Mitä tarkoittaa, kun mies ensin sanoo musta jotain negatiiviseen sävyyn, mutta sitten kääntää sen positiiviseksi?
Tapailemani mies käyttäytyy näin usein. Esimerkiksi saattaa sanoa asioita kuin "Et ehkä vastaa yleistä kauneusihannetta, mutta mun mielestä sä oot tosi hyvännäköinen" tai "Tuonlaiset arat ja ujot ihmiset on monelle turn off, mutta mun mielestä se on vaan söpöä" tai sitten "Vaikka oonkin aina pitänyt pitkistä hiuksista enemmän niin pakko sanoa, että toi polkka sopii sulle kyllä erittäin hyvin" tai, että "lähtökohtaisesti inhoan tän tyylistä musiikkia, mutta tää biisi minkä näytit on oikeastaan aika hyvä" tms tms, vastaavia esimerkkejä on monia :D Kokemusta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama aloitus on täällä useita kertoja.
Miksi joku aina vetää nuo valmiiksi kulutetut ja kalutut aiheet uudestaaan ja uudestaan palstalle?
Mä en ole huomannut samanlaisia aloituksia ja kiinnostaa aihe valtavasti, voisitko linkata ne muut ketjut?
Kerrankin kiinnostava aihe, koen samaa kuin ap
Eli sanotaan jotain ikävää negatiivista ja perään heti imarrellaan? Tämä on tunnettu manipulointikeino, jolla saada toinen emotionaalisesti koukkuun. Kaikenlaiset pleijerisivustot kannustavat tähän, ja monet tietämättään toksiset tapaukset käyttävät tätä ihan luonnostaan. Ei tarvitse olla narsisti käyttääkseen tätä, mutta vähän väistelisin tälläisiä tyyppejä kuitenkin.
Tarkoittaa, että mies on idiootti, jolla ei ole käytöstapoja.