Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko entisten määrällä väliä suhteessa?

Vierailija
15.10.2021 |

Miten on? Vaikuttaako exien ja entisten seksikumppanien määrä siihen, miten toisen näet?

Aihe tuli monen mutkan kautta puheeksi miesystävän kanssa ja selvisi, että mies on valehdellut räikeästi asiasta aiemmin. Ensimmäistä kertaa puhuttiin tästä asiasta silloin, kun tavattiin ja vasta tutustuttiin. Ihastuneita oltiin, mutta ei vielä suhteessa. Minulla on kaksi exää ja sen lisäksi kaksi entistä seksikumppania. Miesystävän alkuperäisen kertoman mukaan hänellä on yksi ex ja neljä seksikumppania. Olemme 27v. Nyt läväytti, että niitä onkin "paljon enemmän". Kysyin mitä se tarkoittaa ja vastaus oli "ainakin sata, enemmänkin, mutta sen jälkeen lakkasin laskemasta".

Järkytyin. Itse en ole koskaan ollut irtosuhteiden harrastaja ja seksi minulle tarkoittaa muutakin kuin panemista. Arvostan tuota piirrettä ihmisessä. Siis sitä, ettei ihan kenen tahansa matkaan lähde, ettei ihan jokaisen kanssa hyppää sänkyyn. Olen siis ollut yli vuoden siinä käsityksessä, että miehellä on samat arvot. Nyt tuntuu, että en tunnekaan häntä niin hyvin kuin luulin. Onko sittenkin vain pllun perässä juoksija. Mitä muuta salaa minulta, mistä muusta on valehdellut... Syyksi valehtelulle antoi, että häpeää asiaa. Muistan kun joskus aikoja sitten erään kaverin varoittaneen miehestä. Kyseinen nainen on joskus nuorempana "säätänyt" miehen kanssa. Sanoi vain, että kannattaa varoa, mies on kuulemma aikamoinen naistenmies. Kun kerroin tuosta miehelle, hän oli muka ihmeissään miksi joku sanoisi hänestä niin. No nyt ymmärrän miksi...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille on, toisille ei. Itse en pidä valehtelemisesta, mutta toisaalta joskus ei kannata kertoa kaikkea mitä ei kysytä..

Vierailija
22/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe että omat 100 plus on mitenkään suuri määrä: ikää jo lähes 50 vuotta, ja ensi kerta 13 vuotiaana. Muutama pitempi parisuhde. Vaimollani useammasta kokemusta kuin minulla, mutta hän on viettänyt enemmän aikaa sinkkuna kuin minä. Ei häiritse minua. On saanut kokea erilaisia miehiä, ja hän valitsi minut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe että omat 100 plus on mitenkään suuri määrä: ikää jo lähes 50 vuotta, ja ensi kerta 13 vuotiaana. Muutama pitempi parisuhde. Vaimollani useammasta kokemusta kuin minulla, mutta hän on viettänyt enemmän aikaa sinkkuna kuin minä. Ei häiritse minua. On saanut kokea erilaisia miehiä, ja hän valitsi minut. 

Saattoi olla olosuhteiden pakosta.

Vierailija
24/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole väliä.

Kaikki eivät ymmärrä, mutta sekä kumppani että itse ollaan ihmisiä, jotka pystyivät sinkkuna lukuisiinkin kepeisiin yhden yön suhteisiin. Siitä huolimatta seksi parisuhteessa on syvää kaikilla muillakin tavoin. Olen 100% uskollinen suhteessa eikä ole mitään syytä olettaa kumppanistakaan muuta.

Valehtelua ei tosin ole ollut kumminkaan puolin, saisi hyvin varovaksi.

Vierailija
25/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
26/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini oli taas vastakohta ja valehteli olevansa kokeneempi kuin oikeasti oli :D hän jostain syystä häpesi sitä että hänellä oli aiemmin ollut vain yksi seksikumppani joten kertoi niitä olleen muutama. Voi kun ihmiset tajuaisivat että suurempi turn off on valehtelu kuin seksikumppaneiden määrä. Ja siis itsellänikin oli vain yksi aiempi seksikumppani joten meillä oli vielä hyvin samanlainen tausta.

Vierailija
27/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja AP alle 30v.

Vierailija
28/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini oli taas vastakohta ja valehteli olevansa kokeneempi kuin oikeasti oli :D hän jostain syystä häpesi sitä että hänellä oli aiemmin ollut vain yksi seksikumppani joten kertoi niitä olleen muutama. Voi kun ihmiset tajuaisivat että suurempi turn off on valehtelu kuin seksikumppaneiden määrä. Ja siis itsellänikin oli vain yksi aiempi seksikumppani joten meillä oli vielä hyvin samanlainen tausta.

Jep, valehtelu on pahin.

Vierailija
29/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai teoriassa pitäisi, mutta vaistomaisesti olen itse pariutunut sellaisten kanssa, joiden arvomaailma vastaa tässäkin suhteessa omaani.

Vierailija
30/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ei, mutta en usko että oma ajatus- ja arvomaailma edes osuisi yhteen sellaisen miehen kanssa, jolle seksi on pelkkä fyysinen suoritus ja kumppania voi vaihtaa kuin sukkia.

Vierailija
31/31 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai teoriassa pitäisi, mutta vaistomaisesti olen itse pariutunut sellaisten kanssa, joiden arvomaailma vastaa tässäkin suhteessa omaani.

Minäkin luulin pariutuneeni miehen kanssa, jonka arvomaailma kohtaa omani... Tuntuu pskalta saada asia selville nyt ja tajuta että toinen on valehdellut. 😔 Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän