Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi harmi, että Robinin musahommat ei nyt oikein suju

Vierailija
15.10.2021 |

Jotenkin hankala edes määritellä mikä on suurin ongelma, mutta jotenkin tarttumapinta puuttuu.
Ketään suurimpia faneja luuunottamatta ei tunnu juuri kiinnostavan tällä hetkellä.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kuuntele muutenkaan tuollaista ja se ei jää mieleen yhtään. Minusta pitäisi ehkä jotenkin erottua, eikä toistaa samaa kuin muut. Siinä mielessä tyypillistä nykymusiikkia. Tietysti ei pitäisi kirjoittaa mitään, kun itseä kiinnostaa hyvin erityyppinen musiikki. Jos Robin olisi rokkari tai edustaisi jotain muutakin genreä niin kiinnostaisi enemmän, vaikka en hänen äänestään niin kovin kyllä pitäisi varmaan silloinkaan. Samalla tosin tietysti ulkomaita ajatellen voi olla hyvä pysyä siinä samassa kuin muut ja ei liian erikoinenkaan ole hyvä juttu. Ulkonäköä mietittäessä jos itse mietin niin kyllä minäkin tosiaan tunnustan katsovani eri bändien jäsenten ulkonäköä. Varsinkin laulajan, mutta kyllä se menee niin, että pitää tykätä ensin biisistä ja musiikista, sitten laulajan äänestä ja sitten vasta ulkonäkö. Kyllä se niin menee ja en voi ulkonäön perusteella kuunnella tai olla kuuntelematta. Näin itse mietin. 

Vierailija
62/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Robinissa sinänsä mitään vikaa ole, mutta ei hän tosiaan poikkea edukseen oikein mitenkään. Musiikki on huonoa, eikä Robin laulajana erikoinen ole. Ulkonäkö ihan jees, mutta tusinaan mahtuu kolmetoista komeampaa.

Muuten olen samaa mieltä, mutta yksi asia tuli mieleen. Pitää tähän liittyen vielä oikein kysyä sitä, että kuunteleeko joku oikeasti jotain bändiä tai laulajaa vaan heidän ulkonäkönsä vuoksi? Minulle ne eivät ole  mitkään kauneus tai komeus kilpailut kuitenkaan. Ihmettelen vaan vähän tätä, kun kyllähän laulajalla pitäisi se ääni ratkaista ja tietysti se persoonakin, mutta en itse ainakaan kiinnitä huomiota siihen miltä joku näyttää jos biisi muuten mieluinen. Kuuntelen paljon musiikkia ja hyvin erilaiselta näyttäviä laulajia ja monenlaisista ihmisistä koostuvia bändejä ja minulle se musiikki tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt tämä myöhästyneenä teini-ikänä ja itsensä hakemisena. Ei kovin ihme minusta, että sen teinirumban jälkeen saattaa olla vielä vähän epäselvää mikä se oma artisti-identiteetti.

Vierailija
64/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Robinissa sinänsä mitään vikaa ole, mutta ei hän tosiaan poikkea edukseen oikein mitenkään. Musiikki on huonoa, eikä Robin laulajana erikoinen ole. Ulkonäkö ihan jees, mutta tusinaan mahtuu kolmetoista komeampaa.

Muuten olen samaa mieltä, mutta yksi asia tuli mieleen. Pitää tähän liittyen vielä oikein kysyä sitä, että kuunteleeko joku oikeasti jotain bändiä tai laulajaa vaan heidän ulkonäkönsä vuoksi? Minulle ne eivät ole  mitkään kauneus tai komeus kilpailut kuitenkaan. Ihmettelen vaan vähän tätä, kun kyllähän laulajalla pitäisi se ääni ratkaista ja tietysti se persoonakin, mutta en itse ainakaan kiinnitä huomiota siihen miltä joku näyttää jos biisi muuten mieluinen. Kuuntelen paljon musiikkia ja hyvin erilaiselta näyttäviä laulajia ja monenlaisista ihmisistä koostuvia bändejä ja minulle se musiikki tärkeintä.

Ulkonäkö sinällään ei ole se pointti, mutta joissain ihmisissä vaan on sitä "jotain" (karismaa, uskottavuutta, valovoimaisuutta) mikä toisista puuttuu.

Vierailija
65/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon jollain oudolla tapaa mieltynyt tuohon Robinin tyylimuutoksen. Mutta myönnettävä on, että parempaankin Robin pystyy mitä musiikkiin tulee.

Vierailija
66/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se vois mennä Saksaan? Ne tykkää kaikesta kutren David Hasselfoffista, Sunrise Avenuesta ym. samanlaisesta kurasta

Vierailija
67/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisempi Robin on ihan ok, mutta ilmeisesti musassa ollaan menty alittaen rima.

Vierailija
68/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi Robin voi tehdä biisin kaikille "selänkääntäjäfaneille".

Vierailija
69/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusina tavaraa koko jätkä. Kengät vähän eroittuu ei muu. Ei ole uralla kuin yksi suunta.

Vierailija
70/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tusina tavaraa koko jätkä. Kengät vähän eroittuu ei muu. Ei ole uralla kuin yksi suunta.

Niin, pohjalla käynnin jälkeen suunta on yleensä ylös päin :)

Vierailija
71/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tässä käy niin, että Robin aikansa yrittää kansainvälistä läpimurtoa sen kuitenkaan onnistumatta ja päätyy sitten Suomen seuraavaksi Mikko Leppilampi-juontajaksi TTK:n ja vastaaviin. Välillä käy jossain Hämeenlinnan tai Lahden teatterissa tekemässä musikaali/kesäteatterirooleja. 

En siis sano tätä mitenkään vähätellen, on hienoa  jos pystyy elämään ja elättämään itsensä itsenäisenä kulttuurin/viihteentuottajana. 

Vierailija
72/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tässä käy niin, että Robin aikansa yrittää kansainvälistä läpimurtoa sen kuitenkaan onnistumatta ja päätyy sitten Suomen seuraavaksi Mikko Leppilampi-juontajaksi TTK:n ja vastaaviin. Välillä käy jossain Hämeenlinnan tai Lahden teatterissa tekemässä musikaali/kesäteatterirooleja. 

En siis sano tätä mitenkään vähätellen, on hienoa  jos pystyy elämään ja elättämään itsensä itsenäisenä kulttuurin/viihteentuottajana. 

Ei todellakaan ole syytä vähätelläkään, mutta en usko, että Robin ensisijaisesti haluaa musiikin esittämisestä luopua. Ennemmin palaa kai suomen kieleen, kun rupeaisi pelkästään juontajaksi tms. viihdeohjelmiin.

Vierailija
73/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää roppiinni on menneen talven lumia.

ei suosiota. niin ei.

teinitähti oli ja se on mennyttä.

eripari kengät ovat naurettavat. aikuisella äijällä.

se on jo vanha vitsi. yrittäisi nyt jotain muuta. kun on niin niin moiljönööri.

Vierailija
74/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää roppiinni on menneen talven lumia.

ei suosiota. niin ei.

teinitähti oli ja se on mennyttä.

eripari kengät ovat naurettavat. aikuisella äijällä.

se on jo vanha vitsi. yrittäisi nyt jotain muuta. kun on niin niin moiljönööri.

Äidinkielen kertauskurssille niin alkaa suksi luistaa sielläkin suunnalla!

Vierailija
75/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin on AINA tehnyt sysipassskaa "musiikkia". Niin nytkin.

Vaikea kyllä muistaa Robinin musiikkia koskaan pahemmin kehuttaneen millään palstoilla.

Vierailija
76/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska video.

Vierailija
77/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuolla myöhemmin vastaantuleet I'm not cool ja Curtain call oli ihan kuunneltavia. Ei toki mitään uutta auringon alla, mutta ihan jees. Kannattaisi edes harkita niitä Euroviisuja yhtenä reittinä.

Vierailija
78/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää tähän liittyen vielä oikein kysyä sitä, että kuunteleeko joku oikeasti jotain bändiä tai laulajaa vaan heidän ulkonäkönsä vuoksi?

Luulen, että Robinin kaltaisia nuorukaisia kuuntelevat pikkutytöt kyllä valitsevat idolinsa suurelta osin juuri ulkonäön perusteella. Jos tyyppi on söpö, niin sitten häntä fanitetaan. Jos ei ole söpö, niin ei sellainen kiinnosta yhtään, vaikka olisi miten hyvä laulaja tai muusikko.

Pikkutytöthän Robinin yleisö on. Harva aikuinen Robinin levyjä kuuntelee.

Vierailija
79/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää tähän liittyen vielä oikein kysyä sitä, että kuunteleeko joku oikeasti jotain bändiä tai laulajaa vaan heidän ulkonäkönsä vuoksi?

Luulen, että Robinin kaltaisia nuorukaisia kuuntelevat pikkutytöt kyllä valitsevat idolinsa suurelta osin juuri ulkonäön perusteella. Jos tyyppi on söpö, niin sitten häntä fanitetaan. Jos ei ole söpö, niin ei sellainen kiinnosta yhtään, vaikka olisi miten hyvä laulaja tai muusikko.

Pikkutytöthän Robinin yleisö on. Harva aikuinen Robinin levyjä kuuntelee.

Ei kai kukaan mitään levyjä enää kuuntele, nuoriso ainakaan.

Vierailija
80/92 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näen tän Robinin sellaisena Suomen Miley Cyruksena.

Mitenkähän ne saisi yhteistyöhön , voisi toimia!

Ovat jotenkin saman oloisia