Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

n. 50-v. nainen, mitä kuuluu?

Vierailija
12.12.2014 |

^

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin työtön, mutta en akateeminen. Vanha työnhakijaksi, onneksi ei raha huolia.

Vierailija
2/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kait täällä mitään mummoja pyöri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sieltä työkkärin kautta jonkun konsultin auttamaan työnhaussa. Ei siitä huippupaljon apua ole ollut. Kirjan tekemisestä itsekin olen haaveillut, mutten oikeasti hyvää osaisi tehdä.

Vierailija
4/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin "melkein" työtön keikkalainen. Rahaa ei ole liikaa, mutta en jaksa murehtia. Menen päivä kerrallaan. Yritän kaikesta huolimatta nauttia elämästä näillä resursseilla. Olen yksinelävä nainen, ilman tukiverkkoja.

Vierailija
5/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käydä täällä, kun mulla oli vauva ja vieläkin olen täällä kymmenen vuoden päästä. Vauva on kasvanut jo. 2

Vierailija
6/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kun täällä on muitakin.

Vierailija
7/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viisikymppinen akateeminen nainen, joka sai juuri kirjansa julkaistua. Väitöskirjan tosin vain. Töissäkin olen, vaikka haaveilen siitä, että jätän työt ja elän pari vuotta ansiosidonnaisella. Sen jälkeen myyn yhden sijoitusasunnoista ja elelen niillä rahoilla muutaman vuoden.

Omat rahat liitossa oli hyvä ratkaisu, nyt on varaa moneen sellaiseen asiaan, johon ei olisi miehen kanssa.

Vierailija
8/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:28"]

no ei kait täällä mitään mummoja pyöri!

[/quote]

idiootti

Vierailija
9/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää. Minäkin jumahdin - taas - netin houkuttelevaan maailmaan, vaikka olisi pitänyt siivota. Noh, päivä se on huomennakin. Töitä on ja taloudellinen tilanne hyvä. Elämä on kaikin tavoin mukavaa.

Vierailija
10/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne AV palstalle ekan kerran noin 14 vuotta sitten. Ja täällä ollan edelleen. heh

Kuka muistaa kuuppa himmeeks jutut? 

Niin ja ikää nyt 47.

Ai mitäkö kuuluu muuten. Kouluttauduin viime vuosina  uuteen ammattin mutta töitä en ole saanut. Nyt olen hakenut taas aikuiskoulutukseen. Tosin en taida päästä haluamalleni alalle :( 

Lapset jo teini-ikiäsiä ja olen eronnut 8 vuotta sitten. 

Uutta miestä ei ole, eikä ole hakusessa. Elämä muuten hyvää näin mutta duuni/opiskelupaikka ois kiva.

Vierailija
11/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 lisää vielä.

Olen itsekin harkinnut, jospa kirjoittaisin kirjan. Joku elämänkerrallinen fiktio.

Vierailija
12/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, sitten kun pääsemme parinkymmenen vuoden kuluttua eläkkeelle ehkä, ehdimme lukea toistemme tuotokset. Kyllä tästä hyvä tulee.

Vierailija
13/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun juutuin tänne av:lle tunneiksi. Olis ollut hommia tehtäväksi. Meinasin saada työpaikan, mutta tänään kuulin, etten saakaan. Olen akateeminen työtön ja vanhakin vielä työnhakijaksi.

Vierailija
14/14 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, täälläkin akateeminen työtön, enkä viitsi hakeakaan paikkoja enää. Käytän voimani mieluummin itseni kehittämiseen kuin kuluttamiseen, kun ei kerran tärppää. Kirjoitan seuraavaksi kirjan, kun mieskin jää akateemiseksi työttömäksi ja hoitaa lasta. 46 v. Siis minä, ei lapsi.