Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ex-isäpuolelleni

Vierailija
13.12.2014 |

Olen adoptoitu ja ala-aste ikäisenä adoptioisäni kuoli. Kun olin 13v muutin adoptio äitini kanssa hänen uuden miehen ja miehen 10v miehen luo. Vuosi sen jälkeen he menivät naimisiin. Miehen pojasta tuli minulle kuin veli. Äitini erosi miehestä, kun olin 18 ja muutin samalla omaan kotiin. Tulin raskaaksi ja vauva kuoli kohtuun. Mies auttoi minut kaiken yli ja tarjosi minulle töitä firmastaan. Nyt muutama vuosi myöhemmin olen tapaillut miestä pari kuukautta ja olen raskaana hänelle. Rakastan häntä todella. Pidän hänen poikaansa veljenäni ja se on vähän outoa. Äitini kanssa olen silloin tällöin tekemisissä. Hän on minua 23v vanhempi. Minusta tämä ei ole outoa vaikka hän on adoptioäitini ex.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v pojan siis. Ap

Vierailija
2/11 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tähän pitäisi sanoa? 

Onhan toi aika sairasta, kuitenkin 8 vuotta ollut isäpuoli. En tosin tiedä millä tapaa oli sun elämässä sen kahdeksan vuotta ja oliko millään tavalla isähahmo... 

Vierailija
4/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:14"]Mitähän tähän pitäisi sanoa? 

Onhan toi aika sairasta, kuitenkin 8 vuotta ollut isäpuoli. En tosin tiedä millä tapaa oli sun elämässä sen kahdeksan vuotta ja oliko millään tavalla isähahmo... 
[/quote]
Ei ole koskaan ollut minulle isähahmo. Olin teini, kun tapasimme ja siksi välimme olivat melkein aina tulehtuneet. Vasta, kun hän erosi adoptioäidistäni ja muutin pois, hänestä tuli ystävä minulle. Ap

Vierailija
5/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö adoptioäitisi? On kieltämättä aika mielenkiintoinen tilanne, mutta toisaalta rakkaudella on välillä tapana ylittää yhteiskunnallisia normeja. Kannattaa miettiä kuitenkin kriittisesti sitä minkälaista rakkautesi tätä miestä kohtaan on. Onko suhde tasavertainen vai pidätkö miestä isähahmona?

Vierailija
6/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan valheen vangit-kamaa

Vierailija
7/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla sama provoilija joka tuolla toisessa ketjussa vietti kivan saunahetken anoppinsa kanssa.

Vierailija
8/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:09"]Tietääkö adoptioäitisi? On kieltämättä aika mielenkiintoinen tilanne, mutta toisaalta rakkaudella on välillä tapana ylittää yhteiskunnallisia normeja. Kannattaa miettiä kuitenkin kriittisesti sitä minkälaista rakkautesi tätä miestä kohtaan on. Onko suhde tasavertainen vai pidätkö miestä isähahmona?
[/quote]
Ei tiedä mutta täytyy pian kertoa, kun raskaus alkaa näkyä. Rakastan häntä miehenä enkä isänä, en koe minkäänlaista isä -systeemiä häntä kohtaan. Ap

Vierailija
9/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:20"]taitaa olla sama provoilija joka tuolla toisessa ketjussa vietti kivan saunahetken anoppinsa kanssa.
[/quote]
Ihan totta joka sana! Ap

Vierailija
10/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ko mies on tosissaan kanssasi, ei pahalla. Vaikea uskoa et aikuinen mies haluaisi ex tytärpuoltaan muuten kuin seksuaalisesti

Vierailija
11/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä edellisen kanssa. olet todennäköisesti hänelle vain vaihe, vaikkapa keski-iän kriisiä helpottamaan ja miehyyden pökittimistä varten. onko mies kertonut teiatä kenellekkään, onko kyse salasuhteesta? mieti tarkkaan, olet fiksu tyttö =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä