Miksi valvot yhä?
Kommentit (53)
koska olkapäällä makaa 2kk ikäinen vatsavaivainen vauva.
Tätä padia on kiva tökkiä yön omina hetkinä. Mies kuorsaa vieressä. Kohta luovutan. Lapset nukkuu, yksi hiippailee...
Ei väsytä joten pelaan Assassins Creed nelosta.
Tuli nukuttua aamulla niin pitkään rankan viikon jälkeen ettei nyt meinaa väsymys tulla ollenkaan.
Koska on lauantai ja aamulla ei mitään. Mies katsoo leffaa, minä pelaan Hay Day:ta ja palstailen. Lisäksi vauva potkii mahassa siihen tahtiin, että tuskin saisin ynta vaikka yrittäisinkin.
Kerrankin lapset nukkuu ja mies on luvannut "aamuvuoron" eli vahtii lapsia aamulla ja minä saan nukkua! Portviiniä ja pipareita juustojen kera maistelen. :) Hyvä koti-ilta.
Tulin juuri venäjältä tankkaamasta, toivottavasti ruplan kurssi huononee vielä, kaikki alkaa olemaan aika halpaa jo.
1 €=66.8ruplaa ja dieseli 34.9ruplaa/litra.
Koska nyt alkoi loma ja menemme töihin seuraavan kerran vasta tammikuussa. :) Makailemme miehen kanssa sängyllä ja katselemme leffaa. Oikein mukavaa.
Ei väsytä .. koko päivä menny puoliunessa, mut kummasti sitä väärään aikaan piristyy.
Tulin puoli tuntia siten 20km pyörälenkiltä.
Joka yö sama kysymys... Mutta tosiaan olin äsken runkulla ja nyt opiskelen.
Iltahan on vasta nuori :) t: yöpöllö
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:19"]
Koska nyt alkoi loma ja menemme töihin seuraavan kerran vasta tammikuussa. :) Makailemme miehen kanssa sängyllä ja katselemme leffaa. Oikein mukavaa.
[/quote]Ja samalla av:lla. Riippuvainen? :D
Lapsen vaikeudet valvottavat... :(
Kellohan on vasta puoli yksi! En mene edes arkena näin aikaisin nukkumaan. Mies on nukuttamassa lapsia, lapsillakin on mennyt vähän unirytmi sekaisin kun ollaan oltu pari viikkoa flunssassa koko perhe ja nukuttu huonosti, kun joka yö joku yskii ja herättelee toisia, tai no, lapset ei herää aikuisten yskimiseen, mutta me vanhemmat herätään kaikkeen.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:19"]
[/quote]
Mieheltä vähän huono leffavalinta, kauhua. Pakko tehdä samalla jotain muuta että ei pelottaisi niin paljon. :D
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:19"]
[/quote]
Mun mies valittaa siitä että kun katotaan elokuvaa ja alankin näpräämään kännykkää. Onhan se itestäkin ärsyttävää. "Mä vaan äkkiä vilkasen mitä aiheita siellä pyörii..."
Teen töitä.
T. Yläkoulun äikän ope
Siksi, etten saa nukuttua. Mies nukkuu, minä kukun.