Miksi joillakin miehillä täällä kova tarve jatkuvasti halventaa ja puhua niin rumasti kuin vain keksii, naisista?
En vaan tajua, onko näillä miehillä jokin alemmuuskopleksi?
Kommentit (238)
Naiset kiinnittää miehen käytökseen ja puheisiin enemmän huomiota kuin mitä moni mies luulee. Pelkkä ulkonäkö ei merkitse.
Mieheni on 183 cm pitkä, mutta hermostuu helposti. Siksi välillä mietin pitäisikö vaihtaa miestä. Olen 170 cm ja 167 cm mies kävisi hyvin, jos olisi luonteeltaan mukava.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 183 cm pitkä, mutta hermostuu helposti. Siksi välillä mietin pitäisikö vaihtaa miestä. Olen 170 cm ja 167 cm mies kävisi hyvin, jos olisi luonteeltaan mukava.
En tiedä mitä pitäisi tehdä, miehessäni on toki hyviäkin puolia, mutta olen kyllästynyt siihen, että hän hermostuu helposti kaikista pikkuasioistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä pitäisi tehdä, miehessäni on toki hyviäkin puolia, mutta olen kyllästynyt siihen, että hän hermostuu helposti kaikista pikkuasioistakin.
Meillä töissä on hyvin käyttäytyviä sinkkumiehiä, mutta en tiedä miten he kotioloissa käyttäytyvät. Ehkä hekin hermostuvat kotona helposti, mistä sitä tietää.
jotkut miehet taas tuovat esiin jonkun häiriköivän naikkosen perässäravaamisongelmat esiin faktoineen. esim.kuinka häiriköi Kampissa perässä mongertaen ja ulisten. ja juuri fakta pohjaltä; onhan se ikävää kun sellaisen häirinnän mieskohteesi tuo esiin?
Itse en muuttaisi enää miehen kanssa samaan asuntoon, jos mies hermostuu helposti niin siitä pääsisi paremmin eroon, kun asuu erikseen. Muuttaminen on kallista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Niin pitkään kuin muista, jo ihan pienestä lapsesta saakka, on naisista/tytöistä puhuttu rumemmin ja vihaavammin kuin miehistä/pojista. Se on niin rakenteellista, ettei sitä monet edes älyä.
Totta, mutta sitten kyllä löytyy myös ihan hienojakin miehiä, jotka kannattavat tasa-arvoa ja kohtelevat naisia ja muita kanssaihmisiään kunnioittaen - hatunnosto heille. Nämä on ne miehet, joista ne naiset kiinnostuu ja ne naisten haukkujat valittavat entistä enemmän kuinka naisten vaatimukset ovat järjettömiä. Sen kun ymmärtäisivät, että se on juuri se heidän ilkeä käytös mikä karkottaa ne naiset heidän luotaan ja ne hullut 'vaatimukset' ovat ihan peruskäytöstapoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska trolls gonna troll, mutta ihanko oikeasti mielestäsi täällä naiset eivät puhu myös asiattomasti miehistä? Ihan sama mikä ketjun aihe on, ekaan kolmeen sivuun mahtuu jo miesvihaa.
Totta kai naiset puhuvat asiattomasti miehistä joskus. Ihmisiähän naiset ovat. Mutta hyvin harvoin olen voinut olla samaa mieltä miesvihasyytöksen kanssa. Etenkin kun se esitetään rääkyen ja solvaten naisia, jolloin sen painoarvo on negatiivinen.
Täällä kirjoitetaan vihaisena miehestä, kun se on tehnyt taas sitä ja tätä ja jättänyt kaiken muun tekemättä. Jne. Siitäkö puhut? Ihmeen vähän täällä näkee varsinaista miesvihaa siihen nähden, miten turhautuneita ja pettyneitä aloittajat usein ovat. He haluavat kuitenkin pysyä suhteessa ja yrittävät kaikkensa korjatakseen sitä. Sekö on sinusta miesvihaa?
Ei se, vaan se kun keskustelu kuin keskustelu niin äkkiä alkaa tulemaan sitä että totta kai, koska kaikki miehet on sikoja jotka ajattelee vain munallaan ja naiset on pelkkiä reikiä eikä tunne mitään empatiaa... Ton tyylistä epäinhimillistämistä.
