Lue keskustelun säännöt.
Oman hiusvärin kasvatus tummasta pois. Olen oikeasti maantienvaalea
15.10.2021 |
Help, miten ihmeessä olette kestäneet tummasta väristä vaaleampaa kasvattamisen?
Onko se aivan törkeän näköinen, jos vaan annan olla? Hiukset ovat aika kuluneet ja sen vuoksikin aion nyt vaan kerta kaikkiaan lopettaa värjäämisen.
Jos joku löytää kuvia, miltä tulee näyttämään niin olisin kiitollinen. Ehtii vähän henkisesti varautua.
Kommentit (22)
Helvekonmoinen homma. Itse yritin päästä punaisesta väristä ja takaisin omaan maantienväriseen. Syväpuhdista shampoo pitkällä vaikutusajalla, päälle öljymuhittelua samoin pitkällä vaikutusajalla. Rial vaalennus, fudge hopeashampoo, pearl color mask ja nyt aika lähellä omaa väriä, tosin latvat edelleen oranssiin taittavat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No en kyllä ole mitään ammattitaidottomia halppiskampaajia myöskään harrastanut. Ihan kampaajien kanssa ollaan tästä juteltu ja nimenomaan iso haaste on ollut hiusteni huokoisuus, eli sävytteet lähtee nopeasti pois ja läpi pukkaava punertavuus. Kyllä taas sitten joskus menen kampaajalle, jos kämmään ihan kunnolla hiusteni kanssa, mutta en usko niin käyvän. Nyt on päässä aika täydellinen monivärivärjäys, jossa omaa väriä, sitä 1-2 astetta tummempaa ohutta raitaa ja latvassa hieman ohutta vaaleaa raitaa kesän jäljiltä. Ihan kalliin kampaajan tekosilta näyttää, vaikka itse sanonkin ja itse tein.