Voi hyvää päivää sanon minä
Koko ajan uutisoidaan että miten hinnat nousevat, ruoka ja sähkö kallistuu, sekä miten se kaikki vaikuttaa jo nyt tavallisen ihmisen kukkaroon. Ja sitten kaiken tämän keskellä päätetään ehdotetaan pienimuotoisia "nipistyksiä" toimeentulotukeen ja muihin sosiaaliturvaetuuksiin eli leikkauksia.
Kommentit (7)
ttukeen tulee 10e lisää ensivuoden alussa ja työmarkkinatuki nousee 70 senttiä.
Olin tulossa kirjoittamaan aivan samaa. Ei tuo ole mikään "pienimuotoinen nipistys" kuten media asian muotoilee että sosiaaliturva etuuksista lähdetään leikkaamaan yhteensä 18 ja puoltamiljoonaa euroa. Siinä on monella pienituloisella ja vähäosaisella edessä ankea ja köyhä joulu jos niin tulee käymään.
Leikattiinko sitä jo?
Itse saan 3 kuukauden ajan 20 euroa vähemmän vaikka mikään asia ei muuttunut, tuloni ja menoni pysyivät täysin samana kuin ovat olleet koko vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Leikattiinko sitä jo?
Itse saan 3 kuukauden ajan 20 euroa vähemmän vaikka mikään asia ei muuttunut, tuloni ja menoni pysyivät täysin samana kuin ovat olleet koko vuoden.
miksi et kysy syytä kelasta? lähetä vaikka viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikattiinko sitä jo?
miksi et kysy syytä kelasta? lähetä vaikka viesti.
Olen lähettänyt pari päivää sitten mutta eivät ole vielä vastanneet. Tarvii varmaan käydä kelassa ihan paikan päällä kysymässä ensi viikolla jolleivat vastaa viestiin, soittaisin mutta prepaidistani ei pysty soittamaan kelaan.
Hyvää päivää.