Jälleen epäloogisia päätöksiä! Maskipakko ja etätyösuositus poistuvat juuri kun alkaa syysloma ja ihmiset matkustvat!!
Useat hallituksen toimet ovat jatkuvasti viitanneet siihen että korona halutaan saada leviämään!
Eihän näitä suosituksia olisi kannattanut nyt poistaa juuri kun syyslomat alkavat ja ihmiset sitten viikon päästä palaavat työpaikoille ja kouluihin levittämään ulkomailta tuotuja virusvariantteja.
Juuri tämän takia koko tämä paska epäilyttää.
Kommentit (3)
Maskipakkoa ei ole missään vaiheessa ollut ja työnantajat saavat jatkaa etätöillä, jos niin haluavat. Minkään ei ole pakko muuttua, koska mikään ei ole ollut pakollista tähänkään asti.
Jos mä en saa jatkaa etätöissä, vaihdan työpaikkaa.
Tämä on pahin mahdollinen hetki aloittaa lähityöt. Aamulla alkaa olla jo pimeää ja sitähän riittää maaliskuulle asti. Lisäksi tämä tautitilanne.
Kaikki henkilöt, joihin olen yhteydessä päivittäin, ovat eri yksikössä kuin minä. Työpaikalle meneminen ei toisi mitään lisäarvoa työhöni. Pelkkiä haittoja.
Vielä ei ole tullut käskyä työpaikalle.
Sairaalst on kohta täynnä. Jos tehohoitopaikkoja on priorisoitava, etusija tulisi antaa rokotetuille (niiden ikäluokkien osalta, joille rokotteen ottaminen on ollut mahdollista).