Fb: miksi sinä lopetit jonkun kaverisi päivityksiin kommentoimisen
tai hänen päivityksistään tykkäämisen?
Ihmetyttää, mikä kato minulla on käynyt, kun moni on lopettanut kommentoinnit/tykkäilyt, vaikka itse olen kova tykkäilemään ja kommentoinkin, jos asiaa on. Ja aina positiivisessa hengessä ja asiallisesti.
Kommentit (27)
Kaikkia väsyttää ja masentaa. Tilanne paranee keväällä, ennustan.
Koska koin, että kommenttini ei ole toivottuja ja minun toivottaisiin olevan hiljaa.
Koska ne oli sellaista kryptista huomiohuoraamista tyyliin "Tänään oli elämäni rankin päivä" tai jotain muuta paskaa.
Siksi, koska tiedän, ettei hänen elämänsä facebookissa vastaa todellista elämää. En jaksa feikata vaan ollakseni hyvä fb-kaveri.
Minäkään en tykkää juuri koskaan enkä kommentoi, koska yksi fb-tuttu esittää ihan muunlaista siellä kuin todellisuudessa on. Ei esim. laita lapsilleen ruokaa tai huolehdi muutenkaan riittävästi ja lapset huutavat käytöksellään tutulta huomiota- tämä elää kuplassaan ja omien tuntemustensa tulkitsemisessa. Silti päivitykset kertovat jotain ihan muuta. Todella surullista.
Lapset huutavat käytöksellään tutulta huomiota - oletko sinä se tuttu? Kuinka ne lapset huutavat sitä huomiota?
Jatkuva valittaminen ja itse tykkää kaikista jutuistaan, se on ärsyttävää.
Lapset huutavat äidiltään siis tältä fb-tutulta huomiota käytöksellään. En viitsi enempää eritellä, surullinen tapaus.
Mulla ainakin toistuu tykkäyksissä ja kommenteissa aina samat ihmiset ja itsekin tulee kommentoitua niille samoille, tavallaan läheisimmille. Kirjoitan yleensä aina positiivisella tyylillä ja olenkin perus positiivinen ihminen muutenkin. Joku voi ehkä pitää sitä tykkäämisten kalasteluna, mutta se on sen toisen ongelma, ei minun. Toki minullakin on huonoja päiviä mutta niistä en jaksa jauhaa.
Minen kommentoi oikeestaan kenenkään juttuihin, en vaan jaksa. Vaan eipä kukaan munkaa juttuja kommentoi.
No wikis kun yhden tuttuni jutut on vaan nin tylsää, JA lisaksi kirjoittelee aivan liian useasti! Monta kertaa päivässa!! En halua tietaa joka hetkista reaalidataa mita lapsille nyt kuuluu...
Ja jos joku tyyppi Ei koskaan kommentoi tai tykkaa jutuistani niin sitten heivaan pois
Fb:n asetuksissa tuli hiljattain joku muutos mikä vaikuttaa päivitysten näkymiseen muille. Senkin takia voi olla joillain kommentit vähentyneet.
Mä en jaksa tehä temppuja! En vaa enää jaksa. Skeidaa.
Ei näiden mielensäpahoittajien juttuja vaan jaksa kommentoida. Siitä tulee aina ihme vääntöä. Sanoo niin tai näin, niin aina ne vetää herneen nenään.
Mä en kommentoi tai tykkää juuri ollenkaan koska sitten siihen jäis kiinni. Pitäs koko ajan olla tykkäämässä ja kohta sitten ei vois enää muuta tehäkkään kuin olla fbssä.
Siksi koska kaverin sivu on julkinen ja kommenttini näkyvät kaikille muillekin omille kaverrillenikin.
Koska tyyppi laittaa päivittäin 10 postausta, mainostaa firmaansa ja itseään ja positiivisuuttaan, lakkasin seuraamasta enkä siis näe päivityksiä. Toinen tapaus, fanaattinen gay-vihaaja. Kolmas, foliohattupää joka postaa jatkuvalla syötöllä mahneettimedian ja infowarsin uutisia. En halua koko ajan ärsyyntyä ja pahoittaa mieltä mutta en poista kavereista koska siviilissä periaatteessa tulemme toimeen enkä puolisoita halua loukata, haluan myös silloin tällöin tsekata missä mennään koska epäilen näillä mt-ongelmia.
Jos päivitykset Aina samanlaisia tai niistä huomaa että on peukkujen kalastelua. Huomiohuoraaminen ärsyttää.