä ollut monestakin aiheesta. Ihmiset puhuu mieltymyksistään ja ongelmistaan. Pitää osata suodattaa. Eihän tää mikään bdsm-baari ole tietenkään, mutta yleensä kun itse kirjoittaa järkevästi saa ihan okei vastauksia. Jos on kauheen hyökkäävä niin toki löytyy niitä jotka ihan kiusallaan provoaa.
Onneksi joukossa tosimiehiäkin. siisheitä joita voi arvostaakkin. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Ohos, alapeukku jopa tälle!
Minä en sitä alapeukkua laittanut, mutta ymmärrän kyllä miksi joku olisi voinut. Onhan tuo ”onneksi löytyy hyviäkin miehiä” sentään yksi kaikkein ärsyttävimmistä kasvatuslausahduksista muotoiltuna aikuisten väliseen keskusteluun. ”Ota mallia naapurin Mikosta, siinä on hyvä poika.” Luuletko että tämä motivoi ketään kohentamaan käytöstään, saati pitämään Mikkoa mallikkaana ja kelpo kaverina?
”Onneksi löytyy sellaisiakin naisia joille seksi on aidosti iloinen asia, eikä jatkuvan mielipahan lähde.” Ei mennä tälle tielle, jookos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitä alapeukkua laittanut, mutta ymmärrän kyllä miksi joku olisi voinut. Onhan tuo ”onneksi löytyy hyviäkin miehiä” sentään yksi kaikkein ärsyttävimmistä kasvatuslausahduksista muotoiltuna aikuisten väliseen keskusteluun. ”Ota mallia naapurin Mikosta, siinä on hyvä poika.” Luuletko että tämä motivoi ketään kohentamaan käytöstään, saati pitämään Mikkoa mallikkaana ja kelpo kaverina?
”Onneksi löytyy sellaisiakin naisia joille seksi on aidosti iloinen asia, eikä jatkuvan mielipahan lähde.” Ei mennä tälle tielle, jookos?
Mikään ei kelpaa. Minä pidän sekssyä paljon, ja jokapäivä haluan. Sekään ei kelpaa.Pitäkäää seksinne, tehkäämiehet keskenänne, siin sitten kaikki ok. Minä rakastelen oman mieheni kanssa jokapäivä jamonastikkin, mutta sitähän ei saanut, sitäkään sanoa. Naisten haukkuminen lahnoiksi on ainoa oikea tapa tällä palstalla, ja kalujen koon mittaus ka siistä puhuminen. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei kelpaa. Minä pidän sekssyä paljon, ja jokapäivä haluan. Sekään ei kelpaa.Pitäkäää seksinne, tehkäämiehet keskenänne, siin sitten kaikki ok. Minä rakastelen oman mieheni kanssa jokapäivä jamonastikkin, mutta sitähän ei saanut, sitäkään sanoa. Naisten haukkuminen lahnoiksi on ainoa oikea tapa tällä palstalla, ja kalujen koon mittaus ka siistä puhuminen. Heippa!
Älä ota enempää enää tänään.
Ne 15 senttiset, elämäänsä katkeroituneet jaksaa vinkua😆
Mitä tarkoittaa naisiata?