Johanna Tukiainen Havaijilla! Sisältää linkin/trailerin.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:23"]Miten tolla ihmisellä on varaa Hawajin lomaan, ulosotossa 50.000 euroa. Rikosrekisteri lisänä; eihän Jenkkeihin pääse jos on rikosrekisteri?
[/quote] no voi voi! Mullakin on varaa vaikka mihin vaikka ulosotossa vielä 20000e. Ulosotto vie palkasta joka kuukausi yli 1000e. Palkka on on n. 5500e kk. Ja on mulla myös omatalo ja neljä lasta. Ja yhdessä lasten kanssa matkustellaan ulkomailla pari kertaa vuodessa. Ja velatkin lyhenee. Kuvitteletko että kaikki ou:ssa olevat on ihan perseaukisia?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:23"]
Miten tolla ihmisellä on varaa Hawajin lomaan, ulosotossa 50.000 euroa. Rikosrekisteri lisänä; eihän Jenkkeihin pääse jos on rikosrekisteri?
[/quote]
Suomen rikosrekisterin tarkistaminen jenkeistä on erittäin hankalaa itse asiassa. Työskentelin USAlaisessa sairaalassa ja kys. prosessi oli sen verran aikaa vievää että pomo sanoi "whatever. You don't have US criminal record, that's enought!".
Ei ne tosiaan Tunkin lomamatkoja varten sen jokaista kännitörttöilyä selvitä, työviisumi olisikin jo eri asia...
Olen mäkin käynyt Havaijilla suht köyhänä, ihan ilmaiseksi - jenkkimiehet tykkää maksaa koko matkan hinnan. Vain Suomessa laitetaan kaikki eurolleen puoliksi, hieman kiusallista varsinkin ravintoloissa mielestäni...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:23"]Miten tolla ihmisellä on varaa Hawajin lomaan, ulosotossa 50.000 euroa. Rikosrekisteri lisänä; eihän Jenkkeihin pääse jos on rikosrekisteri?
[/quote] no voi voi! Mullakin on varaa vaikka mihin vaikka ulosotossa vielä 20000e. Ulosotto vie palkasta joka kuukausi yli 1000e. Palkka on on n. 5500e kk. Ja on mulla myös omatalo ja neljä lasta. Ja yhdessä lasten kanssa matkustellaan ulkomailla pari kertaa vuodessa. Ja velatkin lyhenee. Kuvitteletko että kaikki ou:ssa olevat on ihan perseaukisia?
[/quote]
Kehuskelee rahoillaan, mutta velkaa on niin ettei paskalle taivu. Kertoo sinusta aika paljon.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:55"]
Aika hyvin ääntää englantia.
[/quote]
Onhan se melkein 4 ällän ylioppilas omien sanojensa mukaan :D (itse asiassa sen todistus oli yllättävän hyvä, nyt alkaa vain runsas alkoholinkäyttö näkyä...)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:55"]
Aika hyvin ääntää englantia.
[/quote] Muttei sanonut mitaan jarkevaa :), and on aika helppo aantaa. Olisi jattanyt sanomatta etta on Suomesta.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:23"]Miten tolla ihmisellä on varaa Hawajin lomaan, ulosotossa 50.000 euroa. Rikosrekisteri lisänä; eihän Jenkkeihin pääse jos on rikosrekisteri?
[/quote]
Kehuskelee rahoillaan, mutta velkaa on niin ettei paskalle taivu. Kertoo sinusta aika paljon.
[/quote] velkaa oli yli 50000e. Aika paljon sitä olen maksanut. Asuntolainaa on jäljellä enää jotain päälle 15000e.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:23"]Miten tolla ihmisellä on varaa Hawajin lomaan, ulosotossa 50.000 euroa. Rikosrekisteri lisänä; eihän Jenkkeihin pääse jos on rikosrekisteri?
[/quote]
Mutta tukiainen on persaukinen eikä hänellä ole kunnon töitä. Ei maksanut matkaansa itse eikä hänellä ole siellä käyttörahaa.
No on sentään päässyt Havaijille. Minä tuskin pääsen koskaan.
Mamma maksoi sen sinne ettei tullut Sollentuunaan häiriköimään....
Miten tolla ihmisellä on varaa Hawajin lomaan, ulosotossa 50.000 euroa. Rikosrekisteri lisänä; eihän Jenkkeihin pääse jos on rikosrekisteri?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:21"]
No on sentään päässyt Havaijille. Minä tuskin pääsen koskaan.
[/quote]
Kuiville pääseminen se saavutus olisi.