Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkokenkien kopina ja miehet?

Vierailija
13.12.2014 |

Vaikuttaako tuollainen pieni seikka miehiin?

Työstä tuttu mies (ei kollega mutta työkaveri) alkoi käyttäytyä ihan eri tavalla, tuttavallisemmin kun kerran näki minun juoksevan töihin myöhässä korkokengät kopisten. Yleensä on nähnyt minut vain tavallisessa univormussa, jossa ei kyllä naisellisuus mitenkään pääse oikeuksiinsa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni naisellisuus ei tule mistään kengistä. Meteli voi tulla korkokengistä, mutta ei naisellisuus. Naisellisuus tulee naisesta itsestään. Epämiehekäs mieskään ei muutu miehekkääksi puku päällä. 

Vierailija
2/7 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:03"]

Minun mielestäni naisellisuus ei tule mistään kengistä. Meteli voi tulla korkokengistä, mutta ei naisellisuus. Naisellisuus tulee naisesta itsestään. Epämiehekäs mieskään ei muutu miehekkääksi puku päällä. 

[/quote]Voi kun näkisit tuon meidän univormun, siitä on oikeasti naisellisuus yhtä kaukana kuin polkupyörästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:03"]

[/quote]

Ajattelee Suomi-nainen tuulipuvussaan ja lesbokengissään.

Vierailija
4/7 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:03"]

[/quote]Voi kun näkisit tuon meidän univormun, siitä on oikeasti naisellisuus yhtä kaukana kuin polkupyörästä!
[/quote]

Poljetaanhan pyörääkin?

Vierailija
5/7 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siten, että korkokenkin kopina häiritsee työskentelyä. Naisilta pitäisi kieltää kovaa kopisevat korkokengät työpaikoilla työviihtyvyyden vuoksi. t:mies

Vierailija
6/7 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:06"]

Vaikuttaa siten, että korkokenkin kopina häiritsee työskentelyä. Naisilta pitäisi kieltää kovaa kopisevat korkokengät työpaikoilla työviihtyvyyden vuoksi. t:mies

[/quote]Olin siis vasta menossa töihin, omissa vaatteissani pihalla kuten hänkin. Juoksin sisälle ja vaihdoin työvaatteet ja terveyssandaalit, jotka eivät kopise ollenkaan :)

Vierailija
7/7 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:00"]

Työstä tuttu mies (ei kollega mutta työkaveri) alkoi käyttäytyä ihan eri tavalla, tuttavallisemmin kun kerran näki minun juoksevan töihin myöhässä korkokengät kopisten. Yleensä on nähnyt minut vain tavallisessa univormussa, jossa ei kyllä naisellisuus mitenkään pääse oikeuksiinsa.

[/quote]

Tottakai mikä tahansa uusi asia ihmisessä, varsinkin huomiota herättävä asia, voi vaikuttaa muiden käyttäytymiseen. Kyllä minäkin saatan suhtautua työkaveriin tuttavallisemmin, jos havaitsen hänessä jotain uutta, vaikkapa uusi takki tai erilainen kampaus. En näe että korkokenkien kopinalla ja miehillä olisi tässä suhteessa mitään erityistä roolia, se kopina vaan herättää huomiota. Veikkaan että saisit saman tuttavallisen käytöksen miehiltä pitämällä kovaa kilisevää lehmänkelloa kaulassasi. ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan