naapurin kissa puri lasta:(
Olen ihan paniikissa, tulin puoli tuntia sitten kotiin ja samalal oven avauksella napurin (aina vapaana oleva) kissa luikahti sisään, syöksyi olohuoneeseen kiinni lapsen käsivarteen ja puri niin että veri roiskahti..
Pelästyin niin kovin että potkaisin kissaa päähän ja potkun voimasta se lensi päin kirjahyllyä ja pökertyi/kuoli.
Naapurille en voi asiata kertoa, mutta voiinko viedä sen esim. nimettömänä eläinlääkäriin, lemmikkien vastaanotto kotiin vai mihinkä.. Nyt se makaa vessassa pyyhkeen päällä ei liiku mutta mielestäni hengittää..
Auttakaa mihin vien sen. Juu ja älkää ehdottako että naapuriin, se äijä on hullu, ei tee mieli edes astua pihaan. On uhannut polttaa talomme jne..
Kommentit (23)
Kissaihmisenä voin sanoa, että tämä on 100 % provo. Kissa ei tule vieraaseen taloon hyökkäämään ihmisen päälle. Luonnevikainenkin kissa hyökkää vain silloin, kun ihminen itse lähestyy sitä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:57"]
Höpöhöpö, mikään kissa ei toimisi noin.
[/quote]
Kyllä vaan toimi!!!!!! Lapsi heilutteli lelua kädessään ja ilmeiesti hyökkäsi lelun kimppuun, käsivarressa kaksi syvää reikää!! Mies lähti viemään lata lääkäriin.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:54"]Toivottavasti joku poktii sinut hengiltä
[/quote]
Toivottavasti joku potkii sut hengiltä, kun pidät paniikissa tapahtunutta vahinkoa niin julmana tekona että siitä pitäisi kuolemalla tuomita. Vähän jotain oikeustajua nyt kehiin.
Äh, huono provo, sori vaan..... Ei ollu uskottavaa kissan käytös eikä sekään, että muka potkaisit siltä (lähes) nirrin veke. Suotta apuja pyytelet.
Sanoisin että lopeta kissa. Lain mukaan villiintyneen eläimen, eli eläimen joka ei ole omistajansa hallinnassa, saa lopettaa. Heität kuolleen kissan sitten roskikseen. Jos naapuri tulee kyseleen kerroit mitä tapahtu ja näytät valokuvamateriaalia puremajäljistä ja kerrot että sulla oli täys oikeus lopettaa villiintynyt eläin.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:00"]
[/quote]
Kyllä vaan toimi!!!!!! Lapsi heilutteli lelua kädessään ja ilmeiesti hyökkäsi lelun kimppuun, käsivarressa kaksi syvää reikää!! Mies lähti viemään lata lääkäriin.
ap
[/quote]
Et sitten itse lähtenyt mukaan sinne lääkäriin? Kissaako piti jäädä vahtimaan, jos se vaikka tokenee ja syö sillä aikaa teidän sohvan tai puree saksanpaimenkoiraa, niin pitää jäädä pesäpallomailan kanssa päivystämään. Ei sulla vissiin ois parempaa tekemistä kuin kirjoitella tänne, jos sulla oikeesti ois puremahaavainen lapsi ja puolikuollut kissa siellä hoidettavana.
Kissa ei toimi noin. Tai ehkä siinä tapauksessa että sillä on rabies eli vesikauhu. Kantsii ehkä mennä hakemaan rabiesrokotus. ;)
Muutama moka tarinassa.
Kissa on saalistaja. Jos se näkee kohteen, tässä tapauksessa lelun, se syöksyy kiinni leluun, EI LELUA PITELEVÄÄN KÄTEEN.
Kissat eivät TODELLAKAAN noin vain syöksy vieraisiin paikkoihin.
Kissan puraisusta jää neljä reikää, tässä tapauksessa ne olisivat käden vastakkaisilla puolilla
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:07"]
[/quote]
ap
[/quote]
Et sitten itse lähtenyt mukaan sinne lääkäriin? Kissaako piti jäädä vahtimaan, jos se vaikka tokenee ja syö sillä aikaa teidän sohvan tai puree saksanpaimenkoiraa, niin pitää jäädä pesäpallomailan kanssa päivystämään. Ei sulla vissiin ois parempaa tekemistä kuin kirjoitella tänne, jos sulla oikeesti ois puremahaavainen lapsi ja puolikuollut kissa siellä hoidettavana.
[/quote]
Haista paska! Meitä on täällä vähän muitakin joten helpommalla päästiin kun minä jään muiden lapsien kanssa kotiin ja mies vie lapsen lääkäriin jonne on matkaa yli 70 kilometriä!!!
Haista paska! Meitä on täällä vähän muitakin joten helpommalla päästiin kun minä jään muiden lapsien kanssa kotiin ja mies vie lapsen lääkäriin jonne on matkaa yli 70 kilometriä!!!
[/quote]
Onpa siellä Porvoossa pitkä matka lääkäriin.
VASTAUS KUOLIAAKSI POTKIMISELLE ELI JOS TEKEE NIIN ILKEÄSTI ETTÄ POTKII KISSAN HENGILTÄ NIIN KYLLÄ SITÄ POTKAISIJAA PITÄISI LYÖDÄ KIVELLÄ PÄÄHÄN RANGAISTUKSEKSI :DD
[/quote]
ap
[/quote]
Jos tämä on totta, niin viet ap kissan HETI lääkäriin ja maksat sen kulut koska pahoinpitelit sen. On oma vikasi, että annoit lapsen härnätä kissaa.
Olisi ollut uskottavampi stoori, jos ap olisit laittanut, että kissa raapaisi lasta. Mun naapurin koira näykkäsi lastani, enkä silti vetänyt hernettä nenään. Ja kävi kakilla terassillani, enkä siitäkään hermostunut, vaikka eihän niitä pötkylöitä ollu kiva poimia.
Toivottavasti joku poktii sinut hengiltä