Miksi joillakin miehillä täällä kova tarve jatkuvasti halventaa ja puhua niin rumasti kuin vain keksii, naisista?
En vaan tajua, onko näillä miehillä jokin alemmuuskopleksi?
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt miehiltä mitään niin sairasta settiä kuin mitä olen naisilta nähnyt. Boikalabsia moottorisahalla ja sen sellaista...
Itse tulin tänne ensimmäistä kertaa viattomana ja uteliaana pikkupoikana katsomaan, että mitähän ne mammat ja naiset täällä puuhailee. Törmäsin heti tuollaisiin juttuihin. Palstamammat ja -naiset. 😬
Selviääkö jostain kohtaa viestistä että se on naisen kirjoittama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolleja suuri osa.
Ei kannattaisi. Moni nainen ei halua enää parisuhteeseen nyt kun tietävät mitä miehet oikeasti ajattelevat.
Ja moni mies ei halua ottaa naista riesakseen, kun tämä palsta on paljastanut naisten todellisen luonteen ja sen miten te kohtelette huonossa asemassa olevia miehiä. Lyötte lyötyjä. Työttömiä miehiä, epäsosiaalisia miehiä, ujoja miehiä, i n c e l-miehiä. Näitä ei tulisi lyödä, vaan auttaa. Kuka mies haluaa naisen, kun olette tuollaisia?
Palstan mukaan kaikki miehet pettää ja myös lyhyillä miehillä on ollut paljon kumppaneita joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sä voit olla varma, että nuo törkyä palstalle sylkevät on miehiä? Voi nuo yhtälailla olla vinksahtaneita ja katkeria naisiakin.
Oletkos varma että miehille ilkkuvat kommentoijat on naisia?
En tietenkään ole, mutta en mä kyllä sellaista ole väittänytkään.
Ap, onko sinulla jotain käytännön esimerkkiä? En jaksa enää näitä aloituksia joissa viitataan johonkin taruolentoon.
Veikkaan että ap on olettevasti ihminen jota nykyään pitää sanoa kehopositiiviseksi.
Ei miehet halua naista vaan ilmaisen siivoojan ja kokin.
Miehet ei myöskään ymmärrä että kaikki naiset ei ole rahan perään. Osa miehistä ei saa naista, koska eivät osaa käyttäytyä hyvin.
Meillä on töissä niin hyvin käyttäytyvä mies, että olen vieläkin shokissa, että sellainen mies voi olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei myöskään ymmärrä että kaikki naiset ei ole rahan perään. Osa miehistä ei saa naista, koska eivät osaa käyttäytyä hyvin.
Tällaisen kommentin voi sanoa vain nainen, joka ei pysty vetämään puoleensa hyvää miestä.
Minulla on hyvä mies ja mielelläni kokkaan ja siivoan koska se mies tekee aika vetin paljon että minulla on hyvä olla. Voittehan te tapella niistä pyykkivuoroista ihan vain periaatteen vuoksi mutta se on tosi tyhmää. Tosi tyhmää. Antaisitte suunnilleen lottovoiton mennä ohi jos vain saa jonkin periaatteellisen voiton jostain tiskivuoresta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä niin hyvin käyttäytyvä mies, että olen vieläkin shokissa, että sellainen mies voi olla olemassa.
Mutta sanonta sanoo, jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin se ei ole. Eli nyt mietin, että ehkä tuossa miehessä on joku yllättävä juttu mistä en tiedä mitään. Näen häntä vain töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen kommentin voi sanoa vain nainen, joka ei pysty vetämään puoleensa hyvää miestä.
Minulla on hyvä mies ja mielelläni kokkaan ja siivoan koska se mies tekee aika vetin paljon että minulla on hyvä olla. Voittehan te tapella niistä pyykkivuoroista ihan vain periaatteen vuoksi mutta se on tosi tyhmää. Tosi tyhmää. Antaisitte suunnilleen lottovoiton mennä ohi jos vain saa jonkin periaatteellisen voiton jostain tiskivuoresta.
Kehut itseäsi, oletko narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei oikein tunne naisten ajatusmaailmaa. Joku nainen ei tykkää että miehellä on ollut paljon kumppaneita eikä suhdetta siksi tule, miehet luulee, että heidän kanssaan ei seurustella jonkun ulkonäkö seikan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sanonta sanoo, jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin se ei ole. Eli nyt mietin, että ehkä tuossa miehessä on joku yllättävä juttu mistä en tiedä mitään. Näen häntä vain töissä.
Trollailee kaiken vapaa-aikansa vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannustat siis ihmisiä haukkumaan itseään? Onnea valitsemallesi tielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää miehet valittako, jos ette saa naista kun ette usko mitään vinkkejä mitä teille kerrotaan.
Ei seurustelusta päätetä yksin ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannustat siis ihmisiä haukkumaan itseään? Onnea valitsemallesi tielle.
Tuo kirjoittaja haukkuu muita ja kehuu itseään, selvä narsisti.
kotikasvatus tai sen puute, mikä sekin on kotikasvatus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on yleinen harhaluulo, että kun niille joku mies perustaa "oman" keskustelualustan, niin ovat ikäänkuin piilossa muilta ihmisiltä. Eivät siis tajua, että kaikki näkevät jokaisen kommentin mitä tännekin kirjoitetaan. Siitä kehkeytyy hyvin äkkiä sota, kun joku mies erehtyy ottamaan kantaa yleensä varsin vääristyineisiin mielikuviin miehistä. Nämä moniongelmaiset naiset purkavat vihaansa kaikkia miehiä kohtaan. Joillain katalyyttinä voi olla joku ikävä kokemus omasta miesystävästä, mutta useimmiten lienee kyseessä äitinsä huomassa kieroon kasvaneesta tapauksesta, jonka oma äiti on opettanut vihaamaan miehiä.
Monilla miehillä avautuu sitten silmät, kun näkevät naisten syvimmät tunnot palstalla.
Näitä palstoja kun lukee niin moni nainen ei enää halua parisuhdetta, valitettavasti vaikuttaa myös live-elämään.
Tämä. Vaikka järki sanoo ettei täällä oleva otos mitenkään edusta kivoja tavallisia miehiä joita tapaan irl, silti nämä keskustelut vaikuttaa vahvasti kyynistävästi. Onneksi olen parisuhteessa, koska ihan aikuisten oikeasti en uskaltaisi lähteä enää deittailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ei voi saada, sitä alkaa vihata.
Aivan, siitä johtuu palstalla rehoittava miesvihakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää miehet valittako, jos ette saa naista kun ette usko mitään vinkkejä mitä teille kerrotaan.
Ei seurustelusta päätetä yksin ulkonäön perusteella.
Kyllä se hyvännäköisellä miehellä on aika oleellinen kriteeri.
TÄMÄ!!