Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vallata jonkun aution rakennuksen ja muuttaa metsään asumaan

Vierailija
15.10.2021 |

Jostain syystä viime-aikoina alkanut mielessä pyöriä ajatus, että olisi hienoa ”vallata” joku autio rakennus jostain metsästä ja viettää siellä aikaa tai sitten muuttaa sinne asumaan kokonaan. Saisi sen verran vaikka remontoitua, että jotenkuten pysyisi lämpimänä. Syömiset on helppoa, kun nytkin syön lähinnä pelkästään hedelmiä, leivänpalasia ja säilykkeitä.

En ole töissä. Olen yli nelikymppinen, työkyvyttömyyseläkkeelle ”joutunut” nainen. Fyysinen kunto kuitenkin hyvä. Tunnen itseni syrjäytyneeksi ja tarpeettomaksi, joten ihan hyvin minun paikka voisi olla metsässä.

Olen katsonut kiinnostuneena dokumentteja asunnottomista, jotka asuvat jossain itse kasaamissaan hökkeleissä tai jopa taivasalla makuupusseissa (siis ne, jotka omasta tahdostaan asuvat noin ) ja jotenkin ihailen heitä ja sitä, miten pärjäävät vuosikaudet noin. Sehän todistaa, että ihminen pystyy elämään niin.

Muistan, että lapsena jo halusin rakentaa ”oman talon” metsään laudoista ja muuttaa sinne asumaan. No, vanhemmat eivät tietysti siihen suostuneet. Mutta, serkulleni rakennettiin pikkuinen ”leikkimökki” metsän reunaan ja sain asua siellä yhden kesän ajan.

Onko muita, jotka haluaisivat elää ja asua noin yksinkertaisesti jossain luonnon keskellä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kun vähän kyselee ja etsii niin hyvin edukkaasti tai jopa työtä vastaan saisi asua jossain alkeellisemmassa tönössä jossain keskellä metsää. Toki saa niitä ihan omaksikin 5000-7000€:lla.

Vierailija
42/45 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kun vähän kyselee ja etsii niin hyvin edukkaasti tai jopa työtä vastaan saisi asua jossain alkeellisemmassa tönössä jossain keskellä metsää. Toki saa niitä ihan omaksikin 5000-7000€:lla.

Uskaltsako joku myydä? Ostaja voi vaatia käräjillä sadan tonnin korvauksia piilevästä viasta, joka paljastui jälkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös itärajalla ole siellä Salpalinjalla ole hylättyjä korsuja. Sen kun valtaat yhden niistä ja alat asuttamaan. Oot samalla valmiudessa jos naapuri yllättäen yrittää Suomeen.

Vierailija
44/45 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis myynnissä 70-luvun omakotitalo. Hometta ja muuta sisätilaongelmaa löytyy mutta jos tehdään paperit että tiesit asiasta ja haluat talon silti niin saat tontin hinnalla.

Vierailija
45/45 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luonnon armoilla kukaan nykyihminen pärjäisi.  Romanttista haihattelua.

Ainakin sitten pärjää helposti jos on mökki, tulisija ja polttopuita. Justhan yks kadonneeksi luultu oli elänyt oliko 13 vuotta luonnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä