Miten vietät viikonloppua?
Mä oon sinkku nainen ja elelen pienessä mummon mökissä maalla. Töiden jälkeen käyn alkosta viiniä ja kaupasta ruokaostokset ja ajelen kottiin, laitan uunin lämpeämään ja menen ulos haravoimaan jos ei tuule kovasti ja sit maistelen illan mittaan viiniä :)
Kommentit (6)
Pääsen töistä 13.45, ajan suoraan ruokakauppaan ja ostan viikon ruoat.
Tänään on herkkupäivä niin ajattelin ostaa samalla pizzan ja pakastimesta löytyy jo 100g korvapuusti niin eiköhän noilla lähde herkutteluhimot.
Loppuillan varmaan jumitan tietokoneella ja selaan epätoivoisesti eri nettideittipalveluita joita mulla taitaa olla jo kahdeksan eri tiliä.
Reggaemiehen tyyliin. Vaporisaattorilla höyryttelen kukkaa, menen saunaan (no tämä ei ole reggaemihen tyyliä mutta yhdistän siihen suomalaisen kulttuurin), vedän mässyä ja nussin nuoren vaimoni kanssa.
Viimeiset pari viikonloppua olen viettänyt kylässä / muiden ihmisten seurassa, joten nyt on mukava vain olla kotona rauhassa. Jotain hyvää ruokaa laitan sekä katson elokuvan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Samanlailla kuin maanantain tiistain keskiviikon torstain perjantain lauantain sunnuntaina.Ei muutu edes marras.joulukuu ,ei tammi 2022. Ihan samaa,ei maintavaa mitään. Miksi erinlainen olisi viikonloppu tai arki?
Ihanalta kuulostaa!
Itse myös sinkku, mutta asun pienessä kaupungissa. Näkymät Saimaalle ja muutenkin viihtyisää.
Alkosta pieni viinipullo, pitää tiedä koko viikonloppu töitä.
Kun kerran luvattiin huonoa keliä koko viikonlopuksi niin kyllä se menee ihan sisällä ollessa villasukat jalassa.
Hyvää alkavaa viikonloppua. 🍷🍂