Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä saan tän kammottavan paniikkihäiriön taas pois?

Vierailija
13.12.2014 |

Kaikki alkoi 20v sitten tyttäreni syntymästä. Nyt oireet olivat monta vuotta pois ja viikko sitten taas jysähti, varoittamatta täydellisellä pahoinvoinnilla. Luulin ensin että vatsatauti alkaa mutta eipä ollut.
Kaksi päivää olin sairiksella,sitten pakotin itseni töihin. Jotenkuten pärjäsin.
Citalopramin aloitin tiistaina, ennestään niitä määrättynä.
Kai tästä pääsee vielä terveisiin päiviin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin paniikkihäiriöstä kun en missään vaiheessa antanut itseni vältellä tilanteita joissa kohtauksia tuli. Tai no alkuun olin kyllä pari viikkoa saikulla mutta sen jälkeen aloin siedättämään itseäni. Cipralexia en aloittanut vaikka sitä määrättiin. Opamoxia nappailin silloin tällöin mutta oikeastaan se jo auttoi paljon kun tiesin että mulla on sitä aina mukana jos tilanne menee pahaksi. Lisäksi kuljin pitkään muovispussi käsilaukussa mukana jos olisi sattunut että laatta lentää. Sekin auttoi paljon. Mulla oli sillon aika paljon stressiä ja kum vähensin työaikaa ja poistin muita stressitekijöitä elämästä vähenivät kohtauksetkin pikkuhiljaa. Nyt on jo tosi hyvä tilanne. Vuoden aikana meni yksi 30tbl purkki opamoxeja. Olen tosi iloinen että en aloittanut cipralexin käyttöä kun näillä elämäntapamuutoksilla jo sain niin paljon paremmaksi tilanteen.

Vierailija
22/22 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 12:08"]

Paniikkihäiröstä pääsee eroon kun lopettaa uskomasta kaikkiin lapsellisiin uskontoihin ja avaa silmänsä todellisuudellemme. Paniikkihäriö on ihan luonnollinen kehon reaktio idiotismiin/uskontoihin. Esiintyy usein kuin uskovaisen maailmankuva murtuu. Voi myös syventyä psykoosiksi jos yrität keksiä tekosyitä miksi uskoa jumaliin.

[/quote]

Totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi