Keksikää minulle hyvä dieetti
Pitäisi laihtua hieman. Olen 163,5 cm ja painan 56 kg. Näytän todella punkerolta.
Päivässä syön yleensä suklaata aika paljon, välillä jopa puolikkaan Maraboun tai Milkan suklaalevyn ja päälle ehkä yhden Mars -patukan. N. viiden päivän välein käyn ostamassa itselleni sipsipurkin (Pringles) ja syön kahdessa päivässä. "Kunnon ruokana" syön yleensä vain leipää ja salaattia puoli lautasellista. Joskus n. kerran kahdessa viikossa syön leivoksia. Välillä ostan myös irtokarkkeja noin kolmella eurolla. Lihaa en syö, olen kasvissyöjä.
Liikun päivässä ehkä suunnilleen puoli tuntia. Se kaikki on pyöräilyä, joskus kävelyä. Rappusia joudun tosin kävelemään ylös todella usein, sen voi kai laskea arkiliikunnaksi.
En ole kovin hyvä kokki, mutta keksikää minulle hyvä dieetti, jota noudatan siihen asti että painan 49 kilogrammaa. Kiitos!
Kommentit (5)
Syö vähemmän, kuin kulutat. Kun painat 49 kg, ala syödä saman verran, kuin kulutat. Ole hyvä.
Karppaaminen toimii. Saa syödä hyvin ja nälkää näkemättä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:48"]
Pitäisi laihtua hieman. Olen 163,5 cm ja painan 56 kg. Näytän todella punkerolta. Päivässä syön yleensä suklaata aika paljon, välillä jopa puolikkaan Maraboun tai Milkan suklaalevyn ja päälle ehkä yhden Mars -patukan. N. viiden päivän välein käyn ostamassa itselleni sipsipurkin (Pringles) ja syön kahdessa päivässä. "Kunnon ruokana" syön yleensä vain leipää ja salaattia puoli lautasellista. Joskus n. kerran kahdessa viikossa syön leivoksia. Välillä ostan myös irtokarkkeja noin kolmella eurolla. Lihaa en syö, olen kasvissyöjä. Liikun päivässä ehkä suunnilleen puoli tuntia. Se kaikki on pyöräilyä, joskus kävelyä. Rappusia joudun tosin kävelemään ylös todella usein, sen voi kai laskea arkiliikunnaksi. En ole kovin hyvä kokki, mutta keksikää minulle hyvä dieetti, jota noudatan siihen asti että painan 49 kilogrammaa. Kiitos!
[/quote]
Olet jo nyt ruman laiha luikku.
Kun miehesi tulee treeneistä, niin pyydä häneltä hikinen sukka lainaksi ja imeskele sitä.