Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Selviytyjien tupakanpoltto?
15.10.2021 |
Mitenkähän selviytyjissä on järjestetty tupakanpoltto. Sitähän ei näy koosteissa. Varmaan noin isossa porukassa on tupakoitsijoita. Ja mitenkähän ne sai tulen röökeihinsä silloin kun ei vielä leirillä ollut tulta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En usko, että tupakointi on mahdollista tuolla. Kuten ei kahvinkaan juonti.