Ihan pystymetsästäkö se tulee? Monasti on sellainen tunne että miehet ajattelee että naisten kuuluu sietää heiltä loputtomasti kaikkea paskaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Siitähän siinä on kyse.
No niin tietenkin, mutta se mies tekee sitä sen takia, että on lukenut/kuullut naisen tekevän samaa. Jokaisen kohdalla kyse on siitä, että mies/nainen haukkui ensin minun sukupuoleni, joten annanpa tulla sitten oikein kunnolla!
Ja tämä liennyttää ikäviä asenteita miten? Uskotko kaikessa 10 silmää silmästä -periaatteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet halua naista vaan ilmaisen siivoojan ja kokin.
Miehet ei myöskään ymmärrä että kaikki naiset ei ole rahan perään. Osa miehistä ei saa naista, koska eivät osaa käyttäytyä hyvin.
Tällaisen kommentin voi sanoa vain nainen, joka ei pysty vetämään puoleensa hyvää miestä.
Minulla on hyvä mies ja mielelläni kokkaan ja siivoan koska se mies tekee aika vetin paljon että minulla on hyvä olla. Voittehan te tapella niistä pyykkivuoroista ihan vain periaatteen vuoksi mutta se on tosi tyhmää. Tosi tyhmää. Antaisitte suunnilleen lottovoiton mennä ohi jos vain saa jonkin periaatteellisen voiton jostain tiskivuoresta.
Miehet ei oikein tunne naisten ajatusmaailmaa. Joku nainen ei tykkää että miehellä on ollut paljon kumppaneita eikä suhdetta siksi tule, miehet luulee, että heidän kanssaan ei seurustella jonkun ulkonäkö seikan vuoksi.
Vastaavasti taas, jos mies ei ole kiinnostunut naisista, joilla on ollut paljon kumppaneita, niin mies leimataan naisvihaajaksi, joka elää vielä 1800-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä niin hyvin käyttäytyvä mies, että olen vieläkin shokissa, että sellainen mies voi olla olemassa.
Mutta sanonta sanoo, jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin se ei ole. Eli nyt mietin, että ehkä tuossa miehessä on joku yllättävä juttu mistä en tiedä mitään. Näen häntä vain töissä.
Trollailee kaiken vapaa-aikansa vauvapalstalla.
Älkää miehet valittako, jos ette saa naista kun ette usko mitään vinkkejä mitä teille kerrotaan.
Ei seurustelusta päätetä yksin ulkonäön perusteella.
Jos minä olisin uskonut niitä vinkkejä mitä taannoin sain, olisin varmaan todella huonossa suhteessa n. 220-kiloisen, ruman ja väkivaltaisen ht-leidin kanssa. Ympärillä rääkyisi sekä tuo paskaperse, että kaikki sen viidelle eri kännipanolle tekemät kakarat. Peittokin heiluisi vain muikkelin pierujen voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Näillä miehillä on alhainen älykkyysosamäärä.
Itsellä mensa-tasoa, virallisesti.
Minun syyni loukata naisia täällä on yksinkertaisesti se, että täällä lyödään miestä kuin vierasta sikaa ketjussa kuin ketjussa ja nimenomaan yleistäen. Myös nykyinen miesvihamielinen poliittinen ilmapiiri saa toisinaan hermostumaan mikä on harmi, sillä olen itse ajatusmaailmaltani vasemmalla, pois lukien maahanmuuttoasiat, ja ennen kaikkea vahvasti oikeistovastainen. Oikeistolaisesti ajattelevia naisia en ymmärrä muutenkaan.
Ja saan ehkä lievää tyydytystä ajatuksesta, että näitä lukee myös joku minua livenä loukannut nainen.
Onneksi elämässäni on nyt vain minua hyvin kohdelleita naisia ja enhän ketään rakasta ja kunnioita enemmän kuin tytärtäni, äitiäni ja mummoani sekä ystävänaisiani.
Summa summarum, provoiluni johtuu oikeastaan täysin palstalla olevista naisista, ei minulla ole live-elämässä tällä hetkellä yhtään ihmistä jota haluaisin loukata. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä niin hyvin käyttäytyvä mies, että olen vieläkin shokissa, että sellainen mies voi olla olemassa.
Mutta sanonta sanoo, jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin se ei ole. Eli nyt mietin, että ehkä tuossa miehessä on joku yllättävä juttu mistä en tiedä mitään. Näen häntä vain töissä.
