onko kukaan käyttänyt eteerisiä öljyjä?
Niitä young living-tuotteita? Kertokaa mulle kokemuksia. Erityisesti kiinnostaa mihin se skannaus perustuu!
Kommentit (14)
Ihmettelen kun tuntuvat pelastavan kaiken, et eikö niiden tulisi olla miljoonabisnes vai tekevätkö vasta läpimurtoaan Suomessa? Olen ollut viimeaikoina ahdistunut ja ihoni on huono. Aion käydä skannerissa ja katsoa mitä se sanoo. Uskomattomalta kuulostaa ja olen kuullut niistä pelkkää hyvää. Ihmettelen jos skanneri näkee tilanteeni korvien välissä :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:36"]Ihmettelen kun tuntuvat pelastavan kaiken, et eikö niiden tulisi olla miljoonabisnes vai tekevätkö vasta läpimurtoaan Suomessa? Olen ollut viimeaikoina ahdistunut ja ihoni on huono. Aion käydä skannerissa ja katsoa mitä se sanoo. Uskomattomalta kuulostaa ja olen kuullut niistä pelkkää hyvää. Ihmettelen jos skanneri näkee tilanteeni korvien välissä :)
[/quote]
Joo, aika uusi juttu vielä suomessa. Pari kuukautta sitten saatiin vasta suomenkielinen asiakaspalvelu kyseiseen yritykseen :) kannattaa kokeilla esimerkiksi Stress Away öljyä ahdistukseen (tai peace&calming, laventeli tai enkeliöljy, en muista sen oikeaa nimeä) ja ihonhoitoon ehdottomasti piparminttu, jos siis aknesta kyse. Ihottuman ym. hoitoon voisi sopia paremmin vaikkapa laventeli. Kannattaa kokeilla, ja käy ihmeessä skannerissa! :)
Sain istua ratikassa yksin kun olin laittanut ranteisiin väkevää eteeristä öljyä.
Yks tyttö lähti yhtäkkiä vierestä pois ja meni muualle istumaan.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:47"]Sain istua ratikassa yksin kun olin laittanut ranteisiin väkevää eteeristä öljyä.
[/quote]
:D heh, voin kuvitella tilanteen. Kannattaa huomioida ettei kaikki öljyt haise hyvälle, ja osa tuoksuu hyvinkin voimakkalle. Voi siis aiheuttaa reaktioita kanssaihmisissä, mikäli paljon öljyillä lotraa, nimim. kokemusta on :D mutta tuoksu haihtuu noin puolessa tunnissa joten ei siis koko päivää tarvi viettää "haisevana" :) kannattaa myös ottaa huomioon, että öljyt eivät aiheuta allergisia reaktioita ns. hajusteallergikoille, sillä tuoksun aiheuttajana ei ole kemikaali. Voi tosin osalle hyvin voimakkaasti allergisille aiheuttaa jotain oireita, tästä en mene takuuseen.. mutta ei voi todellakaan verrata esim. hajuvesiin.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:47"]Sain istua ratikassa yksin kun olin laittanut ranteisiin väkevää eteeristä öljyä.
[/quote]
:D heh, voin kuvitella tilanteen. Kannattaa huomioida ettei kaikki öljyt haise hyvälle, ja osa tuoksuu hyvinkin voimakkalle. Voi siis aiheuttaa reaktioita kanssaihmisissä, mikäli paljon öljyillä lotraa, nimim. kokemusta on :D mutta tuoksu haihtuu noin puolessa tunnissa joten ei siis koko päivää tarvi viettää "haisevana" :) kannattaa myös ottaa huomioon, että öljyt eivät aiheuta allergisia reaktioita ns. hajusteallergikoille, sillä tuoksun aiheuttajana ei ole kemikaali. Voi tosin osalle hyvin voimakkaasti allergisille aiheuttaa jotain oireita, tästä en mene takuuseen.. mutta ei voi todellakaan verrata esim. hajuvesiin.
[/quote]
Niin, kun ne on tosiaan voimakkaita.
Lemu on taattu.
Mikä auttais unettomuuteen? Pääsen illalla hyvin uneen, mutta herään neljältä. Menen nukkumaan puolilta öin, jos menen aiemmin, herään vielä aikaisemmin. Alkaa jo tuntua aika raskaalta, kun olen pitkään nukkunut näitä neljän tunnin öitä.
Olen kokeillut laventeliöljyä, mutta ei auta. Muuten kyllä tykkään käyttää eteerisiä öljyjä, tea treetä paljonkin kaikkiin ötököitten puremiin (mahtava apu esim. ampiaisen puremaan, kipu helpottuu heti ja samantien koko pureman voi unohtaa, ei vaivaa mitenkään), pieniin palovammoihin, kipeään ikeneeseen. Ruusulla, sypressillä ja nerolilla hoidan ihoa ja tuolla sypressillä sain selluliitin pois. Piparminttu auttaa päänsärkyyn ja ripuliin.
Entä mikä auttaisi hiustenlähtöön? Ja kasvattamaan uusia? Mulla on kilppari alarajoilla, mutta lääkettä en saa kun ei ole oikeasti vajaatoimintaa. Ja mieluummin jotain luontaista kokeilisinkin aluksi. Onko mitään öljyä näihin avuksi..tietääkö joku?
Mää oon kokenu hyväksi peace&calming ja lavenderin tuoksuttelemalla illalla,jalkapohjiin korvien taakse ja ranteisiin ja puhun nyt vain Young Livingin öljyistä:) hiusten kasvuun käytän cedarwoodia ja cobaiba shampoota.. eräs asiakas on saanut kilppari arvot kohoamaan, nyt en muista kyllä et mikä sen öljyn nimi oli, mutta sekin mahollista :)
Hirveän kalliita noi diffuuserit ja öljyt.
Siis mistä noita voi turvallisesti ostaa netistä? Vai pitääkö osallistua kutsuille?
Voisin kokeilla jos olisivat hitusen verran halvempia ja hajuttomia!! Se lemu on oikeasti aika hirvee.. kun montaa eri öljyä lotraa päälleen niin voitte vain kuvitella.
Ilmoittaudun! Olen käyttänyt yl:n öljyjä nyt noin puolitoista vuotta. Kaikkein suurin apu, jonka olen öljyistä saanut, on lapsettomuus. Kärsimme mieheni kanssa lapsettomuudesta monta vuotta, kunnes aloin käyttää öljyjä. Kävin skannauksessa (joka siis tietääkseni perustuu kehon läpi kulkeviin sähköaaltoihin tai vastaavin) ja laite kertoi minun tarvitsevan monia hormoneihin vaikuttavia öljyjä. Tilasin mm. Myrhh (mirha) -öljyn, ja käytin sitä säännöllisesti alavatsalle hierottuna noin 1,5 kk. Sen jälkeen olinkin raskaana! Nyt olen viikolla 30 raskaana.
Olen saanut apua myös unettomuuteen, ihottumaan, stressiin, päänsärkyyn, välilevyn pullistumaan, iskiasvaivoihin, raskauspahoinvointiin, haavanpuhdistuksiin, nivelkipuihin, finneihin, palovammoihin ja painonhallintaan. Diffuuserilla olen saanut kodistamme raikkaan tuoksuisen, ja ulkomailla ollessamme purification-öljyn diffusointi piti ötökät pois asunnosta. Voin suositella erittäin lämpimästi öljyjä!