Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autot ovat nykyään typerän näköisiä!

Vierailija
15.10.2021 |

Kaikki 'samasta puusta veistettyjä', ei mitään persoonallisuutta. Skodakin näyttää melkein BMW:ltä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on tämä ekologisuusajattelu. Siksi autojen muotoilu määräytyy 99% tuulitunnelissa.

Vierailija
2/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, rumia koppakuoriaisia ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä. Lisäksi niissä on pääosin vain muutamaa väriä, mitkä ilmeisesti määräytyy sen mukaan, ettei vaan erotu muista, eikä näytä äkkiä likaiselta.

Vierailija
4/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1971: Autot ovat nykyään typerän näköisiä!

Vuonna 1981: Autot ovat nykyään typerän näköisiä!

Vuonna 1991: Autot ovat nykyään typerän näköisiä!

Vuonna 2001: Autot ovat nykyään typerän näköisiä!

Vierailija
5/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eiväthän ne ihan esim. DeSoto Firefliten näköisiä ole.

Vierailija
6/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perus-Ladoja vielä valmistettaisiin, ne varmaan näyttäisivät nyt Rolls-Royceilta.

Vierailija
7/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ovat. Kaupan päälle ovat kaikki jotain harmaan sävyä - sen ääripäinä valkoinen ja musta.

Vierailija
8/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumaasturit ovat kaikkein rumimpia hirvityksiä, eihän niitä pitäisi edes olla varsinkaan tällaisina "eko" aikoina. Itse en kyllä aio koskaan ostaa yhtään katumaasturia, normaalit henkilöautot ovat täysin riittäviä kulkuvälineitä.

Vierailija
9/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eiväthän ne ihan esim. DeSoto Firefliten näköisiä ole.

Ja sellaisen kun käynnistää, niin menee jo melkein 10 litraa bensaa. Vaikka eipä silti, vaikeahan tuollaista on kuvitella sähköautona. Jytyä pitää olla.

Vierailija
10/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä enemmän minua ärsyttää se, että nykyautoja ei enää erota toisistaan. Pystyin 80-luvulla ajokortin saatuani tunnistamaan automerkit taustapeilin kautta jo ajovalojen perusteella, mutta nykyisin pitää merkki ja malli lukea auton persauksesta.

Ymmärrän kyllä sen, että ei edes omaa autoa tarvitse tunnistaa muusta kuin rekisterikilvestä, jos auto on pelkkä kulkuväline, mutta minulle auto on aina ollut enemmän, ja siksi minua nykyautot ärsyttävät.

Vierailija
11/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä enemmän minua ärsyttää se, että nykyautoja ei enää erota toisistaan. Pystyin 80-luvulla ajokortin saatuani tunnistamaan automerkit taustapeilin kautta jo ajovalojen perusteella, mutta nykyisin pitää merkki ja malli lukea auton persauksesta.

Ymmärrän kyllä sen, että ei edes omaa autoa tarvitse tunnistaa muusta kuin rekisterikilvestä, jos auto on pelkkä kulkuväline, mutta minulle auto on aina ollut enemmän, ja siksi minua nykyautot ärsyttävät.

Tämä! Jumankauta, kuinka kaipaankaan 1980-lukua - kaikkine sen huonoinekin puolineen!

Vierailija
12/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, rumia ovat. Isopohjaisen lenkkarin näköisiä.

Vierailija
13/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot ovat typeriä peltilehmiä! Hiilijalanjälki! t. Ohisalo

Vierailija
14/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoista on tehty ulkonäöltään sukupuolineutraaleja. Paitsi Skodasta, joka on selvästi LBGT+.

Vierailija
15/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Volvo 940 farmari, ollut minulla jo 10 vuotta ja välillä jään ihan vain katselemaan miten upean näköinen se on ja sen tunnistaa Volvoksi varmasti jokainen jolla on näkökyky tallella.

Vierailija
16/16 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole. Mutta ne on sitten ihan liian kalliita =/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän