Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa, millainen on munahaukka. Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen

Vierailija
15.10.2021 |

Jäin miettimään, että millainen tuo uhkaava (?) henkilö mahtaa oikein olla.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin.

Vierailija
2/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulle tulee mieleen vain lähiöräkälän räväkkä Pirkko, jolla on punainen kananp-tukka ja tatuointeja ja viskibasso. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää meisselistä...

Vierailija
4/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa nainen jonka miehen omaava nainen kokee uhkaavaksi. Liittyy yleensä huonoon parisuhteeseen tai heikkoon itsetuntoon.

Vierailija
5/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaiset naiset mielletään kai usein munahaukoiksi, ihan vaan koska pienempirintaisen vaimon mies on tissimies...

Vierailija
6/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, paksut irtoripset.

Kapeneva nokka.

Pysty pyrstö.

Vaaniva katse.

Pitkät kynnet.

Koristeltu rintamus.

Siipeilytaipumus.

Hörhöä ja höyhentä.

Naamioi jalkansa usein kopisevin kengin (ilmeisesti kopisee siksi, että petolinnun ei ole luontevaa kävellä kengin)

Vierailija
7/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jonka elämän tärkein asia on päästä hyviin naimisiin, on kateellinen muiden miehistä ja lapsista, vaatii mieheltä täydellisen omakotitalon jossa pitää yllä täydelliseltä näyttävää perhe-elämää työssäkäynnin ohessa. 

Vierailija
8/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahaukkoja ei ole olemassakaan, on vain heikkoja miehiä.

Vierailija
9/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttura, jolle periaatteessa käy kuka tahansa. Ehkä alkoon meneväkin.

Vierailija
10/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö munahaukkoja juosta pakoon? Tai ainakin järkevät miehet juoksevat pakoon.

Vierailija
11/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt voi olla ihan kuka tahansa johon varattu mies kiinnittää huomiota. Huomasin tämän kun työpaikan pikkujouluissa aikanaan istuttiin iltaa jutellen ja pomojen mokia manaten. Olen juurikin räväkällä irokeesilla varustettu, ylipainoinen, en meikkaa ja vaatteet siistejä mutta toissakauden alekorista hankittuja. En siis mikään unelmien missi. Syrjäänvetäytyvä luonteeltani. Paikalla olin kun työkaverit minut sinne puolipakolla raahasivat.

Istuttiin pöydän ääressä jutellen ja juopotellen. Illan päätteeksi parin juttukaverin vaimot (viimeisen päälle vaatteet ja kampaukset, salikroppa) kävivät sähisemässä että mun ei tartte niiden ukkojen kanssa samaan porukkaan tuppautua.

Vierailija
12/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu, viinaan menevä yh, tanakka, hikinen, lyhyeksi kynitty tukka, itse värjätty. Halvat, epäsopivat rytkyt päällä, tatuointeja, pottunokka, pullukka lähiöruusu.

Vierailija
13/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta synnytäänkö munahaukaksi vai muuttuuko häkkikanasta ajan kanssa sellaiseksi? Minusta tuntuu, että olen vähän munahaukka kun kanalaumat ei kiinnosta. Onko munahaukkuus synnynnäistä?

Vierailija
14/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hää o uppee, nii uppee.

Vierailija
15/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen entinen munis!! Se on sellainen sinkkunainen(miksei mieskin) joka pitää "siitä" ja mielellään sitä harrastaa, ja paljon, ja useiden kanssa! Mitään tekemistä asialla ei ole toisten miesten vokottelun kanssa(vaikka sitä moni suhteessa oleva nainen pelkääkin) vaan voi olla munis myös sillä tavalla että ei ole varattujen miesten kanssa. Toki munikselle voi kelvata myös varatut, jokainen on kuitenkin yksilö ja valkkaa seuransa omilla kriteereillään.

Tällainen seksinnälkäisyys naisella on edelleen tabu, ja nainen on edelleen se h*ra, samalla kun pimppahaukka mies on stallion. 

Vierailija
16/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen entinen munis!! Se on sellainen sinkkunainen(miksei mieskin) joka pitää "siitä" ja mielellään sitä harrastaa, ja paljon, ja useiden kanssa! Mitään tekemistä asialla ei ole toisten miesten vokottelun kanssa(vaikka sitä moni suhteessa oleva nainen pelkääkin) vaan voi olla munis myös sillä tavalla että ei ole varattujen miesten kanssa. Toki munikselle voi kelvata myös varatut, jokainen on kuitenkin yksilö ja valkkaa seuransa omilla kriteereillään.

Tällainen seksinnälkäisyys naisella on edelleen tabu, ja nainen on edelleen se h*ra, samalla kun pimppahaukka mies on stallion. 

Juuri näin :D Ja ne pahimmat solvaajat ois vaikka heti valmiit vapauttamaan oman tabun seksielämänsä, jota tuskin edes enää on, kunhan se vain olisi mahdollista. Mutta kun on ne yhteisön ahdistavat ja muita tuomitsevat moraalikäsitykset. Varattujen kanssa munistelua en tosin hyväksy minäkään.

Vierailija
17/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittomiin aineisiin koukkuun jäänyt nuori nainen. Etsii munapäätä, jonka muniin kiinni iskemällä voi saada niitä laittomia aineita vain helppoa luonnollista maksua vastaan.

Vierailija
18/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös munahaukalla ole katse ensimmäisenä miehen haarovälissä arvoimassa tavaran laadun ja koon?

Vierailija
19/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta munahaukan määritelmään ei kuulu ulkonäkö, hän voi olla ihan minkänäköinen vaan.  Hän on nainen, joka yrittää IHAN kaikkia kaksilahkeisia, siis seksiin.  Ihan kaikki kelpaa, sinkut, varatut. Hän yrittää röyhkeästi, ilkeästi ja aika suorasukaisesti. Menee jopa kesken tanssin väliin ja alkaa hinkata miehen kanssa tai lähtee raahaamaan häntä lähimpään nurkkaan. Määritelmään kuuluu myös, että sitä seksiä harrastetaan vessassa, autossa,  siivouskomerossa, kuusen alla...  

Siis erittäin seksinnälkäinen nainen. Asiaan kuuluu, että selvinpäin ei tapahdu mitään, mutta kun vähänkin ottaa viinaa, alkaa loputon "kiima".  

Vierailija
20/21 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten naisten keksimä haukkumasana kauniille naiselle.