Trollailee kaiken vapaa-aikansa vauvapalstalla.
Älkää miehet valittako, jos ette saa naista kun ette usko mitään vinkkejä mitä teille kerrotaan.
Ei seurustelusta päätetä yksin ulkonäön perusteella.
Jos minä olisin uskonut niitä vinkkejä mitä taannoin sain, olisin varmaan todella huonossa suhteessa n. 220-kiloisen, ruman ja väkivaltaisen ht-leidin kanssa. Ympärillä rääkyisi sekä tuo paskaperse, että kaikki sen viidelle eri kännipanolle tekemät kakarat. Peittokin heiluisi vain muikkelin pierujen voimalla.
Lue viestisi uudestaan aikuisen ihmisen näkökulmasta ja mieti että jokainen nainen joka alkaa sinun kanssa on huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä miehillä on alhainen älykkyysosamäärä.
Itsellä mensa-tasoa, virallisesti.
Minun syyni loukata naisia täällä on yksinkertaisesti se, että täällä lyödään miestä kuin vierasta sikaa ketjussa kuin ketjussa ja nimenomaan yleistäen. Myös nykyinen miesvihamielinen poliittinen ilmapiiri saa toisinaan hermostumaan mikä on harmi, sillä olen itse ajatusmaailmaltani vasemmalla, pois lukien maahanmuuttoasiat, ja ennen kaikkea vahvasti oikeistovastainen. Oikeistolaisesti ajattelevia naisia en ymmärrä muutenkaan.
Ja saan ehkä lievää tyydytystä ajatuksesta, että näitä lukee myös joku minua livenä loukannut nainen.
Onneksi elämässäni on nyt vain minua hyvin kohdelleita naisia ja enhän ketään rakasta ja kunnioita enemmän kuin tytärtäni, äitiäni ja mummoani sekä ystävänaisiani.
Summa summarum, provoiluni johtuu oikeastaan täysin palstalla olevista naisista, ei minulla ole live-elämässä tällä hetkellä yhtään ihmistä jota haluaisin loukata. Sitä saa mitä tilaa.
Onneksi tällä palstalla ei naisia lyödä yhtään kuin vierasta sikaa, yleistäen. Mensa-älylläsi olisit varmasti huomannut sen.
Mä ihmettelin jo nuorena sitä että miksi Suomen väitetään olevan niin tasa arvoinen vaikka täällä on todella paljon naisvihaa. Sen näkee kyllä kun avaa silmänsä. Suomalaisilla miehillä ei ole luontaista kunnioitusta naisia kohtaan ja teinipojilla ei todellakaan ole rippeitäkään...Suomi on järkyttävän naisvihamielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska trolls gonna troll, mutta ihanko oikeasti mielestäsi täällä naiset eivät puhu myös asiattomasti miehistä? Ihan sama mikä ketjun aihe on, ekaan kolmeen sivuun mahtuu jo miesvihaa.
Totta kai naiset puhuvat asiattomasti miehistä joskus. Ihmisiähän naiset ovat. Mutta hyvin harvoin olen voinut olla samaa mieltä miesvihasyytöksen kanssa. Etenkin kun se esitetään rääkyen ja solvaten naisia, jolloin sen painoarvo on negatiivinen.
Täällä kirjoitetaan vihaisena miehestä, kun se on tehnyt taas sitä ja tätä ja jättänyt kaiken muun tekemättä. Jne. Siitäkö puhut? Ihmeen vähän täällä näkee varsinaista miesvihaa siihen nähden, miten turhautuneita ja pettyneitä aloittajat usein ovat. He haluavat kuitenkin pysyä suhteessa ja yrittävät kaikkensa korjatakseen sitä. Sekö on sinusta miesvihaa?
Ei se, vaan se kun keskustelu kuin keskustelu niin äkkiä alkaa tulemaan sitä että totta kai, koska kaikki miehet on sikoja jotka ajattelee vain munallaan ja naiset on pelkkiä reikiä eikä tunne mitään empatiaa... Ton tyylistä epäinhimillistämistä.
Ihan pystymetsästäkö se tulee? Monasti on sellainen tunne että miehet ajattelee että naisten kuuluu sietää heiltä loputtomasti kaikkea paskaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Siitähän siinä on kyse.
No niin tietenkin, mutta se mies tekee sitä sen takia, että on lukenut/kuullut naisen tekevän samaa. Jokaisen kohdalla kyse on siitä, että mies/nainen haukkui ensin minun sukupuoleni, joten annanpa tulla sitten oikein kunnolla!
Ja tämä liennyttää ikäviä asenteita miten? Uskotko kaikessa 10 silmää silmästä -periaatteeseen?
Uskon tuohon silmä silmästä -periaatteeseen. Miksi pitäisi ylipäätään uskoa ikävien asenteiden liennyttämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelin jo nuorena sitä että miksi Suomen väitetään olevan niin tasa arvoinen vaikka täällä on todella paljon naisvihaa. Sen näkee kyllä kun avaa silmänsä. Suomalaisilla miehillä ei ole luontaista kunnioitusta naisia kohtaan ja teinipojilla ei todellakaan ole rippeitäkään...Suomi on järkyttävän naisvihamielinen.
Johtuu ihan siitä, miten vähän naiset kunnioittavat miehiä. Olin aiemmin oikea herrasmies, mutta nyt kun olen nähnyt millaisia pissapäitä naisista enemmistö on, en osaa kunnioittaa kuin omaa lähipiiriäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ihan siitä, miten vähän naiset kunnioittavat miehiä. Olin aiemmin oikea herrasmies, mutta nyt kun olen nähnyt millaisia pissapäitä naisista enemmistö on, en osaa kunnioittaa kuin omaa lähipiiriäni.
Et ollut oikea herrasmies. Teeskentelit sellaista ja luultavasti olit pelottava sen takia. Oikea herrasmies pysyy herrasmiehenä olosuhteista riippumatta. Normaalissa ihmisten kanssakäymisessä tuolla irl ei ole mitään tarvetta olla olematta herrasmies. Jos sen tekee jonkun internetin anonyymin riitelyn takia, ei ole koskaan herrasmies ollutkaan. Vain esittänyt sellaista etua saavuttaakseen ja pettynyt, kun Suomessa näytelmä ei mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tullut tästä mieleen, että ehkä siksi koska se toimii. Täälläkin palstalla on kielletty vaikka kuinka paljon aivan tavallisia sanoja ja palsta suljetaan klo 23. En taida tietää yhtäkään palstaa joka olisi näin naurettava. :D
Itsekin olen ajatellut, että pitäisiköhän vähän halventaa ja puhua rumasti jos sillä saisi naisille vähän kovempaa nahkaa. Voi kyllä olla, että tämä temppu ei naisiin jostain syystä toimi. Harmi. :/
Lisään tähän vielä sen, että miehet puhuvat rumasti ja halventavasti toisistakin miehistä, jopa hakkaavatkin. Miehet kohtaavat enemmän väkivaltaa kuin naiset. Naiset ovat ainakin jossain toisessa kontekstissa samaa mieltä tämän kanssa ja itse painottavatkin tätä, että miehet hakkaavat itse miehiä. Saa nähdä meneekö palstanaisilla nyt aivot solmuun tässä aiheessa. :D
Totta tuo, että palstalle kirjoittelevat katkerat miehet vihaavat myös miehiä - kaikkia muita paitsi kaltaisiaan. Tavalliset, naisten kanssa pärjäävät miehet ovat heidän mielestään rikollisia jænnæmiehiä tai surkeita beta-aisuri-elättäjiä. Naisia palstalla puolustavat miehet teilataan hetkessä valkoritareiksi tai naistrolleiksi. Välillä on askarruuttanut, kumpia nuo enemmän mahtavatkaan vihata, miehiä vai naisia. Mutta sitä vihaa tuntuu olevan heissä aivan valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa aloitukseen, mutta voin luvata että huonomminkin voisi mennä. On maita, jossa et sanoisi noita lauseita, usko huviksesi.
Sulle annettiin kaikki, mutta osasitko mitään?
mies53v
Kirjoittaa mies, jonka ihan joka ikinen viesti palstalla on suunnattu naisten halventamiseen ja kyykyttämiseen, ja jonka aloituksista lähes kaikki poistetaan sen takia.
Naisilla on ulkonäön suhteen eri maku esim. joku 175 cm pitkä mies ei välttämättä kiinnosta, mutta joku toinen 175 cm pitkä mies taas kiinnostaa.