Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helkkari, saiko lapseni tästä nyt elinikäiset traumat?

Vierailija
13.12.2014 |

Kälyni oli meillä yökylässä miehensä kanssa. Meillä on kolme lasta, 9v, 7v ja 5v. Kälyni perheellä ei ollut lapsia mukana.

Yöllä vanhin lapsistamme oli vahingossa mennyt vierashuoneeseen (ollaan juuri muutettu ja uuden talon vessa on juuri vierashuoneen vieressä), jossa kälyni miehineen oli. Ja arvatkaa, millainen näky siellä oli: käly ja hänen miehensä harrastivat SEKSIÄ! Lapsi juoksi äkkiä pois ja tuli herättämään minut. Menin katsomaan tilannetta. Käly ja hänen miehensä jatkoivat puuhiaan, eivät olleet siis luultavasti nähneet lastani. Sitten he huomasivat minut, ja lopettivat aktinsa kuin seinään. Kysyin, mitä oikein kuvittelivat tekevänsä, ei kai kukaan harrasta seksiä kylässä! Sanoivat, etteivät tulleet ajatelleeksi, että häiritsisivät.

EI JUMALAUTA, saiko tyttäreni (joka heidät siis näki) nyt elinikäiset traumat?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mahdollisesti muistaa ko. kohtauksen lopun ikäänsä ja siten näkee myös kälysi ero valossa kuin aiemmin. Trauma on jokin joka vaikuttaa tulevaan käyttäytymiseen, kenties hän tulevaisuudessa ahdistuu seksistä, koska ko. muistikuva vaivaa. Ei varmaan mitään sen vakavampaa.

Vierashuoneessa pitäisi aina olla lukko, ei sitä koskaan tiedä millaisia vieraita tulee. Autona pidän tuota heidän käytöstä, mutta kenties he pitivät tilannetta kiihottavana, kylässä ollaan ja hieman salaa puuhataan.

Vierailija
22/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei tosiaankaan ole soveliasta harrastaa seksiä kyläpaikassa. Useimmiten isäntäpari hoitaa pyykit, joten hyi. Miksei voi yhtä päivää odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin mietittää aloittaja tuijottamassa kälyn ja kiehen aktis keskellä yötä ovella. Mahtoivat hämmästellä vierastkin menoa..

Vierailija
24/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika röyhkeää käytöstä noilta vierailta.

Vierailija
25/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lapsi mitään traumoja saanut, kun vahingossa huoneeseen meni. Unohtuu äkkiä, mutta musta tuntuu, että Ap sai elinikäiset traumat..

Vierailija
26/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:45"]

No ei lapsi mitään traumoja saanut, kun vahingossa huoneeseen meni. Unohtuu äkkiä, mutta musta tuntuu, että Ap sai elinikäiset traumat..

[/quote] Sun on helppo sanoa kun et ole varmaan ikinä nähnyt vanhempiesi tai jonku sukulaises aktia lapsena? Miten voit puhua toisten puolesta?

Vierailija
27/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lapsi saa trauman ihan siitä, että äiti lähtee katsomaan toisten naimista. Jos lapsi oli vahingossa mennyt väärään huoneeseen, niin miten ap sen huoneeseen menonsa selittää?

Vierailija
28/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se käly sai traumat ,kun porukkaa lappaa katsomassa hänen aktiaan.Miks sä muuten tungit itses sinne?

Vierailija
29/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:50"]

Ap:n lapsi saa trauman ihan siitä, että äiti lähtee katsomaan toisten naimista. Jos lapsi oli vahingossa mennyt väärään huoneeseen, niin miten ap sen huoneeseen menonsa selittää?

[/quote] Jos lapsi tulee yöllä vanhempiensa huoneeseen hätääntyneenä, niin tottakai vanhempi menee katsomaan mistä on kysymys. Tyhmäkö olet?

Vierailija
30/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se siellä pimeessä kaikkia yksityiskohtia nähnyt. Ja ap voi myös keskustella lapsen kanssa ja kysyä jos joku asiassa vaivaa. Mä käyttäsin tilanteen hyväksi ja kertoisin lapselle näistä jutuista. Tuskinpa se lasta traumatisoi jos asia käsitellään eikä se jää möröksi mieleen kummittelemaan. Ja muutenkin, muutamassa vuodessa lapsi ymmärtää ihan oikeasti mistä oli kyse. Ei se nyt enää aikuisena muistele että olipa kauheeta vaan tajuaa että kaikki sitä seksiä harrastaa.

Vierailija
31/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:45"]

[/quote] Sun on helppo sanoa kun et ole varmaan ikinä nähnyt vanhempiesi tai jonku sukulaises aktia lapsena? Miten voit puhua toisten puolesta?

[/quote]

En oo nähnyt, mutta oon kuullut, kun vanhemmat on sekstailleet. Ei mitään traumoja ole tullut.

Vierailija
32/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on siis voinut saada traumat?! Ja minun mielestäni on todella epäkohteliasta sekstailla kylässä, itsekin ihmettelen, mikseivät odottaneet seuraavaan päivään! Ja toivottavasti lapsi ei kunnolla nähnyt mitään... Ja tottakai menen katsomaan mitä on tekeillä, jos lapsi hätääntyneenä juoksee huoneeseeni herättämään minut! Ap

Vierailija
33/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:55"]

Eli on siis voinut saada traumat?! Ja minun mielestäni on todella epäkohteliasta sekstailla kylässä, itsekin ihmettelen, mikseivät odottaneet seuraavaan päivään! Ja toivottavasti lapsi ei kunnolla nähnyt mitään... Ja tottakai menen katsomaan mitä on tekeillä, jos lapsi hätääntyneenä juoksee huoneeseeni herättämään minut! Ap

[/quote] Ihmiset on pösilöitä. Tuskin hekään olisi sanonut vaan lapselleen että mars sänkyyn ilman että olisi tarkistanut mistä on kyse. He haluavat vain trollata.

Myös ne jotka sanoo ettei traumoja jää noin pienestä, niin kenties asia on heille pieni, kenties he ovat itse nähneet vastaavaa eikä se ole heitä haitannut, mutta miten sen tietää millä tavalla sinun lapsesi asian käsittelee. Tuollainen voi olla todellinen järkytys, ikäänkuin matto vetäistään äkisti jalkojen alta ja se viaton lapsuus päättyy rumasti.

Itse ainakin ottaisin kälyn puhutteluun ja kenties lapselle puhua. Sellaiselle joka ei ymmärrä suoraan mistä on kyse, on helppo muuttaa asia sellaiseksi että se ei ole järkyttävää. Parempi se kuin että antaa lapsen olla mahdollisesti väärissä kuvitelmissa ja antaa itse yrittää keksiä tilanteelle selitystä. Voi toki olla että asia meni täysin lapselta ohi eikä hän ole siksi moksiskaan, itse sen parhaiten tiedät miten lapsi on reagoinut ja miten se mahdollisesti juuri häneen vaikuttaa.

Vierailija
34/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitäisi nyt kertoa lapselle kauniisti mitä aikuiset teki. Ettei ollu mitään sattuttamista tai pahaa.

Kälylle sanoinsin kyllä muutaman valitun sanan. Eikä meille olis enää asiaa yöksi!

Vierailija
35/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt 9v tietää edes suunnilleen mitä seksi on? Kuitenkin, ei hänen sitä olisi pitänyt nähdä.

Vierailija
36/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, itse sain kauheet traumat ku näin että mun äiti ja sen "ystävä" harrasti seksiä. Oon nyt 15 ja risat mut kauheet traumat jäi. Itken tän asian takia melkein joka päivä. Olin sillon 10.

Vierailija
37/75 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, itse sain kauheet traumat ku näin että mun äiti ja sen "ystävä" harrasti seksiä. Oon nyt 15 ja risat mut kauheet traumat jäi. Itken tän asian takia melkein joka päivä. Olin sillon 10.

Minäkin haluaisin tuollaisen "keppihevosen" , jonka syyksi voisi panna kaikki itsesäälissä piehtaroinnit + vastoinkäymiset.

Tyttö hyvä, seksiä se vain oli. Samaa teki äitisi isäsi kanssa, kun sinua tekivät. vai oliko tämä provo?

Vierailija
38/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tämän takia lasta lähtisi terapiaan viemään tai muutenkaan huolestuisi, jos ei lapsi oireile mitenkään. Jos kysyy asiasta, kertoisin suoraan mistä oli kyse. Seksi on ihan normaalia, eikä asialle voi enää mitään, kun vahinko on jo tapahtunut. Parempi, ettei tapahtunutta suurennella. Ja kai ap itsekin seksiä jokus harrastaa, kun lapset on kotona? En lähtisi kälyä haukkumaan ajattelivat ihan varmasti, että muut nukkuvat.

Vierailija
39/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapses sano, kun tuli herättämään sut, mikä oli syy? Oliko hätääntynyt ja miks? Jos lapses sano jtn., että oli mennyt vierashuoneeseen missä vieraat oli ja siellä "painittiin", niin kait sä nyt aikuisena tiesit mistä oli kyse? Olisit vain rauhotellut lastas ja selittänyt ympäripyöreitä, etkä rynnännyt katsomaan. Koska, jos lapses luuli, että tappelivat tms., niin olisithan sä kuullut meteliä, joten luulenpa, että tarkoituksella lähdit huoneeseen, jotta saat "järkyttyä" ja nostaa äläkän asiasta. Vähän ihmettelen tätä juttua, että miksi AP toimi noin. Itse en olisi kehdannut rynnätä vieraiden makkariin, ellei selkeitä riitelemisen ääniä kuuluisi ja silloinkin vain kehottaisin lopettamaan ja, että jatkavat kotonansa. Tai sitten tämä on provo.

Vierailija
40/75 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:45"]

[/quote]

Täällä joskus oli joku keskustelu jossa keskusteltiin aiheesta ja joku oikeasti kertoi saaneensa traumat nähtyään vanhempansa harrastamassa seksiä, sai vielä kaikenlisäksi paljon yläpeukkuja kommentilleen :) täällä nyt tänään näyttää olevan hereillä kaikki kenen mielestä seksi on aivan normaali asia, josta lapsi ei järkyty eikä saisi edes järkyttyä, onhan se aivan normaali asia. Minusta itsestäni täysin kuvottavaa, miksi lapsetkin pitää altistaa asialle josta ei itse vielä ymmärrä mitään, pelkästään vanhempien oman nautinnon takia! Apn viestiin sen verran että enpä tykkäisi itsekkään jos omassa talossa vieraat naisi ja vielä oma lapsi näkisi! Kyllä saa vieraat hävetä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan