SOTA ON ALKANUT!!!!
mulla tuon oravan kanssa!! Taas se varasti lintujen talipallon!!
Kommentit (15)
No sillä on nälkä! Mikset vie sille pähkinöitä?
Orava vain koettaa selviytyä talvesta. Kohtele sitä hyvin. Ja keksi lintujen talipalloille sellainen paikka, ettei orava pääse niihin käsiksi. Luulisi, että jos laitat talipallon pitkään naruun roikkumaan, niin orava ei sitä tavoita.
Oravat on kyllä veemäisiä jyrsijöitä.
Oravat on pirun ovelia. Ne löytävät aina keinon pölliä talipallon, oli se missä hyvänsä.
Minä laitan ovaralle omat eväät. Oravat on ihania.
Miksi ruokit lintuja mutta syrjit oravaa? rasisti.
Minä en osta enää talipalloja kun eivät kelpaa pikkulinnuille. Ihme uusavuttomia tipejä. Oravalle ostan pähkinöitä ja linnuille siemensekoitusta
Meillä oli oravan kanssa kohtaaminen terassin ovella, raollaan olevan oven raosta kuului rapinaa ja siellä oli hämmästyneen näköinen kurre, joka jäi tuijottamaan minua. Konfliktin välttämiseksi vein terassille pähkinöitä, jotka lähtivät kurren mukaan, epäilen että sama tyyppi vei talipallot linnuilta.
Lähteekö se jos laittaa rautalankaan roikkumaan, tiukka kiinnitys ja vetää siihen ympärille vielä rautalankavirityksen?
Laita oravalle oma pallo ja linnuille oma, ohueen oksaan, sinne orava ei pääse. Näin kaikki saavat vatsat täyteen t. Pirkka
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:33"]
Miksi ruokit lintuja mutta syrjit oravaa? rasisti.
[/quote]
Mäkin inhoan ihmisiä jotka puhuvat ylpeesti minkä rotuinen koira heillä on. Oon aatelut lähettää niille kkk suippopäähineen ihan anonyymisesti. Enää ei ole rotuja vaan laji nimeltään koira, piste.
Mielenkiintoinen aihe.
Mikä on tilanne ap tänään?
Hah hah kun naurattaa.