Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö olla huolissaan omasta muistista?

Vierailija
15.10.2021 |

Olen 21 vuotias ja olen hyvin huolissani muististani. En muista mitään ellen laita sitä kalenteriini esim tapaamiset. Joudun laittamaan itselleni hälytyksiä pisin päivää jotta muistaisin milloin tehdä asiat. Saatan unohtaa mikä viikonpäivä on ja esim unohtaa että on koulua.

Kun luen niin en muista mitään lukemaani. Saatan yhden luvun luettuani havahtua siihen että en muista mitään mitä olen lukenut. Koulussa saan vitosia kun vaikka kuinka opiskelen ja käyttäisin aikaa pänttäämiseen niin asiat ei talletu mun muistiin.

Kun katson ohjelmia niin saatan havahtua siihen että en muista mutä ohjelman alussa tapahtui. Tai jotenki oon vaan tuijottanut televisiota eikä aivot oo rekisteröiny mitään.

Jos laitan jollekin viestiä saatan unohtaa että mistä me keskusteltiin.

Jos joku näyttää mulle miten joku asia tehdään niin en muista enää huomenna että miten se tehdään ja mulle joudutaan näyttää uudestaan koko homma. Joskus useaankin kertaan.

Pitäisikö olla huolissaan? Sairastuin psykoosiin 16 vuotiaana ja lääkitys auttoi siihen. Söin lääkettä kuusi vuotta ja jotenkin vaan mietin että voiko lääke huonontaa muistia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän