Miten päästä koronarokotukseen jos "saapuminen omalla autolla on pakollista"
Ja minulla ei ole ajokorttia eikä autoa eikä sellaista ystävää joka voisi heittää autolla rokotettavaksi?
Kommentit (29)
Ei auta muu kuin käydä ostamassa auto.
Vierailija kirjoitti:
Taksi kelpaa myös.
Jos se on oma auto.
Jännä ohje, missä tällainen on?
Ei meidän rokotuspaikassa nähneet mistään, millä kukakin sinne saapui.
Pärskin päivin, pärskin illoin.
Keuhkoni yskin pellolle.
Ryven veriysköksissäni kuin koira.
Minä, piikkikielteisyyden airut.
Miksi rokotukseen pitäisi mennä autolla?
Se on nyt ap mentävä autokouluun, eipä siinä nyt muu auta.
No sitten sun on vaan pakko mennä autokouluun, hankkia kortti ja ostaa auto.
No voi voi. Suurimmalla osalla suomalaisista on oma auto ja joillakin jopa kaksi tai kolme.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rokotukseen pitäisi mennä autolla?
Mä menin sähköpotkulaudalla. Huh, onneksi silti antoivat rokotuksen.
Oletan että AP:n rokotuspaikka ei ole lähellä elo sinne ei pääse helposti kävellen tai skuutilla eikä julkisia suositella käytettäväksi. Miksi et siis tilaa taksia? Ei se ole kallista.
Terveyskeskus on sanonut että "saapuminen omalla autolla on pakollista" rokotukseen?
Ihan varmaan juu.
Taatto taatto läksi innoissaan,
pakkopiikin, piikin hankintaan.
Mitä sattui keholle,
kun hän päätyi teholle?
Kohta hauta kutsuu.
No ei. Ei tietenkään vaadita omaa autoa. Tai kaverin autoa. Saat mennä vaikka kontaten.
Ei siellä kukaan kysele, millä tulit.
Ja koronatestiinkin on kaksi jonoa, autojono ja kävellen tulleet.
Täällä on ainakin lueteltu kaikki bussilinjat, millä pääsee ihan lähelle. Näytti porukkaa olevan mopoilla, polkupyörillä ja moottoripyörilläkin. Vieressä asuvat varmaan kävelevät. Fyysistä rasitusta käsketään välttämään rokotuksen jälkeen, joten kaukaa ei ole hyvä kävellä tai juosta. Kelataksi on yksi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskus on sanonut että "saapuminen omalla autolla on pakollista" rokotukseen?
Ihan varmaan juu.
En tiedä missä Ap asuu mutta esimerkiksi Jyväskylässä rokotuksia ei saa lähimmiltä terveysasemilta vaan keskitetty rokotuspiste on järjestetty kaupunkialueen ulkopuolelle Killerin raviradalle. Sinne ei mene pyöräteitä, bussi kulkee ohi vain kerran ja keskustasta on sinne matkaa viitisen kilometriä. Ja jos asut vaikka Vaajakoskella niin matkaa tuleekin jo kivat 15 kilsaa
Kauheaa, mokasin kun menin pyörällä! Onneksi eivät tarkistaneet.
Antavat plaseborokotuksen, jos menee muulla kuin omalla autolla!
No nyt on ap käsittänyt jotain väärin. Kyllä sinne rokotukseen saa mennä ihan vapaasti miten haluaa.
Joo, mun piti ainakin ottaa rekisteriote mukaan, tarkistivat sen ennen kuin pääsin rokotukseen (että on varmasti oma auto). Mieheni ei ole vielä päässyt rokotukseen, mutta ajateltiin siirtää auto hänen nimiinsä siksi aikaa.
Taksi kelpaa myös.